Leragasztottam a végén a bőrt. Meg úgy tekertem fel, hogy figyelembe vettem, milyen irányba tekerjük a markolatot. (Gázt hátra, másikat inkább elöre a kuplung miatt)
Nekem nincsenek méret gondjaim, legalábbis a motorral (165 vagyok csak)
Jó lett a markolatod, hogy oldottad meg, h. ne bomoljon ki?
A bukócsöved hasonlít az enyémre, csak 180 fokkal elfordítva. Bennem felmerült már, hogy egy cseppet át kellene alakítani, hogy előrébb tudjam tolni a lábtartót. A hosszú virgácsaimnak kényelmesebb lenne csak az a baj,hogy azért az elég nagy munka, fékpedál, vátókar stb.
Krómozás előtt arra figyelj, hogy a legkissebb rigyát, felületi egyenetlenséget "kihozza" azaz láthatóvá teszi a króm. Akkor lesz szép, ha előtte úgy fel tudod polírozni, hogy azt lehesen mondani, h. nem is kell krómozni, olyan szépen fel van polírozva
Keresnék én is egy krómozót, mert a bukócsövet ócskán vettem, és hát vannak felületi hiányosságai.
Az is egyedi, 1100-as Viragóé. Majd fényképezek, szerintem szebb, mint a Shadowoké.
kicsi!
Megnyugtatlak, nem gagyi, sőt!
Ugye szokták a chopper-cruiser jellegű gépeket úgyis nevezni, hogy "custom", ami asszem egyedit jelent.
Na ebben (is) verhetetlen a csomagtartód, mert amit bótba veszel, attól nem lesz egyedi, mivel más is ott veszi, legfeljebb más a típus.
Én pl most betekertem bőrszíjjal a kormánymarkolatot, mert pézt se akarok adni csicsásért, meg túl sok az alu-króm variáció. A bicikli szerszámtáskámra nem vagyok büszke nagyon, de az is egyedi, és nem veri le a festéket a sárhányóról. Napszemüvegtartónak tökéletes.
Én is sokat agyaltam,h. miből csináljam. A csővel az a baj, hogy házilagosan egész biztos nem tudod szépen meghajtani, szögletesen meg inkább csak egy rigára való
A krómozás jóformán ingyé(1500ft) csak az a baj, hogy elég vékonyka (7mikron)meg nem tudták felpolírozni belül a laposvasak között
Nem , nem bilinccsel erősítettem oda, hanem a tartó is laposvas, L alakban hegesztve(mint egy konzol) A háttámát két csavarral rögzítették oda, és azt használtam fel
Igen, az indexet áthelyezték,meg a táska ia rajta volt már, mikorvettem
Nekem a táskatartóm is elég gagyi, az előző tulaj heftelte össze köracélból, és csak feketére van festve, de a célnak megfelel. És nem láccik a táskától.
A csomagtartót lehet hogy én is megpróbálom összebarkácsolni, de én csőben gondolkodtam eddig. De ez a laposvas sem rossz, sőt! És jobban kezelhető házilag, mint a cső.
Jó!
Valami bilincs-szerűvel a háttámlához erősítetted? Mer az nem nagyon láccik.
Neked az index át lett helyezve a táska miatt, igaz?
Mennyi volt a krómoztatás?
Hát sajnos nem kifejezett tanulómotor.
De azért nem veszek ezért egy MZ-t, vagy scootert. (Pedig jobban járna!)
Lehet, hogy rá fog unni, mer nem nagyon megy neki. Pedig az ótóval jól boldogul. És szereti hajtani.
Nagy pézekér lehet kapni motoros órát csopperes fílinggel, de ez nekem megvolt, mint a higyanykapcsoló. (beruházás egy elem á=120 Ft)
Ha nem lett vona, lehet hogy veszek a Lidibe 700-ért vízmentes 2 év garival. Jó az oda!
Nem is a pontos C° érdekel, csak a viszonyítás, mer a zasszony szeretne tanulni, én meg sajnálom, ha állva berregteti sokáig.
Bár bírni kell neki, ha a várost bírja. Bár motorral nem szoktunk több lámpaváltást várni mer az elsőre átmegyünk. Én legalábbis előre megyek, azér van a motor. Élvezet vele délutáni dugóban közlekedni!
Az időóra nekem is hiányzott, az ótóba mexoktam, hogy van.
Meg utálom, ha elengedett kormánnyal kell felhúzgálni a dzseki ujját.
Meg az órától fázik a kezem hidegben.
Ez gagyi, de hasznos!
A tescós hőmérő azért sem jó, mert nem tudod pontosan, ha mondjuk 85 fokot mutat, abból valójában mennyi a menetszél okozta eltérés, tehát nem nagyon tudnád értékelni a mért eredményt.
Olajhőmérőn én is vacillálok, de amiket lehet kapni, ilyen rúd, az nem jó nekem, mert már megnéztem, az olajbetöltőn nem tudok egy egyenes pálcát lenyomni az olajszintig. (És 10 ropi)
Pedig lehet kapni konyhai célra un. maghőmérőt kb 250-300 fokig mér, az ócsóbb lenne, 1000-3000 ft. Még azon gondolkodom, hogy van ilyen ócsó teszkós külső-belső hőmérő, annak a jeladóját ráragasztanám az olajteknőre, csak nem tudom, hova, hogy ne befolyásolja nagyon a külső levegő, és a menetszél. Meg az csak 70, C°ig jó.
Bár másik topicon kérdeztem, azt mongyák olajhőmérővel rendelkező emberkék, hogy az olaj 70 fok, lámpánál, dugóban 85.
Mert abból tényleg látnánk, hogy melexik-e a gép. A "kézrátétel" az lópikula!
Nekem nincsenek méret gondjaim, legalábbis a motorral (165 vagyok csak)