Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém eddig jól bírja, bár nem használom naponta.
Eddig 2 olyan "igazi" zuhét kaptam, ahol a csizmába is kezdett befolyni a víz.(esőnadrágban)
Volt olyan, hogy a kocsik lassítottak, meg félreálltak.
Egyiknél be is voltam szarva, hogy levisz a szél az útról, egyenesben is dönteni kellett rendesen.
2 db trafo van . a tank alatt van 1 ora a cseréje mert már szedtem le szárítás miatt , hősugárzóval a legjobb ..
"Én a trafóra gyanakodtam még mert régebben beázott és akkor is hasonló volt a gond ."

Akkor nem tippeltem rosszul, végül is az is a gyújtás része.
De a trafó nem egy a 2 hengernél? Nem ismerem a gyújtását, sőt azt se tudom, mi a különbség a CDI, TCI, tranzisztoros, és tirisztoros gyújtások között.
Ha régebben volt ilyen gondod, és mexünt, akkor próbáld meg hajszárítóval kiszárítani a trafót, hátha segít.
Kiveszem a gyertyát az 1bol és beindul és megy a motor persze csak a 2 es
de fordítva ez nem működik ....Én a trafóra gyanakodtam még mert régebben beázott és akkor is hasonló volt a gond .
Ja, honnan tudod, hogy az első henger nem működik, ha van gyújtás?
Esetleg hőmérséklet, tapogatva?
Nem vagyok nagyon hozzáértő, de én inkább akkor is a gyújtásra gyanakodnék. (esetleg rossz időpont) Benzin nem lehet, mert egy porlasztó van mindkét hengernek. A vezérlés nem mehetett el, ha a lánc ép. Tudtommal a lánc nem tud átugrani, mint a szíj.

Ha kiderítetted a hibát, írd már meg, hadd okuljunk!
Komoly motorprobléma lépett fel a viragomnak az 1es henger leállt és nembirok életet lehelni bele ! szikrám van . benzin is elegendő . kompresszió is megvan , de nem hajlandó indulni a második henger gond nélkul beindul és még porgetni is tudom de komolyan visszafogja az 1 henger ellenállása vagyis közlekedni nem lehet vele így ! már csak vezérlésben gondolkodom .. már kicseréltem a gyertyát is karbi takaritás stb . mindent kiprobáltam ! Mi lehet az ?
A bowdenház szokott kicsúszni és megakadni ekkor a fék teljesen fent fog . erőset rányomok vissza csuszik a helyére
Erre a csavarra gondoltam.
A féket szét szoktam szedni, ( 10 perc, kerék bent marad) és megcsiszolom, vagy drótkefézem a betétet, akkor egy darabig sokkal jobb, és nem nyiszorog. A bowdent valahogy meg kéne kenni. Legegyszerűbb, hogy a két végén befújod egy kis WD-40-nel, használat közben bejut valamennyi. Persze tökéletesen csak szétszedve. A fékpedál állítható alul egy ütközőcsavarral, majd teszek egy képet róla, hogy hol. Persze utána újra be kell állítani a féket, és a féklámpa kapcsolót is is.
30 nál az még teljesen uj motor annak még évekig nem lesz baja ha figyelsz rá .!
Akkor most részletezem : A motort kb 20 000 km-el vettem, tavaly télen elvittem szerelőhöz 50 000km volt ekkor benne , a panasz az volt hogy nehezen indul hidegen ,a csávó meglepodve mesélte hogy ennek nem lett volna szabad beindulni se mert akkora volt a szelephézag , és ő mondta azt is hogy a vezérműlánc kopott ,ennek egy kicsi sziszegő hang volt , kicserélte (D.I.D.)tehát 50 000 nél ezután a motor ujszerűen megy indul . A motorral semmi különlegeset nem csinálok 5000 ként szervizelem castrol 20w50 el . Nem tudom hogy meddig marad még meg szerintem még egy évig biztos kalkulálva az olyan 90-100 000km lesz . Jah és gyári hátsó lánckerék van még ! És azt hiszem valahol olvastam hogy ennél a tipusnál 50 000 nél kell vezérláncot cserélni és talán 15-20 000 szelepet állítani . Viszont nem tudom nektek milyen a hátsó fék ,mert nekem azota szar amiota megvettem kicsit beragad a bowden néha megszorul , meg nagyon fent van a fékkar (kényelmetlen)
Na, visszaolvastam egy kicsit, de nem sokat írtál akkor se a vezérműlánc-hangról.
Én még csak 30 körül járok, nagyon leálltam az idén.
Gratulálok!
Mikor cseréltél vezérműláncot? Milyen hangot adott előtte? Hogyan jelzett?

Egy kicsit rosszindulatú kérdés: hány km-rel lesz eladva? Van 90-es évekbeli Virago hirdetve 6000 km-rel. Lassan Te is ott fogsz tartani!
Hello
Megvan a 125-ős viragomba a 70 000 km-r ! És még minden gyári csak a vezérműlánc volt cserélve a motorban , hibátlanul üzemel és megy ...!
Helló!
Lenne eladó első króm sárvédőm VT125-re. Használva nem volt,szóval full makulátlan.
Eredeti Honda! Nem valami utángyártott... i.á.:31000
Vagy hiányzik a tankodból az a kis cső a benzincsap felett, ami a tartalék benzint "intézi", vagy lyukas. Esetleg csak a csövek vannak összekeverve? Nem tudom, ismered-e, ezen a csövön folyik ki a normál üzemmódban a benzin.
Nekem a vákumos benzincsapom nem zárt le, de az abban jelentkezett, hogy akkor is tudott folyni a benya, ha állt a motor.
Szia!

Köszi a választ.
Igen én is töle olvastam ebben a topikban.
Akkor szerinted mi miatt lehet nekem ez a hibajelenség az üzemanyag ellátó rendszerben?

üdv.
Ezt kicsi 10 írta, de ő már a BMW topicban van.
A 125-ben biztos nincs mágnesszelep, esetleg vákum, bár neki 535-ös volt, de úgy tudom, abban sem.
Szia!

A mágnes szelep membránja hol található mint írtad hogy az le tud tapadni?
Valószínüleg nekem is az lehet a gondom mert a benzin csap on állásban volt és szárazra ki lett hajtva a tankból a benzin anélkül hogy a tartalékra kellett volna állítanom.
Válaszra várva, üdv.
Köszi majd kiprobálom .
vagy ha folyamatos, akkor lehet hogy elkopott v. elveszett egy gumi csúszósin van a hátsó villa első részénél. bár ez inkább gázelvételnél zörög (amikor felül laza a lánc)
Valószinű a hátsó lábtartó alatt levő lemezhez ér hozzá. Nekem is 2 személlyel fordul elő, és inkább balkanyarba, ha picit lazább a lánc.
Hello
Csattog a 125-os viragom ! már mint nem a blokk , menetközbe mintha a lánc laza lenne olyan jellegű a hang csak sokkal hangosabb és a hátsókerék felől jön a hang kis gödör vagy huppanón hallani mintha kalapálnám a vázat 2 személynél még annyi se kell !?
láncom feszes és mindent megmozgattam, megrángattam,megkocogtattam hogy hátha csak valami rezonanciától lelazult ,vizsgálgattam a kereket is, már a telora gondolok de nem vagyok benne biztos , Valaki segítsen 1 tippel ..
Sziasztok!

Van pest környékén valami kiscsopperes klub? Egyszer mintha láttam volna valami weboldalt, ami ilyen klubé volt, de soha többé nem találtam meg.