Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. Sajnos nem javul a helyzet, max. stagnál.
Ha ne adj Isten valakinek kéne ebben a válságos időszakban, akkor sajnos áldozatul esik. Viszont Kutyánál van még egy másik, ha minden igaz. Már így is sokmindenből kimaradtam az idén, de ha ezt az évet átvészelem, akkor jövőre van remény.
Oke, par infot ossz meg rola legy oly kedves forumon kivul. E-mail es MSN cimem: madarasznorbert@msn.com
majd szolj ha kell elteszem neked
rendben. De nem lenne gond, ha fizetéskor venném csak át. Volt egy két afférom mostanság nem várt kiadásként( kiszakadt a jobb első kerekem, trailer, új lengőkarok, stb)
17 ezerért viheted a kettőt a leömlöd gyári akkor nem kell cserélni
Gondolkodom. Köszi!
Nem büntetés az ülés, mert bár a képeken a gyári ülés szerepel, a motoron egy egyrészes gerinctámaszos Bagster túraülés van. Annyira bántja az utast, hogy a Pécs-Miskolc táv megvolt egy megállással nyafogás nélkül
5 liter körül eszik, ez ugye csuklófüggő, normál tempóban 5,2 szóval 280-330 km között van a hatótávja egy tankkal
Az utasnak mekkora büntetés az az ülés? Meddig jutsz egy telitankkal?
oké köszönöm:)
Csak azért mert lehet megválok sajátomtól,ha érdekel...
Kezdheted A1-el.
Kiraktam a motort az éterbe. Ha tudtok valakit aki hasonlót keres szóljatok
szia all 1 érdésem lenne lekell tenem először az M-es jogsit hogyha A-st akarok? szval értitek:D M-A1-Akorl-KORLÁTLAN vagy pedig 16évesen M es nélkul kezdehtem rögtön A1-essel?
Szia!

Koszi a kerdest, meg nem, meg kell varnam az e havi fizetest.
Kiindulási alapnak jó, köszönöm
Nekem jobban melegszik, de el még nem romlott, szerencsére menet közben tudom nézni
Nos az enyém fél napi motorozás után is csak langyos, nagyon max 50 fok lehet, de inkább csak 45 körül.
Ha ez segített....
Ha már jártatom a számat megkérdeném ismét a nagyérdeműt, ha bekapcsolják a motort, mennyire melegszik fel a feszültségszabályzó amikor már üzemmeleg a motor, illetve egy tempósabb haladás után. Mérték legyen a kézmeleg, illetve a nem sokáig lehet kézzel fogni
Tévedtem, a hátsó kerék tengelye 22-es, az anya 27 - elképzelhető hogy 26, azonban nekem olyan nincs, és ezzel sem nyalom el az anyát - a távtartón lévő anya 12-es. A távolság állitó menetes szárat talán 8as kulccsal mozgattam vagy fogóval
22, 24 dugókulcs, a távtartó 10-11-12 - valamelyik a három közül.
Itt az eltört váltó olló-rugó.
Szerelő azt mondta,hogy ez általában a motor élettartamát kibírja:)

Nem értem, hgoy iér tpont nálam törhetett el:)
A rutinos szerelők dugókulcskészletet javasolnak, meg villás kulcsot 10-14-ig :)
Sziasztok,
Rutinos szerelőktől kérdezném, hogy milyen villáskulcsok kellenek a kerék hátrább húzásához? (parkolóban álla motor és már fix szerszámokkal akarok lemenni.. ráadásul kölcsön is kell majd kérni havertól, mert nincs minden itt BP-en fent:(
Sikerült már megvenni a leendő nagy motort?
Spontán bulikat kedvelő nőnemű utast, vagy tetszőleges motoros túratársat keresek 8 napos svájci túrához (Graubünden és környéke). Július 25. - Augusztus 2. Összesen 4000 km, félpanzió 45 CHF/nap, utasként brutto 150e HUF, motorosként brutto 250e HUF. Túratapasztalat, és motorosként minimum 500 cm³ elengedhetetlen.
Igen, ő az sajnos ez az év elég kemény a számára, de ő legalább Motoros marad, saját forgalmi nélkül is = újra motorra fog ülni, amint teheti