Jónapot!Alkatrész után érdeklődnék:ZZR 400 jobbos első lábtartókonzolt keresek.Fékkarral,lábtartóval kompletten!Ha valakinek van bontva,jelezze!Előre is köszönöm!
OK! feliratkozok én is ha jól számolok akkor az én 90-es évjáratúm a történet legeleje :-) Az időpontot azért kérdeztem mert a vendéglátás csodás világában vagy szabadnapos vagyok egész nap vagy dolgozok egész nap és ugye ehhez pont szabadnaposnak kéne lennem :-)
Rövid túra (ca. 50 km) fotózás, videózás - rövid vélemény a motorokról, előnyök, hátrányok, egyes típusok összehasonlítása stb.
Ha megvan a létszám, akkor a háttérmunka elkezdődik, minden típushoz minden adat beszerzése (műszaki paraméterek, gyártási periódus, feltöltési/beállítási értékek stb) egyszóval egy komplett, átfogó adatbázis, a valaha gyártott összes ZZR-ről.
Felmerült az igény, kellene egy "össznépi" ZZR tesztet készíteni, melyben minden köbcenti, minden változata szerepelteti magát.
Mivel a lista elég hosszú (legalább tíz különböző alaptípus) a szervezés nem kevés időt vesz igénybe.
Mivel a teszt CSAK TELJES részvétellel jöhet létre, kérem akkor is iratkozz fel, ha az adott típus mellett már szerepel név - legyen "tartalék" megoldás is, plusz az egyéni átalakítások is érdekesek lehetnek, két azonos motoron.
Kérem, a lista átmásolásával, és a név adott típus mögé beírásával jelentkezzen, aki részvenne az eseményen!
*anno nekem is megfordult a fejemben, igaz csak vélemény, összegyült tapasztalatra voltam kiváncsi, de kurvára leszarta mindenki
Felmerült az igény, kellene egy "össznépi" ZZR tesztet készíteni, melyben minden köbcenti, minden változata szerepelteti magát.
Mivel a lista elég hosszú (legalább tíz különböző alaptípus) a szervezés nem kevés időt vesz igénybe.
Mivel a teszt CSAK TELJES részvétellel jöhet létre, kérem akkor is iratkozz fel, ha az adott típus mellett már szerepel név - legyen "tartalék" megoldás is, plusz az egyéni átalakítások is érdekesek lehetnek, két azonos motoron.
Kérem, a lista átmásolásával, és a név adott típus mögé beírásával jelentkezzen, aki részvenne az eseményen!
*anno nekem is megfordult a fejemben, igaz csak vélemény, összegyült tapasztalatra voltam kiváncsi, de kurvára leszarta mindenki
Felmerült az igény, kellene egy "össznépi" ZZR tesztet készíteni, melyben minden köbcenti, minden változata szerepelteti magát.
Mivel a lista elég hosszú (legalább tíz különböző alaptípus) a szervezés nem kevés időt vesz igénybe.
Mivel a teszt CSAK TELJES részvétellel jöhet létre, kérem akkor is iratkozz fel, ha az adott típus mellett már szerepel név - legyen "tartalék" megoldás is, plusz az egyéni átalakítások is érdekesek lehetnek, két azonos motoron.
Nekem is Opelel van (B Vectra), én is átalakító nélkül használom E85-öt.. általában keverve, ahogy éppen kúthoz érek.
Fogyasztás számottevően nem nőt.. nekem is 10% körüli..
Amit viszont észrevettem, főleg a nyári nagy melegben, hogy nem melegszik úgy a kocsi.. eddig sima benzinnel, klimával (35 fok melegben) mindig 95-100C között mászkált a hűtővíz, 100 nál már kikapcsoltam a klimát, hogy kevesebb terhelést kapjon és akkor 95 re visszament.
Szolnokon az E85 kút elromlott, és nem látták mennyit töltök bele, így tele kellett nyomnom és megsaccolnom mennyi ment bele (magam javára:) ).. na ekkor kb 90% E85 és 10% benzin volt.
A hűtőviz 90C főlé egyáltalán nem ment klimával se. Vagyis most gyakorlatban is megtapasztaltam, hogy a tökéletesebb égése miatt kevésbé melegszik a motor..
Ez sem elhanyagolható.
No meg mielőtt E85-öt kezdtem volna használni kicseréltettem a benzinszűrőt, majd rá 4-5 ezer km-re is.. hát szétszedve tiszta dzsuva volt.. valóban kitakarítja a rendszert..
Összegezve részemről: nem csak a pénztárcánknak hanem a kocsinak is jobb ha néha E85 megy bele.. (keverve)
most fogom átfaragni, igazából keverve, nem sok megtakarítást érsz el vele. A profi, USB-s átalakító is megáll 45 alatt, és azzal a hidegindítás gondok is megszűnnek, a mínusz 20 fokban is.
Most 2/3 E - 1/3 B járok, ezzel tízfokos külső hőmérsékletig nincs gáz, a fogyasztás kb. 10% növekedett, csak városban használva 15% -kal.
Bár én eleve egy szót nem szólhatok: négy személlyel, sok csomaggal, végig autópálya-tempóban evett 5,5 litert az Astra két hete, amikor Brno-ban voltunk a Superbike-on.
( többek között ezért is van fent a lista, ha bárkinek észrevétele van, ne tartsa vissza! )
- ZZR250
- ZZR400 (-- 1993) Gabens ( '90 )
- ZZR400 (1993 --) &rash
- ZZR500 -
- ZZR600 (-- 1993) cigó.
- ZZR600 (1993 - 2001)
- ZZR600 (2002 - 2004) kutya.
- ZZR600 (2004--)
- ZZR1100 (-- 1993)
- ZZR1100 (1993--) zzrrs, Allveer, Bird
- ZZR1200
- ZZR1400