Nálunk száraz volt az út, ki is használtam, akksi vissza, tegnap is elmentem ügyintézni, meg mai s egy kicsit, csak hogy bemelegedjen a gép, és úgy tegyem vissza a helyére.
Most már csak azt nem tudom, hogy kivegyem-e újra az akkut, vagy már itt a tavasz?
Az utolsó linket, amit beraktál, én is tudom ajánlani a Yamahásoknak, mert ott lehet megtalálni a 2007-es 250-es Virago kezelési, és Service manualját, ami használható a 125-nél is.
A gép tök ugyanaz, csak a motor, és a szekunder áttétel más (talán a primer is) A váltó és a többi szerk. rész megegyezik (Ja, az indexben nem 25/8 W-os izzó van, mint Amerikában)
Remélem felétek száraz az út mer itten faluhelyes mocskos minden,ráadásul torokgyulladásom is van... http://www.bazismotor.hu/
egy jó link azoknak akik bent poshadnak a gép elött,Louis os cuccok magyarországon
Yamaha fanoknak pedig: http://www.starmotorcycles.com...
1-2 nemgyenge DragStar,RoadStar,RoyalStar és Midnight Star
sziasztok!
Lapar: ez enyém is ua. Sajnos nincs olajnyomás visszejelző. Meg még egy csomó hasznos infó sincs:(
Az üzemanyag szintet sem jelzi semmi, csak van egy tartalák kapcsoló, ha átkapcsolod még kb 3,5 liter benya van(kb 80km)akkor van szívás, ha a mágnes szelep membránja le van tapadva, mert akkor hiába kapcsoltad át,sajna nem tudsz tovább menni
A bukócsövet ha választahattam volna és a nagyobbat választom, viszont a pót lábtartót én (a hosszú lábam miatt) nemigen használnám
Köszi a képeket, csak most nem tudom milyen legyen... mint a tietek, vagy olyan ami lent is kiáll és akkor lehet rá tenni egy első lábtartót, ami nem tudom hasznos- kényelmes-e
Autóból átülve nekem az hiányzik legjobban, hogy nem tudom mennyi van a tankban, olajnyomás elenőrző lámpa meg nem tudom az enyémen van/jó-e.
Az RMC Motort meg már nézegettem és azt hiszem sok minent fogok onnan venni, mert nem drága hely.
egy kérdés: neked az 535-ön volt olajnyomás ellenőrző lámpa?
Nekem van egy üres szürke lámpa, de az nincs bekötve.
A másik 3 meg a szokásos: refl., index, neutral.
Szetm meg eredeti, legalább is több hasonló km-t futott moccon is ugyan ilyet láttam.Tehát továbbra is meg vagyok győződve, h. nincs csalás a km-t illetően. Persze azért semmi sem lehetetlen
kicsi10!
Alaposan megnézve a képet, szerintem a hátsó gumid nem eredeti. Persze tévedhetek.
Biztos, hogy olyan kevés km. volt benne?
Vagy azér adtad el, mert nem.
Kicsi10 köszi, megnézem milyen úgy. És igaz Lapar, az se jó ha alig éred el a külső oldalon
Most bukócsövet és háttámlát keresgélek, de amit készen lehet megvenni az nagyon drága, lehet csináltatni fogok. Tudnátok nekem képekkel és/vagy méretekkel segíteni ebben
Nekem meg kis ívben forduláskor (pl. megfordulás keskeny utcában) igencsak nyújtani kell a külső karomat.
Hiába, aki törpe, az törpe.
Egyébként a motoros topicokat olvasgatva azt látom, hogy a motorosok nagy része magas ember (18x cm). (vagy az alacsonyak titkolják e tulajdonságukat)
Laci!
mielőtt vennél egy új kormányt próbáld meg egy kissé feljebb emeleni a régit, nem is hinnéd mennyivel jobb lesz!(mindössze két csavart kell meglazítanod) Hátha megspórolsz így egy kis aprót
ha az 535ös is kicsinek számít, akkor én is beköszönök
egyébként nekem is kicsi a virago, én 180cm vagyok és a lábam a nyakamban, a kormány meg kanyarodáskor a térdemhez ér. (a kormányt lehet le is cserélem szélesebbre )
Sziasztok!
Én kértem a névmódosítást a moderátortól, hogy ne érezzétek magatokat "idegennek" itt.
Hátha így még többen leszünk.
Kicsi!
Most már Te is bejöhecc, úgyis sokak szerint chopperben az 5-600-as az kicsinek számít.
Egyébként megértem, ha neked a Virago nem túl kényelmes a méretedhez, mert én csak 165 vagyok, és rám van szabva.
Szevasztok népek!Meglepődtem h nem talált a kereső virago 125 fórumot :)
Felvettelek MSNre:)
Adatlapomon a öregebik Hondám van,a shadowról még nincs kép:)
Nekem is egy 125-ös Viragóm van (#122-es hozzászólás), ami úgy nézki tavasszal eladósorba kerül sajnos.
2000-es, de még nincs benne 5000 Km sem.
Ha valakit érdekel keressen meg itt, vagy cujethu@freemail.hu