-Legegyszerűbben, hogy tudom lecserélni?
Elviszed egy szerelőhöz..
kérdezz rá hogy vezérműlánccsere, szelephézag állítás, karbiszinkront mennyiért vállalnak..
nekem óra szerint ~38ezernél cserélték Áronék
tiedbe mennyi km van? (bocs ha kérdeztem már)
tank, oldalidomok leszed, víz, olaj leenged, bovdenek elektronika vízcső a blokk felett kiakaszt széthúz, szelepfedél kuplungdekni le és szét van szedve lánccserére találsz videókat neten összerakni tovább tart.. - tömítések
asszem //lehet h nem feltétlenül kell ennyire lebontani
csak fz van ráírva, de ahogy most kerestem képeket a googléban, lehet, hogy tényleg 2003-as, mert olyan csúnyácska hegyes eleje van, volt, mivel abból nem sok maradt, de akkor valaki rosszul emlékszik, hogy mióta van a garázsba, szóval már én se tudom, ki kéne menni a tulajhoz, bár ha nem válaszolt...
csak az gyanús, hogy 10 éve áll a garázsba, minimum, a váz szerint 93-as, de még régen volt rendszám rajta. Akkor írtam egy cetlit a tulajnak, hogy megvenném, erre eltűnt a rendszám, de a motor ott maradt, pedig akármikor ledózerolhatják az épületet, garázs szomszéd volt, nem volt válaszfal, 2 garázs egybe, így láttam. Szóval mindent kipakolt, csak ezt hagyta itt, és nem is válaszolt, de kikutattam a címét, bár még nem kerestem fel. Ami legfőbb érdekes, hogy a rendszáma szerint 2003-as...
Viszont a törött idomokon kívül és a teleszkópokon kívűl semmi baja, vétek otthagyni, hogy bedózerolják.
Másik kérdés, talán tudok szerezni egy yamahát, borultak vele, de csak az első teleszkópok mentek ki, bár az se vészes, de mint tudjuk, a kicsi is számít. Viszont pár éve kivonták a forgalomból, így ugye rendszáma sincs.
Azt valahogy vissza lehet helyeztetni, vagy az is nagyon macerás.
Nagyon sok pénz, mire műszakira alkalmassá válik. Vagy az eladó "csúsztassa át" ha tudja, és akkor még esélyes lehet.
Ilyenekkel nem nagyon éri meg bajlódni, max. úgy, ha tökéletes a blokkja, mert a többiből akkor ki tudsz árulni egy 60-80 ezret.
Ennek mennyi lenne a forgalomba helyezése?
Eladnám az én 400-asom, abból tuti kijönnének a papirok, meg a köntöse, nem?
És 95-ös, 600-as.
Vélemény?
Nem elbizniszelni az orrom elöl
Mennyi az annyi?
Elviszed egy szerelőhöz..
kérdezz rá hogy vezérműlánccsere, szelephézag állítás, karbiszinkront mennyiért vállalnak..
nekem óra szerint ~38ezernél cserélték Áronék
tiedbe mennyi km van? (bocs ha kérdeztem már)
tank, oldalidomok leszed, víz, olaj leenged, bovdenek elektronika vízcső a blokk felett kiakaszt széthúz, szelepfedél kuplungdekni le és szét van szedve lánccserére találsz videókat neten összerakni tovább tart.. - tömítések
asszem //lehet h nem feltétlenül kell ennyire lebontani
Létezik, hogy a ZZR400 hoz a gyári hűtőgomba 20 ezer ft körül van?
Terméseztesen nem ez lett belerakva.. de megdöbbentem..
Sanyeee
FZR 1000 esetleg?
Viszont a törött idomokon kívül és a teleszkópokon kívűl semmi baja, vétek otthagyni, hogy bedózerolják.
Másik kérdés, talán tudok szerezni egy yamahát, borultak vele, de csak az első teleszkópok mentek ki, bár az se vészes, de mint tudjuk, a kicsi is számít. Viszont pár éve kivonták a forgalomból, így ugye rendszáma sincs.
Azt valahogy vissza lehet helyeztetni, vagy az is nagyon macerás.
(bár hozzáteszem, vannak gyanús dolgok vele....)
Vatera link a termékekhez
Holnap lejár!
Ilyenekkel nem nagyon éri meg bajlódni, max. úgy, ha tökéletes a blokkja, mert a többiből akkor ki tudsz árulni egy 60-80 ezret.
Ennek mennyi lenne a forgalomba helyezése?
Eladnám az én 400-asom, abból tuti kijönnének a papirok, meg a köntöse, nem?
És 95-ös, 600-as.
Vélemény?
Nem elbizniszelni az orrom elöl
Igen csörög ilyen periodikus csörgést hallok menet közben, meg a kilométer szerint is cserés. Legegyszerűbben, hogy tudom lecserélni?