Én sima szappanos vagy ultrás vizbe szoktam kimosni , és én ráöntök 1 kis olajat frisset persze és azt kinyomkodom . azé hogy könnyebben megragadjon benne a por . nekem még a gyári szivacs van benne már vagy 10 szer kimostam és nem kopik
Ezen én is agyaltan annak idején, hogy nehogy túlolajozzam.
De aztán kiderült, semmi gond, akármennyit tehetsz rá, bele is márthatod, aztán teljesen összenyomva mindet ki kell nyomni belőle. Ami marad, az pont elég.
Minek vettél újat? Én kimosom benzinben (állítólag nem szabad, csak mosófolyadékban), nem ártott neki.
A szivacsot kell olajozni, mert nem olyan apró pórusu, mint a papírbetétes szűrők.
Nekem sincs semmi bajom a Suzuki futóművével, sőt szerintem kényelmesebb mint a Swift, jó mondjuk az 2 nyomon megy, teljesen más. Nagyrobogók szerintem inkább olcsóbbak, pl találtam 350 ért 250-es burgmant. Nem tudjátok a légszűrőszivacsot tényleg kell olajozni? Most vettem bele újat, ott azt mondták kell, de már nem emlékszem hogyan, nem tudtok segíteni?
Szerintem a virago futomuve teljesen jo ! Nemtudom mennyi lehet a motor vége mert nembirok szerezni 1 rohadt kilométerora spirált . de most cseréltettem vezérláncokat meg szelep állításon volt és reggelente meg hidegen pocre indul és nagyon jol huz . csak japán motort szabad venni a a hyusong meg kiejteni nem lehet normálisan nem hogy használni .
Hát nekem nem kéne robi. Hiányozna a váltás, a fokozatok kihúzatásának hangja, na és a lábam közül a tank.
Én még csak kis hokedlin ültem, nem éreztem jól magam, bizonytalan, szar a futóművük, pedig a chopper se a kiváló futóműről híres.
Persze tudom, a nagyok már különbek.
Meg azonos teljesítménykategóriában drágább a robogó, nem?
A CBF nekem jó lenne, csak sajnos nincs rá ennyim, akkor már inkább fizetem az 500-asra a drága biztosítást, azzal legalább lehet villogni , és egy GS-t kapok 500-ból, mondjuk az se kevés. Félek hogy ebből nagyrobogó lesz .
Ilyeneket nem veszek, csak Japánt. Van egy ismerősöm, tesztel a motor-revünek, volt nála egy 650-es tartósteszten, mondta hogy szétszedték és olyanok voltak benne megkopva aminek nagyon nem szabadna. Akkor már inkább 250-es ETZ, ahhoz bárhol kapok fillérekért alkatrészt.
Az a baj, az is 500-as. Egy Suzuki GS is kijön annyiból, mint egy jó 250-es, de a fenntartás (kötelező) aránytalanul sok.
a Honda CBF-ből van talán a legtöbb eladó, de valahogy nekem a 2 henger is hiányzik. Nem vagyok vasárnapi motoros, közlekedési eszköznek használom (persze azért élvezem is, pláne csúcsforgalomban, mikor kocsival csak araszolni lehet), de azért az is számít, hogy tetszen (a hangja is), és szeressem a vasat. Messze áll a Viragotól, de endurót tudok még elképzelni magam alatt. Ezzel a kis virgáccsal is elmegyünk horgászni, meg gombászni. Hasalós viszont nem kéne.
Hyosung 250-esét nézted? Az a baj, az is sportos, de jó teljesítményű gépezet. Használtan nem sok van. (nem a csoppert, a nakedet)
Jaja, 350 ben nem is bízom, egy jó 250-esre pályáznék. Egyébként gondolom nem véletlenül nem akarja ő intézni, mivel elég sok utánjárás. Mondjuk most még hazavinni is gáz lenne Pestről, mert még nincs rá jogsim, ja meg persze rendszáma sincs, holt ügy. Most láttam egy ER-5 ös Kawát 350-ért, kereskedésbe, ott azt írták hogy kérésre forgalomba helyezik, de akkor már ugyan ott vagyok mintha a fater Swiftjét hajtanám, az is megáll 5-ből és nem kell rá bukó, bőrkabát, miegymás.
Szia!
Régebben láttam egy 350-es 32 lovas Guzzit a használtautón, az nagyon tetszett. (bár az olaszok nem olyan megbízhatók) Asszem 380 volt rendszám nélkül az is.
Én is tartanék az ilyen külföldi rendszámú motoroktól, inkább kifizetném a tulajnak és intézze ő, ha bibi van, ne én szopjak.
Ebben az országban alig lehet 250-es motort kapni, 350-es meg ritka, mint a fehér holló.
Én is szeretnék cserélni valami nagyobbra, nem tud valaki ajánlani valamit max. 350 köbcentiig, ami 400 körül kijönne átirással? Néztem egy ugyanojant mint a mostani 250-be, német papiros 295, csak nem tudom a forgalombahelyezés mennyire macerás és mennyi pénz? Gondolkodom még nagyrobogón, csak félek a kis keréktől, felénk elég szar utak vannak (meg szerintem nem csak felénk ).
Kedves Lapar!
Nekem is hasonló a problémám, csak nekem egy GN 125-tel, 85 a vége, szintén a gyárinál hosszabb áttétellel, szerintem a probléma egyszerűen annyi hogy nem bírja el a hosszabb áttételt. Mondjuk az enyém néha megy 110-et is, de nagyon ritkán, szerintem kell hozzá egy minimális lejtő vagy hátszél. Én most cserélek benne légszűrőt, aztán ha nem javít rajta, lehet hogy vissza a gyári fogaskerék, mondjuk hosszú távon ígyse-úgyse tud többet, de emelkedőn jobb lenne. Valahol olvastam hogy a sűrűbb olaj is foghatja a kis teljesítményű motorokat.
Na, mi van ttamas sehol senki?
Kitaláltad már, mire cserélsz?
Korábban már kérdeztem, hogy neked menyit megy max a kis Virago, de akkor azt írtad, hogy lejtőn mentél már 130-at is.
Azért kérdem, mert az enyém csak a 90-et nyomja, de azt IV.-ben is, meg 2 személlyel is tudja. Picit még mindig hosszabb az áttételem, mint a gyári.
Van aki azt írja, hogy megy neki 110-et is, van aki szerint oldaltáskával még 90-et sem.
Nincs ezzel sok gondom, csak érdekelne, hogy akkor most megfelelően működik, vagy próbáljak barkácsolni rajta valamit?
Ha szeretsz barkácsolni, és nem riadsz vissza egy kis kihívástól, ne habozz!
Nevezz be március 31-ig.
A feladat: Építs egyedül vagy csapatban egy kizárólag használt fődarabokból álló Mini-Choppert, melynek hengerűrtartalma nem haladja meg a 150 ccm-t.
Engedd szabadon a fantáziád!
Nevezni lehet a 06 20 521 84 99-es telefonszámon!
A remekműveknek augusztus 14-ig kell elkészülniük.
A zsűrizésre, felvonultatásra, bemutatásra augusztus 15-én, a nemesvámosi Motoros Találkozón kerül sor!
Nyeremények:
I. Díj: 30.000 forint értékű vásárlási utalvány
II. Díj: 20.000 forint értékű ajándékcsomag
III. Díj: 10.000 forint értékű ajándékcsomag
-a Japan Speed felajánlásával -
A wr az enduro .. de 400nál van a határ addig 5000 folotte 25... mert akkor veszek 1 suzuki swiftet annak is ennyi a beztositása meg az is 5 litert eszik és legalább nem ázok el, meg nincs hdeg ..
Hát megnéztem ezt a WR 250-est, nekem nagyon crosszos.
Egyrészt lehet, hogy le se ér a lábam, másik gond, hogy mire ül a zasszony. Merthogy utasülés nem nagyon van rajta.
Ezt én sem értem, Magyarországon alig találsz 250, es motort, 350-est meg egyáltalán. A hülye biztosítók szerint meg 350 felett már minden egyforma, ahelyett, hogy inkább azt nézné, hogy chopper, vagy szupersport a gép.
Régebben láttam egy szép Guzzi 350-est, nagyon tetszett, valami 400 körül volt külföldi papírokkal. De a híre nem túl jó, mint általában az olaszoknak.
Én is csak 350-ig vennék, ha váltanék, a városban már a 250-essel is szinte mindenkit otthagyhatsz a lámpánál.(sőt általában még a 125-össel is. Országútra azért kéne a 250 ccm.
Voltunk jamahába wr 250 et néztuk mert az volt fogyasztás meg fenntartásiköl. alapján a legjobb a 30 loval...És ebben az árkat-ba volt a teneré is ami 660 as zabál 5 folott meg évi 25 000 a biztositás igy nem találok ideális motort......Ami 3 korul eszik meg évi 4 rugo a bizti is...nincs csak oregbe 350 es ami még jo lenne (csak uj kellene ) De nem értem hogy miért divatos a nagykobcentis motor ? amikor szabályosan azzal sem mehetsz tobbel min egy 250 el !
Ha nagynövésű vagy (én sajnos nem) akkor valami túraendurót vegyél, azon elférsz. Persze ha tetszik. Én biztos arra váltanék, az se hasalós motor, és így is lemegyek a műutakról elég soxor. (peca, gomba)
azt tudom hogy az 535-nek a motor van a bolcsováz helyén ....csak akkor nemtudom hogy késobbiekben milyen motrt vegyek mert kezdem kinoni a viragot :!?
De aztán kiderült, semmi gond, akármennyit tehetsz rá, bele is márthatod, aztán teljesen összenyomva mindet ki kell nyomni belőle. Ami marad, az pont elég.
Minek vettél újat? Én kimosom benzinben (állítólag nem szabad, csak mosófolyadékban), nem ártott neki.
A szivacsot kell olajozni, mert nem olyan apró pórusu, mint a papírbetétes szűrők.
Én még csak kis hokedlin ültem, nem éreztem jól magam, bizonytalan, szar a futóművük, pedig a chopper se a kiváló futóműről híres.
Persze tudom, a nagyok már különbek.
Meg azonos teljesítménykategóriában drágább a robogó, nem?
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/8972/hyosu
ng-comet-250
a Honda CBF-ből van talán a legtöbb eladó, de valahogy nekem a 2 henger is hiányzik. Nem vagyok vasárnapi motoros, közlekedési eszköznek használom (persze azért élvezem is, pláne csúcsforgalomban, mikor kocsival csak araszolni lehet), de azért az is számít, hogy tetszen (a hangja is), és szeressem a vasat. Messze áll a Viragotól, de endurót tudok még elképzelni magam alatt. Ezzel a kis virgáccsal is elmegyünk horgászni, meg gombászni. Hasalós viszont nem kéne.
Hyosung 250-esét nézted? Az a baj, az is sportos, de jó teljesítményű gépezet. Használtan nem sok van. (nem a csoppert, a nakedet)
Régebben láttam egy 350-es 32 lovas Guzzit a használtautón, az nagyon tetszett. (bár az olaszok nem olyan megbízhatók) Asszem 380 volt rendszám nélkül az is.
Én is tartanék az ilyen külföldi rendszámú motoroktól, inkább kifizetném a tulajnak és intézze ő, ha bibi van, ne én szopjak.
Ebben az országban alig lehet 250-es motort kapni, 350-es meg ritka, mint a fehér holló.
Nekem is hasonló a problémám, csak nekem egy GN 125-tel, 85 a vége, szintén a gyárinál hosszabb áttétellel, szerintem a probléma egyszerűen annyi hogy nem bírja el a hosszabb áttételt. Mondjuk az enyém néha megy 110-et is, de nagyon ritkán, szerintem kell hozzá egy minimális lejtő vagy hátszél. Én most cserélek benne légszűrőt, aztán ha nem javít rajta, lehet hogy vissza a gyári fogaskerék, mondjuk hosszú távon ígyse-úgyse tud többet, de emelkedőn jobb lenne. Valahol olvastam hogy a sűrűbb olaj is foghatja a kis teljesítményű motorokat.
Kitaláltad már, mire cserélsz?
Korábban már kérdeztem, hogy neked menyit megy max a kis Virago, de akkor azt írtad, hogy lejtőn mentél már 130-at is.
Azért kérdem, mert az enyém csak a 90-et nyomja, de azt IV.-ben is, meg 2 személlyel is tudja. Picit még mindig hosszabb az áttételem, mint a gyári.
Van aki azt írja, hogy megy neki 110-et is, van aki szerint oldaltáskával még 90-et sem.
Nincs ezzel sok gondom, csak érdekelne, hogy akkor most megfelelően működik, vagy próbáljak barkácsolni rajta valamit?
Amatőr Mini-Chopper építő versenyt hirdetünk!
Ha szeretsz barkácsolni, és nem riadsz vissza egy kis kihívástól, ne habozz!
Nevezz be március 31-ig.
A feladat: Építs egyedül vagy csapatban egy kizárólag használt fődarabokból álló Mini-Choppert, melynek hengerűrtartalma nem haladja meg a 150 ccm-t.
Engedd szabadon a fantáziád!
Nevezni lehet a 06 20 521 84 99-es telefonszámon!
A remekműveknek augusztus 14-ig kell elkészülniük.
A zsűrizésre, felvonultatásra, bemutatásra augusztus 15-én, a nemesvámosi Motoros Találkozón kerül sor!
Nyeremények:
I. Díj: 30.000 forint értékű vásárlási utalvány
II. Díj: 20.000 forint értékű ajándékcsomag
III. Díj: 10.000 forint értékű ajándékcsomag
-a Japan Speed felajánlásával -
Nevezési díj: 3000 ft/ motor
A verseny nem profi motorépítőknek szól!
Itt nem a pénz a lényeg, hanem a kreativitás!
Ha felkeltettük érdeklődésed, hívj:
06 20 521 84 99
Defekt Vámosi Motoros Egyesület
Van 0-150-ig, meg 150-350-ig, azt hiszem.
Egyrészt lehet, hogy le se ér a lábam, másik gond, hogy mire ül a zasszony. Merthogy utasülés nem nagyon van rajta.
Régebben láttam egy szép Guzzi 350-est, nagyon tetszett, valami 400 körül volt külföldi papírokkal. De a híre nem túl jó, mint általában az olaszoknak.
Én is csak 350-ig vennék, ha váltanék, a városban már a 250-essel is szinte mindenkit otthagyhatsz a lámpánál.(sőt általában még a 125-össel is. Országútra azért kéne a 250 ccm.