250-es és az 535-ös érdekelne igazán
de majd a pénztárcám megmondja mi lesz :-)
mit érdemes megnézni a vételkor?
max 800-850ezrem van rá
még keresgélek, lehet csak jövöre veszem,
hátha olcsóbb télen, v tavasszal, nem szezonban
valószinű az 535-ből nem tudok venni 2000utánit :-(
és ezekben van kb 15-20ezer kilométer is
neked esetleg ilyened van , volt?
a 250, milyen paraméterekkel bir, fogyasztás, sebesség ?
125-öst akarsz?
Ha találsz fiatalt, akkor 250-est érdemesebb keresni.
Kérdezz inkább, általános tanács nincs. Max km, és évjárat se nagyon.
25 évtől idősebb, és 100 k km-nél több ne legyen benne, a többi csak igény és zseb kérdése.
Azért én 2000 utánit vennék 20 ezer km alatt.
szeretnék venni egy Yamaha Virago-t
pár hasznos tanácsot elfogadnék,
pl max futott kilométer, évjárat,
és minden egyéb hasznos infot szivesen veszek
irhattok a tamasgulyas@freemail.hu cimre is
Olvasgatom kinek hogyan megy a mocija.
Én ma voltam egy hosszabb úton vele (50-60 km).
Lehet nem fogjátok elhínni, de 100-at mentem vele és valahol 105 körül volt a vége.
Persze nem ezzel a sebességgel közlekedtem, csak megnéztem mit tud.
Lehet, hogy van benne valami fordulatszákorlátozás (tiltás), hogy szét ne hajtsuk a gépet.
Valami szerelőt kéne megkérdezni.
Amerikában is forgalmazták a japcsik?
Idén csak a 250-est forgalmazzák a kicsik közül. Európában meg már nem kapsz Virago-t.
Nincs már ilyen chopper jellegű motor senkinek, a cruiser az új divat. (esetleg a Harley, meg a Suzuki a VL 250-nel)
Nekem a 5.-ben huzza, 60 km/h felnyomja 89 km/h siman. de nekem ekezd agadozni a 89 hm/h. es nem ertem hogy mert. Nekem amerikai verzio van, de nemtudom hogy mit csinaljak. Mert nekem nagyon jol megy, csak ha menne legalab 95-100 km/h.
Nahát én is így vagyok vele, hogy a gázkaron még lehet forgatni, mégsem megy többet.
Az enyém 4.-be megy 90-et, 5.-ben még azt se nagyon, legfeljebb tartani tudja, ha jó kedve van.
Bár lehet ebbe az is benne van, hogy 47-es helyett 42 fogu hátsó lánckerekem van.
Nekem is van Yamaha virago 125, es nekem amerikai verzio van meg. Nekem nyomja a 89 km/h. De van benne valami, ami nem akarja engedni tovabb. Mert akarni akar menni, annal a gyorsasagnal meg nemszenved, es erzem hogy meg menni, de valami nem akarja engedni. es nem tudok mit vele csinalni.
Majd ird meg hogy sikerült, mi változott az állítástól.
Nekem a gázkart visszahúzó rugó tud néha kilágyulni, főleg hosszú uton mikor nagyon fölmelegszik a két henger között. Lehet ezt kell majd kicseréltessem, hogy "olyankor sem felejtse el visszahúzni a gázt", ne nekem kelljen visszatekerni.
majd állíttatok rajta, mert a sebességével sem vagyok elégedett.
Hozzábabrálni viszont nem merek a porlasztóhoz, úgy látom bonyolultabb, mint az MZ-jé.
Az szerintem is sok. Nekem sikerült már 2,5-ös fogyasztást is kicsikarnom, igaz ilyenkor minimális városi használat volt. 2,9 fölé meg még gyakorlatilag sosem ment a fogyasztás.
De ez nem is baj ilyen benzinárak mellett.
És állítólag tovább fog emelkedni.
Ha őszinte akarok lenni, (miért ne) akkor 3,3-3,5-öt is benyeli. Én sokallom,bár aszongyák, én hajtom.
Országúton is ennyit esz, 80-85-tel haladva.
Lehet, hogy ráférne egy porlasztóbeállítás, de annyira még nem hiányzott a dolog.
Ha van ilyen adatod, érdekelne mennyit fogyaszt a VIRAGO-d 100km-en? Csak ugy kiváncsiságból. Tudom hogy függ a sebességtől, meg mennyi városi használat, meg ez meg az de egy olyan átlagos adat.
Nekem a legutóbbi tankoláskor 2,71 liter jött ki 100 km-re.
Csá mindenkinek!
Ebben a melegben én féldonorcuccban is járok, ha nem megyek messzire.
Nálam a féldonorcucc: poló, félcipő( bőr), hosszúnadrág (csak vászon), és kendő a pofám elé.
(repülő objektumok ellen)
Tegnap gurultam egy majdnem 150 km-es kört. Jó volt. Kellemes meleg, meg viszonlag gyér forgalom. Csak a kabát nagyon meleg ilyenkor. Kellene valami szövetkabát.
Állítólag azért ilyen a színe, mert egyedi rendelésre készült. Egy 2000-es OTP reklámban szerepelt. Amikor a Budaőrsi szalonban megtaláltuk, ott mondták ezt róla. 27 km volt benne és a hátsó ülés volt kicsit kiszakadva, de azt persze megvételkor kicserélték.
Köszönöm szépen, de sajnos tényleg nincs szervizkönyv ott. Én már fölvettem a kapcsolatot a HONDA Magyarország-gal is, de olyan kevés VT 125 szaladgál az utakon, hogy ebből nincs raktáron se könyv se motor. Az idén állítólag 6 db-ot hoztak, azokat már rég eladták, és csak jövőre kapnak ismét.
köszi az infot
250-es és az 535-ös érdekelne igazán
de majd a pénztárcám megmondja mi lesz :-)
mit érdemes megnézni a vételkor?
max 800-850ezrem van rá
még keresgélek, lehet csak jövöre veszem,
hátha olcsóbb télen, v tavasszal, nem szezonban
valószinű az 535-ből nem tudok venni 2000utánit :-(
és ezekben van kb 15-20ezer kilométer is
neked esetleg ilyened van , volt?
a 250, milyen paraméterekkel bir, fogyasztás, sebesség ?
köszi