Beszinkronizáltuk, utána meg kiszedtem a folytást Most megint szinkronizálni kellene, csak lusta vagyok haverhoz átmenni, de igazából a benzin/levegő arányt kellene belőni. Jelenleg matricát vagdalok, képek nemsokára
Nakérem. Olaj szint renben ( úgy emlékeztem kell kicsit utántölteni, de haza szaladtam megnéztem, és szint 0,8mm-el a felső vonal alatt ) Olaj nem "annyira" fekete, szal marad ez tavaszig, frissítés elfelejtve....
Kuplung, a karnál állítottam a bowdenen, maxon van, nem mentem vele de az 1.-k még mindíg ugrós picit... Kérdés!
Lehet még állítani ezek után egy keveset a kuplung szerkezet mozgató kar előtti csavarnál?
Asszem tavasszal kuplung felújítás is lessz akkor... 30-40? mennyibe fáj egy ilyen mutatvány?
Érdemes: ha veszel hozzá kintről ( kb 600 USD ) egy kittet, akkor már MAJDNEM olyan erős lesz, mint egy kopott 400-as
Felejtsd el - a többlet erő kell, akkor egy GPZ 500 S-t, vagy méginkább egy 400-as ZiZit kell venni, amit aztán tovább tudsz erősíteni egy 6kilós blokkal ha szükséges.
Ha nem hajtod pályán, csak országút, akkor 5-6 dl / 1000 km még nem gáz.
Ha kéken füstöl, akkor már érdemes ránézni: ha gyorsításkor, emelkedőn jön a kék, akkor a blokkban van a hiba - ha inkább motorfék alatt, akkor a hengerfejben.
Szűrő cserével 3500 ml. ( nélküle 3,2 )
A "frankó" , ha sík úton, kerekein álló motoron a felső csíknál van.
Igen - az a biztos, vagy teljesen ugyanolyan teljesítményszintűt, másból.
Hát akkor jó akkor... Mennyi olaj megy bele egyébként? jól emléxem olyan 3,5L körül?
Mikor frankó a zolja szint? a kis ablak közepéig kell érnie? mer akkor asszem kell utántöltenem... Utántölteni csak a bennelévőt ajánlot, igaz?
annyira Lámer kérdéseket teszek fel , de eccer kitanulom a szakmát , valahol el kell kezdeni...
A "frissítés" -t felejtsd el...max. ha egyébként is sokat kellene utántölteni ( min alatt van már a szint )
Én is a másfél éves Fuchs-al járok most ( igaz a műtét miatt alig kilométerrel, és a szintetikussal ) de csak tavasszal dobom ki belőle.
Kuplung, a karnál állítottam a bowdenen, maxon van, nem mentem vele de az 1.-k még mindíg ugrós picit... Kérdés!
Lehet még állítani ezek után egy keveset a kuplung szerkezet mozgató kar előtti csavarnál?
Asszem tavasszal kuplung felújítás is lessz akkor... 30-40? mennyibe fáj egy ilyen mutatvány?
Pont akkor lesz amugy tata mikor zizi összeröffenés is:)
Felejtsd el - a többlet erő kell, akkor egy GPZ 500 S-t, vagy méginkább egy 400-as ZiZit kell venni, amit aztán tovább tudsz erősíteni egy 6kilós blokkal ha szükséges.
A 250est érdemes kicsit megmókolni hogy nagyobb teljesítményt adjon le?mennyibe fáj kb. egy ilyen?
Ha kéken füstöl, akkor már érdemes ránézni: ha gyorsításkor, emelkedőn jön a kék, akkor a blokkban van a hiba - ha inkább motorfék alatt, akkor a hengerfejben.
Mekkora olajfogyás normális egyébként átlagos használat mellett?Kb...
http://desperadomc.hu/Tata2009...
Gabel pro Holm: 429 CM3 SAE 10W
Öl ohne Filter: 3,2 LITER 10W40
Öl mit Filter: 3,5 LITER 10W40
Bremsflüssigkeit: DOT 4 - (DOT 5.1 for extreme)
Betriebsstoff: 18L.NORMAL BLEIFR.
Kühlflüssigkeit: 2,5 LITER ( nur für alu ! )
Technische Daten
Hubraum: 399 ccm
Zylinder: 4
Ventilspiel (Ein): KALT 0,15-0,24 MM
Ventilspiel (Aus): KALT 0,22-0,30 MM
Leerlaufdrehzahl: 1050 +- 50 U/MIN
Vergaserluftschraube: 1,5 AUSDREHUNGEN
Reifendruck (vorn): 2,5 BAR
Reifendruck (hinten): 2,9 BAR
Zündkerze 1: NGK CR9E / EK
Elektrodenabstand: 0,8 MM / CH.0,6 MM
Lenker/Standrohr Ø: 41 MM
Ritzel/Kettenrad: 15/48 ZÄHNE ( 15/52 japan )
Kette: 112 GL. 3/8 X 5/8 ( 530 O-ring )
A "frankó" , ha sík úton, kerekein álló motoron a felső csíknál van.
Igen - az a biztos, vagy teljesen ugyanolyan teljesítményszintűt, másból.
Mikor frankó a zolja szint? a kis ablak közepéig kell érnie? mer akkor asszem kell utántöltenem... Utántölteni csak a bennelévőt ajánlot, igaz?
annyira Lámer kérdéseket teszek fel , de eccer kitanulom a szakmát , valahol el kell kezdeni...
Én is a másfél éves Fuchs-al járok most ( igaz a műtét miatt alig kilométerrel, és a szintetikussal ) de csak tavasszal dobom ki belőle.