hát ja nem egy KTM
viszont ez a honda vfr 1200 nagyon állat lett, ilyen kéne az biztos,ha az a túrázós tipus lennék majd mondom faternak,hogy nem akar-e túrázni végre
köszi az infót, de ezt tudtam, csak nem írtam, viszont furcsa,mert amit ott néztem olaj, az a castrolnak a racing verziója 10W50-es, namár elméletben ez "vastagabb" mint a 10W40, amit előírnak a motoromnak, tehát a meleget is jobban bírja, ehhez képest nekem mégis sikerült "elpárologtatnom" az olajat belőle a nyár közepén, ezáltal jött az a betegsége, hogy a dugó rá rágodott a hengerfalra, így vagy fúrás, de mivel V2 túlméretezett dugó kell bele kettő vagy egy komplett hengerszett, na már nem igen lehet ehhez e fajta alkatrészeket itthon kapni (minden más kopó alkatrész van) így No.-ból rendeltem, durván 4 hét alatt ma ide ért s beszéltem az illetővel, mert kérdezte, hogy miért kell, ő azt mondta, hogy a castrolnak ez a fajta olaja nem jó, de közbe többi motoros kollega is használja s nincs gondja vele, amire inkább gyanakszok, hogy a motorom légolajhűtéses, s volt egy olyan időszakom, mikor egyáltalán nem hajtottam neki, sőt lájtosan mentem vele, mert bevártuk havert, akinek bejáratos volt a robogója, s sztem az sem tett neki jót, (hosszabb távon, bár néha odahúztam) na nem akartam ennyire részletesen leírni, de úgy belekezdtem most
most más fajta olaj fele nézelődök, repsol, motul, vagy a liqui moli, illetve elf olaj után nyomozok, de ezek közül szerintem kecsón csak a repsol, illetve a motulnak van esélye, hogy be is tudom szerezni, s mivel léghütéses a gép, így ezek jobban melegednek, magasabb viszkozitás számú olajat rakok bele, hogy minél később válljon folyékonyos halmazállapotúvá, 50-60-ast, télen meg úgyse motorozok vele
ha vki, belém tud kötni vagy okítani, szívesen fogadom
megyek ám.már egész jól összeforrt,de még kell egy két nap...meg majd beragasztom max ugy hogy meg se moccan :):) viszont Sanyi még nem tudja,lehet sokkot fog kapni :D
valaki tud e segíteni, hogy kecsón milyen pálya van, mennyibe kerül és hol található?