Ha arra gyanakszol, hogy nem műxik, csak az első henger, az hibás elgondolás.
Legalábbis a Virago-nál működik mindkettő.
A hátsó henger kipufja azért vékony, mert nem láccik, és a csak a szükséges méretű.
Ami meg látszik, az "látványelemként " vastag. A Virago-nak a hátsó is vastag, de nam az a kipufogó, ami annak láccik.
Srácok!Lenne egy igen érdekes kérdésem...
a shadow V2es,de az első hengernek miért nagyobb a kipufogó átméróje,a hátsó nagyonvékony,és krómozott lemezekkel takarják
WTF?van egy képem,mellékelem,ezen is csak az első hengerbe van rajzolva üzemanyag áramlás
nahmostakkor hogyis van ez?
Sziasztok!
A következőket szeretném kérdezni: YAMAHA XV 250-hez van-e középsztender? Hol kaphatnék eredeti kormányt? Vagy valami hasonlót? Az a helyzet, hogy a barátnőm kapott a Jézuskától egy ilyen 1990-es vasat de ez-az nem igazán kényelmes neki és próbálnék segíteni. Szóval, adjatok lécci jó ötleteket!!!
Köszi!
Remélem nem lesz komoly baja. Nem örülnék neki ha egy vagyont elkérnének. Egyébként kuton tankoltam (KARCHER). Ha minden jól megy hétfőn elviszik a mocit a HONDA-sok. Ha mégis viz, álljon benne tul sokáig.
A másik agodalmam, hogy beletettem egy benzinadalékot, remélem nem azt tolt ki velem.
Nekem gyanús, hogy nem az lesz a hiba!
A víz nem keveredik a benzinnel, persze a porlasztóban megállhat az úszóház alján, de előbb-utóbb, azt kijárja és megy tovább. Ha meg sok van benne a tank alján, akkor egyáltalán nem megy.
Kúton tankoltál? Hogy hívják?
Ne izgulj, ettől a mocinak biztos nem lesz komoly baja (már, ha víz okozza) tisztítás után újra megy.
Ne hagyd magad megvezetni!
1000 éve nem irtam. Sajnos szomoruság van. A Shadow-ba valószinüleg vizes benzint tankoltam és most zür van. Nem tudom mi kárt csinált, valamit nagyon elbarmolt, mert nagyon visszaesett a teljesítménye. Már beszéltem egy Honda márkaszervizzel, nekik kell majd orvosolni a problémát.
Én meg befizetek egy összeget a kiválló és Qva olcsó üzemanyag miatt.
Egyébként ajánlom figyelmetekbe a videót,amit föltöltöttem! A Triumph Rocket III-as vidi az! Nekem már leesett az állam,ugyhogy ti sem maradhattok ki belölle!
Tökre elfelejtettem, hogy Shadow-d van!
Aszittem Virago, és ezért volt a mosoly a hűtővíz mérésre.
Mert hogy vizes Virago nincs.
Az én táskám Shox, rajta volt amikor vettem, de megtaláltam a neten, asszem california fedőnevű, és 30 alatt van kicsivel. Nem túl nagy, de egynapos túrákra tökéletes.
A táskatartóm az gagyi, 8-as vasból hegesztve, és feketére festve. (De nem láccik a táskától )
Igen a kis Shadow is vizhűtéses. Ugyhogy muszály voltam fokolni a fagyállót. De a benzinkutnál először a hőmérsékletét mérték meg. Aztán csak eltalálta a rutinosabb kutas.
Táskát kellene szerezni rá. A HONDA eredeti táskája a tartóval együtt 100 E HUF-ba fáj. Azt egy kicsit sokallom. Tudnál segíteni, hol lehet olcsóbban, de biztosan jót?
Én még kivárok. Ma voltam a fogorvosnál vele, amíg lucsok nincs, én megyek a hideg ellenére is, mert nagyon élvezem, hogy motorral tudok haladni a városban, sokkal jobbanm, mint kocsival.
Azért kicsit összefagytam!
"kimérni a fagyállót,"
Ez mi?? Nem értem! Tied vízhűtéses?
Elcsomagoltam a kisgépet. Lesubickoltam alaposan, lekentem a krómos részeket ápolóval. Elmentem teletankolni, kimérni a fagyállót, láncspray és alaposan letakartam. De azért mentem vele a tankolás után még egy nagyobbacska kört.
Ja, most vissza olvastam, és láttam, hogy te benzinadalékot írtál, nem olajba valót.
Abban jobban tudok hinni. Keni a porlasztó mozgó részeit, állítólag van szeleptisztító hatása is némelyiknek. Meg befecskendező, de az itt nem aktuális.
Régebben egy Oktáviánál egyértelműen bevált , pedig már üzemanyagszivattyút akartak cserélni 70 ropiért.
Mongyuk az nem Metabond volt, hanem egy gyári VW-Audi adalék
Nagy jelentősége biztos nincs a kipuf bedugásnak, viszont nem is fáj, akkor miért ne.
Én nem nagyon hiszek a +adalékokban, van minden motorolajban úgyis.
Persze attól még lehetnek jók.
De a Prolong reklámot útálom, azt nagyonhülyéknek csinálták.!
Vótam a Yamaha bótba fékbetétért. és megkérdeztem a gyertyát.
Azt mondták 12 k km-enként kell cserélni.
Az indítási problémát a levegőszűrő nem okazhatja, mert ha mongyuk eltömődött, akkor dúsul a keverék, ami kifejezett előny indításkor. Van ahol így oldják meg az indítást egy második fojtószeleppel.
Én amikor mostam a levegőszűrőt, akkor óvatosan kenegettem olajjal, nem tudtam mennyi az elég.
Mer ha kevés, az se jó. Na a végén kicsavartam (kinyomtam)
Úgyhogy ne félj töle, bele is nyomhatod az olajba, aztán amennyire tudod, kinyomod belőle. Így mindenütt nedves lesz, mégsem tud csepegni.
Köszönöm. Kipróbálom a kipufogó bedugós dolgot, bár én kéthetente be fogom indítani ha az idő engedi, és megyek vele egy kicsit. De ha nagyon fázom havonta egyszer akkor is. Egyébként ezt a teleltetést javasolják legtöbben.
Kipróbáltam a METABONDOT, egyenlőre nem érzek nagy átütő erőt. Igazából csak a jobb kenés miatt gondoltam használatát. Irja a rozsdagátló hatást is.
Nekem 12500 van a gyertyába azért gondoltam a cserét. Kicsit nehezebben indul mint eddig, de ez lehet a levegőszűrő miatt.?
Köszi az ötletet