Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én kaptam (kiköveteltem) a kereskedőtől kezelési ut. de az nem sok szart ér.
A guglival találtam meg az amerikai 250-es szervízkönyvét, ami a legtöbb dologban egyezik vele.
A motorozz.hu, vagy a motorosok.hu oldalon is volt ilyen link, hogy szervízkönyvek, de most már nem találom.
Igaz angolul, de nagyon jó 250-es service manual-t találtam. Minden benne van, a féktárcsakopástól a kapcs rajzon keresztül a teljes szétszerelésig. A motor adatok nem mind használhatók, de a többi egyezik a 125-össel.

Próbálkozz kitartóan a Google-val, haátha akad valami!
Ilyen színűt még valóban nem láttam, a többség fekete-szürke, vagy bordó metal.
Melyik a Virago?
Sziasztok.

Ime, itt a kért kép.
Hogy mennyit megy arra most még nem tudok válaszolni, mert bár 2 éves állás után pöcre indul, de pörögni nem akar a moci, előbb esedékes lesz egy nagytakarítás. Szerdán viszem, a jövő hétvégén már meg tudom majd mondani.
Nekem még minden gyári rajta.
Igen a Viragonal nagyobb teljesítményű egy kicsivel. A HONDA veboldalán is meg a forgalmiba is 15 LE-t irnak. A max nyomatékát 11000 fordulaton adja le.
Viszont 125-ös léttére elég nehéz is, mert a menetkész tiszta súllya 160 Kg.
Egyébként az 5. sebességfokozatban már a Shadow sem sok mindent produkál, inkább csak alacsonyabb fordulat mellett tartja az elért sebességet. Sebbességnövekedést ebbe a fokozatba csak hosszú úton lehet elérni.

Nem tudsz esetleg valami ötletet hogy lehetne a gépkönyvét megszerezni az én motoromnak. Az sajnos nincs meg.
KEN!
Az én Viragom, csak 95-öt megy, azt is inkább 4.-ben, 5.-ben annyit se bír.
Gondolom azért is van, mert 47-es helyett 42-es lánckerék van hátul (előző tulaj) Vagy gyorsabban akart menni, vagy azt akarta, ne pörögjön annyira. Az utóbbi sikerült, 50-70 között nagyon szépen berreg.
Azt tudom a Shadow nagyobb telj, tán 12 ló felett van, meg a fordulatszáma is magasabb.

Bár vannak Virago tulajok, akik szerint megy 110-et is, de van aki ugyanennyit mond.

A sebesség nekem is elegendő, csak néha akkor zavar a telj. hiány, mikor előzni kell egy alig lassabban menő teherautót.
cujethu!
Szia!
Milyen a fényezés? Tegyél fel képet, ha tudsz! Esetleg a reg. igazolványodba.
Nekem a blokkom egyedi viszonylag, mert krómozott, a többségé nem.
A hátsó henger kipufja inkább csak dísz, a csopperes fíling része, bár a katalizátordob után abba is megy a gáz.
Hogy miért ilyen nem tudom, de az 535-ös is hasonlóan van megoldva.
Ha belegongolsz, müszakilag egy 125-ösnél a V2-nem sincs sok érteme, de gyönyörű, szebb a hangja, és nyomatékosabb, mint egy egyhengeres.
Én szoktam az asszonnyal járkálni a városban, meg max 30-40km-re, sima terepen elviszi a 2 személyt ugyanannyival, mint egyedül. A hátsó rugót maxra kell állítani, mert elég könnyen leüt szar úton. (pedig a zasszony is 70 alatt van) (kg-ban)
Az emelkedőket, meg egyedül sem szereti igazán.

Neked mennyi a végsebesség?
Sziasztok.

Megörököltem egy 125-ös Viragot (állítólag egyedi a fényezése!)

Nézegettem és az tünt fel, hogy két kipufogó közül a fenti nincs közvetlenül bekötve a hengerhbe, hanem egy másik csövön az alsó kipufogóhoz kapcsolódik, majd ezután van a két kipufogó összekötve. Miért kellett ezt így túl komplikálni?
Mennyire szeret ez a moci kétszméllyel utazni?
Az órája az 5. sebességfokozatának a végét 125 Km/h-ra jelöli. Ezt nem tudja elérni szerintem.
Nagyon pörgetve, hosszú úton szélcsendben az én 90 Kg súlyommal eléri a 120 Km/h-át.
De ekkor már sajnálom ám.
Amit ugy végsebességnek mondanék inkább az a 110-115 Km/h.
Talán a legjobban, ahol még a fogyasztása is kellemes a 80 - 90 Km/h-át szereti. Ezeket a mai utakat figyelembe véve nekem ez bőven elegendő.

A Virago hogy szerepel ezen a téren?
Egyébként nagyon szép motor a Viragod! Először én is olyat néztem, csak elvitték. A Tied nagytestvérénél az 535-ös Virago-nál nem sok szebb motor van az én véleményem szerint.
KEN!
Neked mennyi a Shadow végsebessége?
Megkaptam, majd küldök én is, mert feltenni nem tudom ide.
Hát, nem ment el a hang...:-(
Oppá, most jut eszembe,elküldöm emliben
Megpróbálom a hangfájlt beilleszteni. Bár nem nagyon valósághű (az én számítógépem gagyi hanszóróján) Videót egyelőre nem tudok csinálni, majd a nyáron csak.

Amikor csak vagy két furat volt rajta beindítottam, de alig hallaható volt csak a változás
Akkor nem konzervnyitóval!
Közben nem próbáltad, önmagában a kifurkálás már változtatott a hangon?
Kép jó lesz, megtekintem! Vagy nem képre gondoltál, hanem hangra? Az még jobb!
Hogyan berheltem szét?
Egészen egyszerűen körbefurkáltam a kipu végét lezáró lemezt(amiből kiáll az a kis pipa, amin keresztül távozik a füst)
Utána egy fogó segítségével(némi mozgatás után) kihúzam a belső csövet belőle a köbe furkált lemezdarabbal együtt . Az eredmény: nem hangosabb, hanem öblösebb lett a hangja!!!
A fiammal alaklom adtán csinálunk egy felvételt és felteszük ide
Szia!

Húznám a gázt én is, ha nem lenne ilyen szar idő!
Négy napja nem ültem motoron!

Meghallgatnám a hangját, ha tucc, tegyél fel egy videót!
Egyébként írtam korábban, hogy itt egy találkozón láttam (hallottam ) 535-öst, nem volt nagyobb hangja, mint az enyémnek.
Azon csodálkoztam is, hogy Te hogy férsz el kényelmesen, mert én csak 165 vagyok, és nekem kényelmes.
A sárkány teste maga pedig az 535-nél is pont akkora.

A képet majd megnézem, ha felteszed.

Hogyan történt a kipuf berhelése? (pontos leírás)
Szia Lapar
Tényleg elég nagy a punnyadás, pedig ebben a sz.r időben nem hiszem, h. sokan motorozással töltenék az idejüket.

Én egyébként mégiscsak kibeleztem a kipufogómat!!
Olyan lett a hangja, hogy az egyszerűen zene füleimnek
A lábtartókat is előrébb toltam, így a hosszú virgácsaim is kényelmesen elférnek. Képet még nem küldök róla, mert a krómozó műhely úgy tele van munkával, h. csak augustusra vállalták. Úgyhogy addig felszereltem csak úgy. (motorozni muszáj egész nyáron,még akkor is, ha nem csilivili a moci )
veled mi történik mostanság?
Írok már megint ide egyet, hátha valami kis csopperes rátalál a topicra.
Bár esélytelen, mert a többi chopper-es topic is gyengén muzsikál.
Igen, igazad van. Én is azért óvatoskodom, mert nem akarok semmi olyat, ami visszafordíthatatlan.(vagy csak nehezen)
Ha csak lehet a műszaki vizsgáztatókkal sem akarok ujjat húzni, a rendőrökről nem is beszélve.
Igen, igazad van. Én is azért óvatoskodom, mert nem akarok semmi olyat, ami visszafordíthatatlan.(vagy csak nehezen)
Ha csak lehet a műszaki vizsgáztatókkal sem akarok ujjat húzni, a rendőrökről nem is beszélve.
"Meg azt is írták valahol, hogy felbontották, mint egy konzervet"

Csak azt már nehéz visszacsinálni, ha nem teccik neked, vagy a vizsgabiztosnak.
Esetleg hegesztőaparát, de akkor annyi a krómozásnak.
Ez a csavaros módszer megbízhatónak tünik.
Igen, olvastam.
Meg azt is írták valahol, hogy felbontották, mint egy konzervet
Én úgy határoztam, hogy addig, míg nem hallom meg a hangját egy olyannak, amelyik ki van furkálva, addig nem nyúlok hozzá. Ha meg má" hallom, akkor látni is fogom, hogy néz ki.
Mostanában Miskolc környékén legalább 4-5 Virago-t is láttam szembe jönni, egyszer majd csak sikerül összefutni egy olyannal.
Kicsi!
Ezt olvastad a chopperes topicban?
"Tuom koma csakhogy csinálnak hozzzá csavarokat és visssza csavarjuk!!"

Vlahol máshol olvastam, hogy a kipufogót körbe ki kell fúrálni a furulya körül. Ezzel a csavaros módszerrel visszacsinálható, ha nem teccik.
Emléxem az MZ hangját is így ettük mélyebbé.

lapar
A krómozás valóban jót fog tenni.
Egyébként nem tom, hogy hol mi a szokás, ahol én krómoztattam nem csiszolják meg. Lehet, hogy ezért olyan ócsó
Na ilyen a bukócső felülete. (sajnos)