Ez a változatot (az alsó dob acél, a palást és a cső pedig titán) már nem lehet kapni csak a teljes acél (125000.-) és a teljes titán (160000.-) változatot. Az enyém árban is a kettő között volt.
Még a súlyukat ismerem, acél 3000g, félig titán 2400g, titán 2000g.
Még annyi, hogy nagyon meg vagyok elégedve a cuccal, profi munka!
A Full gas és a Ago forgalmazza: http://bodis.fullgas.hu/ http://agomotors
.hu/
eladó carbon ovál dob slip on kawa 636 leömlővel és hozzá való összekötőcsővel rugókkal bilinccsel kompletten.adok hozzá egy 2003-04 636 gyári dobot is.ár 49.000.-
Ha jól értettem, akkor te csak a vég csövet akarod kicserélni (ezt a módozatot bolt-on-nak hívják!), amivel picit jobb hangja lesz a gépnek, meg a kinézete javul. Picit könnyebb is lesz, de nem olyan drasztikus a javulás, mint az én (slip-on) esetemben, ahol a 12kg-os kat.+csövet cseréltem le a Bódis titán 2.4 kg-os csövére!
Hát a használt cumó az ilyen új gépekre nehéz eset, itt ezen az oldalon akadhatsz rá az apró hirdetések között, vagy ha olcsóbb megoldást szeretnél akkor valamelyik magyar gyártóval csináltas csövet. pl: Raptor
A garancia nem ugrik, mert az elöző K6-on is ezzel a csővel semi problémájuk nem volt a szakszervíznek. Ebben a gazd. helyzetben meg örülnek, hogy hozzájuk viszed a vasat szervizelni és van munkájuk!
Az meg hogy alapból lekaptam mindenestül a csövet semmit nem jelent a bejáratás szempontjából, hiszen a ford.számra és a drasztikus terhelésre kell odafigyelni.
Amit leírtál ötletet nagyon jó, de én nem szeretném a középdobot kivágni, csak slip-on kellene.
Hol lehet nézelődni használt dobokat?
Neked a garancia hogy él így, hogy kivágtad a középdobot?
Mi köze lehet a dobnak a garanciához? Ki mit hallott erről?
Columbiai, te 0km-esen tetted fel a dobot? (én ha tenném 1000es szervíz után majd)
(bocsi a primitív kérdésekért, de nem vagyok otthon ebben a témában)
Én ezen aggódom és ezért is gondolkodom a dobban is.
Mellesleg a tiéd nagyon keményen mutat a szerkezeten!
A 600-as is nyomta a lángokat, főleg 2.be teligáz hirtelen visszaengedése után robbant néha akkorát mint egy ágyú!
A 750-el még csak 100km-t mentem 8000-es fordulatig, de már ott is hirtelen gázvisszaengedésnél brutálisakat robbant és piros lángot nyomott a cimborám orra elé, aki mögöttem jött.
Mindenféleképpen ajálatos sportlégszűrőt belerakni, ha a cső nyitott, mert több levegőt is igényel a szívóoldalon.
Én bejáratás után rakom be a K&N sportlégszörőmet (a neten szerintem 14000 Ft körül talász), az elektronikát még nem döntöttem el, de a Healtech kis okosságát biztos bedobom a gépbe 18e pénz (1-3 fokozatokban drasztikus teljesítmény növekedést produkál), Powercommandert sztem majd később.
Most még pályaidomot szertnék venni. Te hol vetted a tiédet?
A kerekezést szépen nyomod!
Bizony jó, nekem is tetszik A tied is csinálja? Egyébként nem érzek különbséget de biztos jobb lenne egy sportlégszűrővel. Egy power commanderrel meg az igazi
Nem kell aggódni, semmi problémát nem okoz ez a durrogás. Én nekem még nagyon tetszik is a jelenség.
Egyébként is a Superbike és MotoGP paripák is nyomják rendesen a tüzet a csövük végén és nem hinném, hogy azok a masinák rosszul lennének beállítva!
Ha megengeded szeretnék segíteni a döntésedben.
Szerintem érdemes ledobni a gyári csövet, mert nehéz, ronda és vissza is fogja némileg a teljesítményét a mocinak.
Csak hogy ezek a kis sárgák a pillangó szelep utáni csonkot össszehegesztették a katalizátorral a K8-as 600/750-es gépeken ( a K6-nál még bilincses megoldás volt) és te csak a kat. utáni csövet tudod levenni a bilincses rögzítésnél, amivel szinte semmit nem érsz el csak a dizán lesz jobb (én úgy tudom, hogy ezt a változtatást bolt-on-nak nevezik!). Az a megoldás sem tökéletes mikor a kat. utáni csövet összekötik egy síma csőszakasszal a kat. levágása után, mert a K8-ra, tuning cégek által tervezet kipufogóba nincs minimális fojtás, hiszen ők a kat. fojtásával kalkulálva tervezték a csövet, ezért amikor kiváltják a kat.-t egy síma csődarabbal és csinálnak egy fékpadi mérést, csodálkozva látják, hogy a nyitott rsz.-ük kisebb teljesítményt produkál, mit a gyári. Esetleg azzal lehet manipulálni, hogy bennehagyják a hangtompítót (ált. mimden tuning csőhöz adnak) és így már lesz némi fojtásod, amivel növekszik a teljesítmény.
A másik megoldás amit én javasolnák, hogy beszerzel egy K6-osra való slip-on csövet (amik eleve a kat. kiiktatásával lettek megtervezve) és ezért az optimális fojtást adják a nyitott rsz. mellett. Ezeket a csöveket még olcsóbban is be tudod szerezni, mint a K8-ra valóakat, mert régebbi fejlesztésűek vagy használtan veszel a neten. A felfogatási pontok is megegyeznek!
Aztán irány a flex, némi csiszolás és már gyönyörködhetsz a szép csövedben és persze az össze nem hasonlítható hanghatás feljavulásában. Nem kel rezelni a beavatkozástol, mert én az 1 napos Gixeremnek estem a flex-el. Esetleg elviszed egy kipufogó vagy motor szervízbe és pár ezresére megcsinálják.
Ha kérdésed van, írjál.
Rakok képeket a műtétről:
Érdeklődési szinten vagyok még, szóval még csak nézelődöm és szemezgetek a dobok között.
De érdeklődnék, hogy
GSX-R 600 K8-ra milyen használt dobjaid vannak? csak slip-on érdekelne és hasonló árfekvésben (használtan, jó állapotban).
Ez az SBK nagyon jól néz ki és hasonlókban gondolkodom, de sajnálom is rendesen, hogy K6-K7-re van .
Szoktak lenni még dobjaid? Vagy éppen az van ami van a "bontóban"? Esetleg ha később lenne esedékes a vásárlás beszerzésre lehet hasonlót, mint a Leo Vince SBK?
tudnál erről küldeni még pár képet (GPR dob)
Még a súlyukat ismerem, acél 3000g, félig titán 2400g, titán 2000g.
Még annyi, hogy nagyon meg vagyok elégedve a cuccal, profi munka!
A Full gas és a Ago forgalmazza:
http://bodis.fullgas.hu/
http://agomotors
.hu/
Köszi.
Sportkipufogó eladó.30/496-9855
azt nem tudjátok régi xt 600-as meg az új kipuffancsa passzol egymásra?:O:O:O
Ha jól értettem, akkor te csak a vég csövet akarod kicserélni (ezt a módozatot bolt-on-nak hívják!), amivel picit jobb hangja lesz a gépnek, meg a kinézete javul. Picit könnyebb is lesz, de nem olyan drasztikus a javulás, mint az én (slip-on) esetemben, ahol a 12kg-os kat.+csövet cseréltem le a Bódis titán 2.4 kg-os csövére!
Hát a használt cumó az ilyen új gépekre nehéz eset, itt ezen az oldalon akadhatsz rá az apró hirdetések között, vagy ha olcsóbb megoldást szeretnél akkor valamelyik magyar gyártóval csináltas csövet. pl: Raptor
A garancia nem ugrik, mert az elöző K6-on is ezzel a csővel semi problémájuk nem volt a szakszervíznek. Ebben a gazd. helyzetben meg örülnek, hogy hozzájuk viszed a vasat szervizelni és van munkájuk!
Az meg hogy alapból lekaptam mindenestül a csövet semmit nem jelent a bejáratás szempontjából, hiszen a ford.számra és a drasztikus terhelésre kell odafigyelni.
Amit leírtál ötletet nagyon jó, de én nem szeretném a középdobot kivágni, csak slip-on kellene.
Hol lehet nézelődni használt dobokat?
Neked a garancia hogy él így, hogy kivágtad a középdobot?
Mi köze lehet a dobnak a garanciához? Ki mit hallott erről?
Columbiai, te 0km-esen tetted fel a dobot? (én ha tenném 1000es szervíz után majd)
(bocsi a primitív kérdésekért, de nem vagyok otthon ebben a témában)
Én ezen aggódom és ezért is gondolkodom a dobban is.
Mellesleg a tiéd nagyon keményen mutat a szerkezeten!
Érdekelne van e valakinek xt 600/teneré re való sport kipufogoja! Cimem man410@freemail.hu. Várom az ajánlatok, előr eis köszi!
csá
A 750-el még csak 100km-t mentem 8000-es fordulatig, de már ott is hirtelen gázvisszaengedésnél brutálisakat robbant és piros lángot nyomott a cimborám orra elé, aki mögöttem jött.
Mindenféleképpen ajálatos sportlégszűrőt belerakni, ha a cső nyitott, mert több levegőt is igényel a szívóoldalon.
Én bejáratás után rakom be a K&N sportlégszörőmet (a neten szerintem 14000 Ft körül talász), az elektronikát még nem döntöttem el, de a Healtech kis okosságát biztos bedobom a gépbe 18e pénz (1-3 fokozatokban drasztikus teljesítmény növekedést produkál), Powercommandert sztem majd később.
Most még pályaidomot szertnék venni. Te hol vetted a tiédet?
A kerekezést szépen nyomod!
Nem kell aggódni, semmi problémát nem okoz ez a durrogás. Én nekem még nagyon tetszik is a jelenség.
Egyébként is a Superbike és MotoGP paripák is nyomják rendesen a tüzet a csövük végén és nem hinném, hogy azok a masinák rosszul lennének beállítva!
Eladó 07-08-as YZF-R1 re való full titán Akrapovic rendszer! Sürgös lenne! Az ára 250.000 Ft
Láttam hogy hozzászóltál a gsx-r 600 fórumban a kipumhoz hogy durrog, lángol meg csinál szegény mindent
Akkor ez nem árt a motornak?
Jaés tessé a nevet megváltoztatni Suzukicsabira!
Ha megengeded szeretnék segíteni a döntésedben.
Szerintem érdemes ledobni a gyári csövet, mert nehéz, ronda és vissza is fogja némileg a teljesítményét a mocinak.
Csak hogy ezek a kis sárgák a pillangó szelep utáni csonkot össszehegesztették a katalizátorral a K8-as 600/750-es gépeken ( a K6-nál még bilincses megoldás volt) és te csak a kat. utáni csövet tudod levenni a bilincses rögzítésnél, amivel szinte semmit nem érsz el csak a dizán lesz jobb (én úgy tudom, hogy ezt a változtatást bolt-on-nak nevezik!). Az a megoldás sem tökéletes mikor a kat. utáni csövet összekötik egy síma csőszakasszal a kat. levágása után, mert a K8-ra, tuning cégek által tervezet kipufogóba nincs minimális fojtás, hiszen ők a kat. fojtásával kalkulálva tervezték a csövet, ezért amikor kiváltják a kat.-t egy síma csődarabbal és csinálnak egy fékpadi mérést, csodálkozva látják, hogy a nyitott rsz.-ük kisebb teljesítményt produkál, mit a gyári. Esetleg azzal lehet manipulálni, hogy bennehagyják a hangtompítót (ált. mimden tuning csőhöz adnak) és így már lesz némi fojtásod, amivel növekszik a teljesítmény.
A másik megoldás amit én javasolnák, hogy beszerzel egy K6-osra való slip-on csövet (amik eleve a kat. kiiktatásával lettek megtervezve) és ezért az optimális fojtást adják a nyitott rsz. mellett. Ezeket a csöveket még olcsóbban is be tudod szerezni, mint a K8-ra valóakat, mert régebbi fejlesztésűek vagy használtan veszel a neten. A felfogatási pontok is megegyeznek!
Aztán irány a flex, némi csiszolás és már gyönyörködhetsz a szép csövedben és persze az össze nem hasonlítható hanghatás feljavulásában. Nem kel rezelni a beavatkozástol, mert én az 1 napos Gixeremnek estem a flex-el. Esetleg elviszed egy kipufogó vagy motor szervízbe és pár ezresére megcsinálják.
Ha kérdésed van, írjál.
Rakok képeket a műtétről:
Érdeklődési szinten vagyok még, szóval még csak nézelődöm és szemezgetek a dobok között.
De érdeklődnék, hogy
GSX-R 600 K8-ra milyen használt dobjaid vannak? csak slip-on érdekelne és hasonló árfekvésben (használtan, jó állapotban).
Ez az SBK nagyon jól néz ki és hasonlókban gondolkodom, de sajnálom is rendesen, hogy K6-K7-re van .
Szoktak lenni még dobjaid? Vagy éppen az van ami van a "bontóban"? Esetleg ha később lenne esedékes a vásárlás beszerzésre lehet hasonlót, mint a Leo Vince SBK?
Nagyon köszönöm előre is a válaszod!