Sziasztok
Kit tud kb értéket mondani hogy egy 600as vas mennyive eszik többet mint az1100es?
Tudom Kutya Úr mondaná minnél több ló van de kb. mennyivel?vagy többet eszik egyáltalán?
hali sziasztok!
keresek olyan személyt vagy céget is akinek vannak zzr 1100ashoz alkatrészei minden motor alkatrészek generátor idomok stb. minden ami van! ja és ha lehet olcsón! előre is köszi! szerintem nagyon jó kis gépek a zzr-ek nem azért keresek hozzá alkatrészt mert szar hanem mert elfikáztam vele és kellene egy két dolog! ha már az idomokat cserélnem kell gondoltam fel is újítom már ha lent vannak az idomok! előre is köszi mindenkinek! széles utat!
Semmi extra!Kintről behozott,szép gépek.Ennyi!Csak szépek!Nem jók!Már két ismerősöm megszívta velük.Lehet hogy olcsó a gép,de utána meg ráköltesz még pár százat!
Hali mindenki!Én személyesen is ismerem őket,inkább ne onnan vegyél gépet!Hosszútávon jobban jársz.Amúgy ZZR Forever!Nekem bejött,volt 250-es is,most egy 1100-as,és ez marad is vagy még 10 évig!A legjobb és legmegbízhatóbb gépek a zizik!
Vegyél 600ast,azt megtarthatod tovább és nem kell erősebbre cserélni 1 év múlva!Tapasztalat! Próbálj minél fiatalabbat venni,az árban legyen benne az eredetvizsga! Különben nagyon jó,szerethető(naná) gépezet a zzr.Koránál fiatalabbnak néz ki,stílusos,szép,izléses...stb.fenntartása szerintem bagatel.Kutya megad mindent,ami kell,olcsóóón! Nem eszi a féket,gumit,láncot!De tény,a zzr600 a nyerő!
Hmmm, izlésed az van, bátran kijelenthetem .
Bátor és türelmes is vagy, mivel bevallottad hogy a fórumot elejétől kezdted olvasni (Te szegény ).
A ZZR egy kezes bárány (kicsit elhizot de bárány ), a 600-as valóban kevesebbett fogyaszt, nekem 5 alatt, igaz én sem vagyok "sport motoros", kettesbe is 5 körül fogyasztott.
Ha 400-asba gondolkozol nézd meg Zizzer eladó motorját, 400-as, karbantartott, jó állapotú és mindig csak eredeti, új alaktrészekkel javítva.
Már elkezdtem a fórumot elolvasni, az elejéről. Már persze amennyire az időm engedi. Valaki írta, hogy a 600-as jóval kevesebbet fogyaszt.
Magamat ismerve szerintem a 400-asat sem fogom kimotorozni:))
Egy 500 as GS en tanultam, tetszett. Aztán meglett a jogsim, kolegám átjött és ideadta a K2GSX-R 750 kulcsot. Kerültem egyet a városban, illetve városon kivül, mire vissza értem 102 fok volt a "víz".
A Sport motorozás még egyenlőre távol áll tőlem:))) A gixer meg nem szereti a 4500 as fordulatot:)))))))
Azóta volt szerencsém egy 400 as fzr-t is kergetni. De a zizi meg megtetszett:)))))
merre laksz?Miért nem nézel meg egy zizit testközelböl innen valakinek a motorját pl.? csak ugy hogy mégis milyen utánna eltudod dönteni melyik kell!Lehet elég lesz a kisebb is!
Köszönöm a segítséget:))) Akkor megyek tovább másfele zizi-t nézni:))
Fura, mert elsőre nem tetszett a moci, a lámpája miatt. Most meg már ezért tetszik csak igazán:)) Szóval a zizi az biztos:))))
Esetleg jobban megérné 600-asban gondolkozni 400-as helyett?
Sziasztok!
Azért írok ebbe a fórumba mert talán a zzr az ami a legközelebb ál ahoz a motorhoz amiről kérdeznék. Gpz 1000 rx-nek a hátsó, illetve első telójába mennyi levegő kell? És milyen olajat ajánlotok a motorba?
Hello
Ém ,ár megnézettem innen a fórumrol egy sráccal aki részletesen elmondta hogy milyen sőtt ment is vele!kb50-70e körül kellene rákölteni és max10et engednek az árából+átíratás!
ha gondolod csörögj meg és elmondom amit nekem is mondott!
Győrben vettem, valami kis robogósoltban, azt hiszem ahogy beérsz zirc felől, első körforgalomnál egyenesen tovább, és a másodiknál volt ez a bolt bal oldalon. De ennyiért szerintem kapsz manapság már normálisabbat is, főleg ha az adásvételben nézegeted azokat akik hoznak be külföldről - legalábbis régebben igy volt. Ledeket mintha veszprémben a jupiter centerben lehetne venni a budapest uton, de ez abszolut nem biztos, esetleg valami elektronikai apróságokat forgalmazó boltban, vagy neten keresgélsz.
Megbizható, de mint minden hasonló korú társával, lesznek hibái, lesz h ez az elszaródik rajta, ha esetleg megveszed, első körben szétkapni, átnézni, és cserélni amit kell. Én 65 kilóval, 176 centivel ültem rá, elbirom, szóval a súlyával sem volt akkora bajom, persze lehetne könyebb. Alkatrészt a rémhirekkel ellentétben lehet hozzá kapni, max nem minden sarkon. Kapsz hozzá gyári alkatrészt is, de azt úgysem fogod megvenni, mert húú az milyen drága. Sokuknak vissza van forgatva a kilóméter órája, szal 20000 km/1994 az elég ritka kellene hogy legyen. Hallani mindenfélét hogy belpiacos, szivni fogsz vele stb, hát mamár mint emlitettem, minden megoldható. Inkább túrás, mint pályahasználat jellemzi, nem pörög anyit mint pl a ZXR400, de nem is megy annyira gyorsan. Jelentem, két éve van nálam, és még most is tudott sok lenni. Előzgetni lehet vele, két személlyel simán mentem vele 150el, többel az utas biztonsága miatt nem. A vége 180-190 körül van - itt letilt. Tempót lehet simán tartani nagyobb motorokkal, ha nem nyelezik a nagyobbak, egyenesben persze ott hagynak néha. Halgass meg más véleményt is, annyira nem b@szol rá vele, mert szép a korához képest, viszonylag sok van belőle - annó kerestem 400as gsxrt, cbrt, tökömtudjamég mit, és lényegesen kisebb a választék, és a használt alkatrész is, persze ez ügyben konzultálhatnál bontósokkal is, mihez nem tudnak adni majd alkatrészt ha esetleg kell.
Köszike! Szerintem ti is találtok magatokról, felvannak töltve a lime partys képek, a kawasaki oldalról át tudsz linkelni rá. Tényleg nagyon profik voltak a fotósok sok jó képet csináltak. Mi csak 2 kört mentünk az asszonnyal és mégis van kb 10,12 kép rólunk.
Kit tud kb értéket mondani hogy egy 600as vas mennyive eszik többet mint az1100es?
Tudom Kutya Úr mondaná minnél több ló van de kb. mennyivel?vagy többet eszik egyáltalán?