Az brutális ahogy 250-től még mindíg félelmetes a gyorsulás ! Nincs olyan hogy vége ! Csak a leszabályzás szab határt a képzeletnek de az sem a megszokott egyszerű módon , hogy csak kigurul bólintás nélkül ! ? 🤫
Az enyémben minden a gyári , tehát a legelső generáció /kezelhetetlen vadállat gázreakciók ,stb./leírtak szerint . Szerintem pedig , HA AZ EMBER MEGTUDJA ÁLLNI egészen szelíden is lehet motorozni a bivallyal ! 🤔
Ugyan azt írták róla mint a 2006-os Zzr-ről , hirtelengázreakciók , kezelhetetlen ! Ezért 2008-ban finomították a Zzr,ZX14 gyujtástérképét a befecskendezéssel együtt !
Sztem nem érintené különösebb megrázkódtatásként. Nem nagy élmény lehet folyamatosan annyival menni. Neked meg mindegy lenne, mert sok helyen ugyse tudnád kiaknázni azt a pluszt:)
2001 óta forgalomból kivonva.
Svájci papíros váz, vámolva.
Teleszkópok új szimmeringgel,olajjal.
Féktárcsák (EBC) váll nélkül. Kopás nem mérhető.
Kipufogók gyári (balos a hegesztésnél vágva), tükrök, lámpák, idomok, zárszett,ülés, villahidak, kormánycsutkák, plexik,kezeloszervek,kábelköteg,lábtartó konzolok, kerekek,rugóstag,stb.
Blokk,karbi,hűtő, légszűrőház, műszercsoport,leömlő elkelt.
Képet tudok küldeni mindenről.