Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz a nyomatékos infot,jah shadow meg cm is szereti dobálni a fenekét,főleg kavicson:P lehet velük kenni rendesen.
Nemtudom milyen jogon de a 125sportmotorok lehurrognak,mert h az 33Le ez meg csak 15,de rendszerint elkenem a Mitok seggét ha 3.ból kell megindulni.
Egyébként szerintem Honda CA125 Rebeleket is nézhetnél(ja itt jegyezném me tudom h ez YAMAHA VIRAGO 125 fórum,de a kishondás kihalt,itt meg jófej emberek vannak)CM blokk soros 2hengeres szeret pörögni és menni,és sztem keveset is eszik,enyim 110et tud,90es utazót tartja bőnyállal...
sziasztok!
Ismerősömnek van 250-ese(akit Lapar is említett a motorozz.hu fórumról), ha jársz arra esténként, lehet, hogy fennt van, Aranyhaj a nickneve (hölgy).
A motor fogyasztásáról én is tudok annyit, hogy nem kevesebb,(vagy alig) mint az én (volt) motoromé. Ált 4.-4,5 liter, persze ez olyan 100-as tempó körül, inkább alatta.
krixsz!

Teszteket én sem tudok, de a 125-ről sem találsz, a 250-es meg még ritkább, a hírdetéseket nézegetve.
A gép ugyanaz, mjnt a 125-ös, csak a végáttétel, meg talán a primer áttétel más. És persze a hengerűrtart.
Tehát megbízható.
A 125-ös nekem megzabálja a 3,5 l-t 90- nel, de ennek már ez a vége, tehát itt kajál sokat.
Szerintem a 250-es sem eszik többet, mert annak 120 körül van a maximuma.
A gépsárkány megbízható, de én a hírdetéseket böngészve azt látom, hogy kevés az eredeti, szinte mind meg van buherálva kicsit ezér-azér.
A www.motorozz.hu fórumában van ilyen, hogy Virago-s ismerkedős, ott van valaki(k)-nek 250-es. Próbálj ott érdeklődni.
Én, amikor keresgéltem, akkor "92-est láttem 500-ért, de én újabbat akartam ezért kellett kiegyeznem a 125-tel, de tény, hogy rendszeres hosszú távra kell a 250-es.
Nem tudom pontosan, valami 10-12 Nm-t, de szerintem a lökettérfogathoz képest nyomatékos.
5.-ben szépen elmegy 50-nel, nem rángat, és a motorféke is olyan erős, hogy ha kicsit nedves, az út, visszatéve 2-be megcsúszik a hátulja.
Sziasztok,

Segítsetek légyszi. Hosszú távra (200-300 km) kéne viszonylag gyakran (kb 1-2 hetente) eljutnom minnél olcsóbban. Kinéztem én ezt Virago 250 - est, de nem nagyon találok olyan biztató teszteket, amik igazolnák, hogy ez a moci alkalmas a feladatra, és hogy egy stabil 90-es tempónál mennyit is fogyaszt valójában.

Olyan 90 utáni motort keresnék lehetőleg 500e alatt. Mi a véleménytek róla, és tud e nekem valaki mondani konkrét fogyasztási és megbízhatósági adatokat.

( Tudom hogy ez 125-ös fórum, de sehol nem találtam rendes 250-es fórumot)

Segítségeteket előre is köszönöm
Nyomatékra mit tud a virago?
Nekem nagyon kényelmes ez a "talicska" kormány, esetleg szűk fordulókban a külső karom nagyon nyúlik.
Ez a dragbar "hasalósabbnak" tűnik, és túl szélesnek. Ezzel sem lehet élmény megfordulni egy 5m széles kis úton.
Ja, és városban elférek a kocsik között a lámpánál. Mert hogy ott nem vagyok szégyenlősebb, mint a robogósok.
Ja,Lapar kicsit elnéztem
a mondatom úgy van h "nem kényelemtlen(ide vesszőt írtam de ? akar lenni)"szóval neked nem kényelemtlen ez a keskenyebb kormány?
Kis vt,ilyennek szeretném az sajátomat is látni,ez a dragbar kormány 92-100cm széles.2helyen megtörve,plusz ezen a gépen már van szép kiröffenő is
Milyen az a Dragbar?
Ha jól értettem, akkor Snake01 pont gyárit (eredetit) akar a mostani helyett, de nem tudja, hogy az milyen.
Ezért a fotó. Szrerintem is kényelmes.
Egyetlen kényelmetlenség, hogy a gázvezérlés egybowdenes (vissza nincs), ezért elég erős a visszahúzórugója, és ez hosszabb távon nem előny.
(pont most olvastam a totalbike-on, hogy azért tesznek a nagyobb gépekre oda-vissza bowdent, hogy ne kelljen olyan erősen húzni, de gyenge rugóval is biztonságosan le lehessen venni a gázt.)
Ez a gyári kormány nem kényelmetlen,CMen is hasonló(általam csak talicska kormánynak hívott) szerkezet van és hosszú távon nem szerettem,bár a DragBar(1méter) el szemben annyi előnye van h nem húzod le a kocsik tükrét Hehehehe
Shadowra viszont ráfogok dobni egy dragbart,úgy ütősebb:p
Itt egy kép, így néz ki!
Ja megnéztem megeccer, a 2 utolsó azonos nevű. Tehát a legutolsóról van szó . A Mystic magas is hasonlít.
Az utolsó, az Apach MCL hasonlít legjobban, de talán még jobban le van hajtva a kormáyszarv vége.
lapar!

Köszi! Ma felhívtam egy bontóst és mondta hogy van 13ért , aztán egy másikat aki 4et , érdekes, a www.meraymotor.hu/cgi/product.... oldalon ilyesmi árak vannak Meylik hasonlít a legjbban?
repsolaci!
"shadownak szeb lett az alapjárata de magasabb fordulaton iszonyat magas a hangja"

Na, pont ezt nem akarom.
Jövőre lánc-lánckerékre gyűjtök, ősszel meg hátsó gumi kell.
Ja , aszok!!

Na, mosmán felébredtem.
Ha ettől jobban felébredek, megmérem neked az enyémet. (Mármint a kormányt)
Holnap úgyis elő akarom venni a gépsárkányt, itt a tavasz!
535-öse kicsi 10-nek van a Chopper, cruiser, Shadow-os topicon.
Lapar,a CM125ösömön megcsináltam,gyárilag is nagyon jó hangja van sokak és sztem is,de apámmal kivettük a kétcső végéből a folytást,nah most ÁLLAT hangja van, nem sokat változott ha a motoron ülve hallgatod,de hátul a csőveknél maximális hangélmény,ha kel hang küldök linket
Shadow is megcsináltuk,a közös 1 csővégéből vettük ki a folytást, ashadownak szeb lett az alapjárata de magasabb fordulaton iszonyat magas a hangja
a kiput 30-50 között gondolom,de dután átnézegetem a katalógusokat és ha van Viragos annak is felírom az árát
lapar, te mostan aszó???
Szia Lapar!

Mekkora mák hogy lakatos vagyok... Jó ötlet, persze a lánchoz kellene. Na összehozok vmit. Egyébbként az 535-ös kormányáról nincs véletlen egy leírásod? Hossz, átmérő ilyenek? Most próbálok valamit keresni de eredménytelen...Köszi!!!
Sziasztok!

Keresek a bnőm "250-es Virago-jára kormányt!!! Ha tudtok segítsetek! Megköszönném!!!
Snake01!

"YAMAHA XV 250-hez van-e középsztender?"
Biztosan van, mert a vázon ott van a helye.
Ha nem gyúrni kell, hanem csak láncápoláshoz, és téli tároláshoz, akkor egy lakatossal érdemes csináltatni olyat, amit kézzel egy perc alatt felszerelsz (átdux egy vasat a tengelyén ). Nekem olyan van, én eszkábáltam .(háromlábú)
Nekem tetszenek, csak az a kérdés mennyi pénzt adnak vele?

Az üres kipu is izgatna, de félek hogy a hangja nem lesz öblösebb, csak erősebb, és esetleg magasabb.
Akkor viszont nem kell.
Azon már agyaltam, hogy a kipufogót enyhén meg kellene buherálni. A kipufogó nyílás körül a lemezt kifúrkálni, mint valamikor az MZ-n. Csak jó lenne előtte hallani, mi jön ki ebből.
Kössz,csak az a fura h a hátsó cső televan takaró lemezzekkel..nahmindegy tetü honda:D
125re üres kipuról kinek mi a véleménye?találtam teljesen egyedi üres kipuval szeret viragot és shadowt is,a highwayhawk gyárt is ezekhez a típusokhoz teljsen "rendszert" és kipu végeket,sidepipe,shotgun alakkal