Szia! Raktam fel egy másik videót.A bukócsó gyári új.Az eledó szerint 650 es drag,de az nem ilyen.Az etz-t ma vittem műszakira/szarrá áztam/,csak a fékpaddal ,volt gond eredeti 87 es féktárcsa ,be sem volt indítva/sport kipufogóm van/Ennyit a műszakiról.Ha a kipufogón rajt a szám és nem feltünően hangos nincs gond.
Köszi a képet!
A videot úgy próbáld meg, hogy a kamerát (mikrofont) közben vidd hátra a kipufogó nyíláshoz, akkor talán tisztábban hallatszik, és nem nyomja el a motor egyéb zaja.
A bukócső nem világos nekem, most vetted, vagy hajlítottad?
Ja, értem már, nem hajlítottad, hanem hajtottad (az elkészítést)
az az ár jó, én többért vettem, és hibás volt a krómozása.
Nekem azt mondta a volt tulaj, hogy ez az 1100-asra való.
Egyébként mindegy, ide pont jó.
Szia!A sasfej sima/nem világítós/.A bukócsövet már 2 éve hajtottam,a gyári bután néz ki.A tiéd megtetszett,régebben elkértem a méreteket.Több mesterember is ajánlkozott,de egyik sem jött össze.Itt az oldalon sikerült vennem/10000 ért vadi új/.A villatáska nem éri el a sárvédőt.Rakok fel másik videót,talán jobb.Kifúrás utánn körbereszeltem a lyukat.Azért hagytam meg egy peremet,hogyha visszaakarom rakni a csöveket legyen mihez hozzáfogatni.Szerintem visszarakni könnyebb lessz mint levenni.Üdv Csaba.
Ja, én is horgászom, ha csak pergetni megyek, akkor motorral is szoktam. Még Nyíregyházán laktam, a Tisza parton voltam, úgy nézett ki a motor, hogy egy enduronak is becsületére vált volna, kár, hogy nem fotóztam le.
Szia!
Sajnos nem nagyon hallatszik a kipuf hang, mert a motorzaj elnyomja. (persze ebből látszik, hogy nem túl hangos.) Én is próbáltam videót csinálni régebben, nekem is ez jött ki.
Most látom, hogy neked is van sasfej az első sárhányón. Be is van kötve? Mert világítós, én akkor láttam, mikor a múltkori műszakira leszereltem, mert az előtt szóltak, hogy gyalogveszélyes.
A bukócsövet venned sikerült, vagy csináltattad?
A kipufogót én is próbáltam fúrni (azt a lemezt, ami neked bent maradt) régen az MZ-t is így csináltuk, de aztán nem folytattam, és becsavaroztam.
Azt nem értem, ha körbe fúrtad, akkor miért nem látszik fúrásnyom?
Esetleg egy fotót a kivett csőről tennél fel?
A villatáskát nekem levette az előző tulaj, lekoptatta a festéket az első sárhányóról, erre figyelj oda. Tegyél vmi végő fóliát rá!
Szia!A kiömlő cső körül körbefúrtam majd kihúztam.Kb 15-20 cm cső,elég nehezen jön ki.Majd rakok fel képet.Mélyebb és hangosabb lett.Vissza lehet csinálni,egykis ekeccsel.
Szia!
Már nem is emléxem (lehet szenilis vagyok) mi készült el rajta?
A kipufogóból hogy vetted ki a cuccot? , és mennyit?
Hogy csináltad, vizsgára vissza tudod pakolni, vagy nem is akarod, annyira nem lett durva?
Nem lett magas a hangja? mert én attól féltem, hogy nem fog "brummogni", ha kiherélem.
Szia Lapar!Nagynehezen elkészült a moci.Sikerült egy ugyanolyan bukócsövez szereznem mint a tiéd.Beszéltünk a kipufogóról annó:mindkettőből kivettem a folytást,jó lett a hangja.Az adatlapra raktam képeket.Üdv Csaba.
Szia!
Látom eléggé elkéstem a válasszal, de hát annyira halott ez a topic, hogy csak ritkán nézünk ide. (azért is halott )
Ha válaszként írod, akkor kapok róla mailt!
Én egy időben beszuszakoltam a szerszámkészlet mellé, az ülés alá.
Az égőkészletet meg a bal oldali tojás alakú krómozott bizbaszba. Abban nincs semmi, csak a porlasztófűtés érzékelője. (nekem már riasztó is)
Az égőkészlet nem kötelező, de a lényegeseket azért hordom magammal (fényszóró, hátsó/fék lámpa, index nélkül lehet létezni, mint régen.) a fényszóróizzó a reflektor búrába is befér, úgyis szét kell szedni, ha csere van. A bal oldali oldaldekli alá is fér némi lom, de figyelj rá. hogy azért a feszszab. hűtése meg legyen.
Szét lehet szedni az elsősegély csomagot, nem kötelező, hogy egyben legyen, és eredeti zacsiban. Nekem van oldaltáskám is, de már nem hordom magammal, mert a kutya sem kérte, még vizsgán sem.
Gumit a neten keress, 10 alatt létezik. 3,50-est is rátehetsz, nekem az van. Én hátra vettem pár éve Heidenau-t (ócsó) sokkal jobb, mint az elől lévő (bakelit) Continental. (bár az már elmúlt 10 éves)
Üdv,meg tudná mondani valaki,hogy a Yamaha virago 125 hová tudom tenni az elsősegély felszerelést ami kötelező.Meg gumit szeretnék venni az első kerékre hol van jó áron?
Igen, a Virago a párom motorja, nekem egy Honda CBF500-am van.
Akksiból ezt a típust találtam, amit az XV125-re kidobnak az oldalak: YB10L-B, pl Vartából: Varta YB10L-B Funstart azaz 10Ah, ahogy itt lejjebb írta valaki.
Én ilyet vettem: http://www.akkumax.hu/exide-bi...
De valami 7000 ezr körül a Vaterán, ott is árulnak ujakat garival.
Most a polaritásra már nem esküszöm meg, hogy ilyen volt, de cserélhető, van annyi derót.
Általában a Yuasát dícsérik a motorosok, ennek megfelelő az ára is.
Én 3 éve vettem Exide Bike-ot, eddig O.K. A neten keresgélj, fontosak a méretek is, de a polaritás, meg a szellőzőcső helyét is meghatározza a tipusszám. Vannak olyan oldalak, ahol a motor tipust beírva megadja, milyen kell bele.
ui.:Igazi motoros egyedül is betolja az ilyen kicsi motort
Jól látom a képeiden, ez a zasszonyé?
Nekem 3.0 a fogyasztásom de nagyon nagypapásan már elértem vele kicsit kevesebbet is, bár én alapból kíméletesen hajtom mindig és évente állítom a karburátort. (levegő benzin keverék arányát attól függően, hogy milyen színű a gyertya).
Gyere át hozzánk és ott tedd fel az akksi kérdést! Egy kicsit nagyobb az élet és szívesen látjuk a kisvirgácsosokat is. Van néhány igazi szakértő a kérdéses ügyben is.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_red_rose_50_chopper-9900518
Nincs valakinek eladó hátsó sárvédő XV 125-re? Lehet hogy a 250-es sárvédője is jó lenne rá. Sehol nem találok...
A videot úgy próbáld meg, hogy a kamerát (mikrofont) közben vidd hátra a kipufogó nyíláshoz, akkor talán tisztábban hallatszik, és nem nyomja el a motor egyéb zaja.
A bukócső nem világos nekem, most vetted, vagy hajlítottad?
Ja, értem már, nem hajlítottad, hanem hajtottad (az elkészítést)
az az ár jó, én többért vettem, és hibás volt a krómozása.
Nekem azt mondta a volt tulaj, hogy ez az 1100-asra való.
Egyébként mindegy, ide pont jó.
Sajnos nem nagyon hallatszik a kipuf hang, mert a motorzaj elnyomja. (persze ebből látszik, hogy nem túl hangos.) Én is próbáltam videót csinálni régebben, nekem is ez jött ki.
Most látom, hogy neked is van sasfej az első sárhányón. Be is van kötve? Mert világítós, én akkor láttam, mikor a múltkori műszakira leszereltem, mert az előtt szóltak, hogy gyalogveszélyes.
A bukócsövet venned sikerült, vagy csináltattad?
A kipufogót én is próbáltam fúrni (azt a lemezt, ami neked bent maradt) régen az MZ-t is így csináltuk, de aztán nem folytattam, és becsavaroztam.
Azt nem értem, ha körbe fúrtad, akkor miért nem látszik fúrásnyom?
Esetleg egy fotót a kivett csőről tennél fel?
A villatáskát nekem levette az előző tulaj, lekoptatta a festéket az első sárhányóról, erre figyelj oda. Tegyél vmi végő fóliát rá!
Már nem is emléxem (lehet szenilis vagyok) mi készült el rajta?
A kipufogóból hogy vetted ki a cuccot? , és mennyit?
Hogy csináltad, vizsgára vissza tudod pakolni, vagy nem is akarod, annyira nem lett durva?
Nem lett magas a hangja? mert én attól féltem, hogy nem fog "brummogni", ha kiherélem.
Látom eléggé elkéstem a válasszal, de hát annyira halott ez a topic, hogy csak ritkán nézünk ide. (azért is halott )
Ha válaszként írod, akkor kapok róla mailt!
Én egy időben beszuszakoltam a szerszámkészlet mellé, az ülés alá.
Az égőkészletet meg a bal oldali tojás alakú krómozott bizbaszba. Abban nincs semmi, csak a porlasztófűtés érzékelője. (nekem már riasztó is)
Az égőkészlet nem kötelező, de a lényegeseket azért hordom magammal (fényszóró, hátsó/fék lámpa, index nélkül lehet létezni, mint régen.) a fényszóróizzó a reflektor búrába is befér, úgyis szét kell szedni, ha csere van. A bal oldali oldaldekli alá is fér némi lom, de figyelj rá. hogy azért a feszszab. hűtése meg legyen.
Szét lehet szedni az elsősegély csomagot, nem kötelező, hogy egyben legyen, és eredeti zacsiban. Nekem van oldaltáskám is, de már nem hordom magammal, mert a kutya sem kérte, még vizsgán sem.
Gumit a neten keress, 10 alatt létezik. 3,50-est is rátehetsz, nekem az van. Én hátra vettem pár éve Heidenau-t (ócsó) sokkal jobb, mint az elől lévő (bakelit) Continental. (bár az már elmúlt 10 éves)
Akksiból ezt a típust találtam, amit az XV125-re kidobnak az oldalak: YB10L-B, pl Vartából: Varta YB10L-B Funstart azaz 10Ah, ahogy itt lejjebb írta valaki.
http://www.akkumax.hu/exide-bi...
De valami 7000 ezr körül a Vaterán, ott is árulnak ujakat garival.
Most a polaritásra már nem esküszöm meg, hogy ilyen volt, de cserélhető, van annyi derót.
Én 3 éve vettem Exide Bike-ot, eddig O.K. A neten keresgélj, fontosak a méretek is, de a polaritás, meg a szellőzőcső helyét is meghatározza a tipusszám. Vannak olyan oldalak, ahol a motor tipust beírva megadja, milyen kell bele.
ui.:Igazi motoros egyedül is betolja az ilyen kicsi motort
Jól látom a képeiden, ez a zasszonyé?
Eredetileg 12 Ah-s való bele, amikor én cseréltem, még a 9-est sem mertem megkockáztatni.
2000es évjáratú mociban kb 4-5 éve és nekem semmi gondom vele.