Nem ezt értetted félra hanem azt, hogy ezt most közvetlenül a javítás után tedd meg, ezt időnként legfeljebb is csak javasolt megtenni az általad írt ok miatt, de erre írtam, hogy ha 2-3 évente cserélteted a folyadékot és azt szakszerűen végzik akkor ennyit sem kell tenni hisz olyankor mindenhol cserélődik a folyadék.
Hogy lehet ezt félre érteni ,mikor részletesen elmagyarázzák , hogy letudnak tapadni a szelepek az elmaradt cserék miatt, vagy àllásában is ,és dolgoztatni kell néha ! Annyira nem lettem sötét hogy ne értsem meg !
Teszem azt elesik és és a kár millákra rúg na meg a személyi sérülés és kiderül, hogy ezt a szerviz javasolta, nincs annyira lojális és szerviz fun ügyfél aki nem vinné perre és a per kimenetele ha a szerviz nem tagadja, hogy tényleg ezt javasolta az nyomorba dönti a szervizt ha meg tagadja akkor meg talán mégsem ez az előírt eljárás.
Azért olyan tanáccsal útjára ereszteni egy megrendelőt, hogy akár az életét is kockáztatva próbálja ki, hogy mennyire sikerült egy javítás az legalább véleményes mondom ezt annak tudatávan, hogy azok a szerelők fényévekkel többet tudnak mint én. Lehet, hogy azért nincs a manualban erről semmi mert alapból nyitva vannak a szelepek és csak mikor 20-nál elalszik a lámpa utána kezd működni így folyadékcserénél elég ráadni a gyújtást és szokott módon csinálni és a csatikon keresztül a hibáit lehet kiolvasni ha rossz. Már első olvasatra is fura volt a próbára biztatás, anno a 70-es években volt a motor vizsgán, hogy állóra kellett fékezni az udvaron, de pár taknyolás után eltörölték a próbát utána már csak meghúzgálta a féket a vizsgabiztos, hogy hol fog.
Tehát cserélték a kockát, de akkor biztos, hogy minden járatában új a folyadék ezért fölösleges kockáztatni a borulást ezért ha csak nem adrenalinfüggés az ok, akkor érthető. 😁
Ez igy igaz. Egy dolomitok turán láttam nagy hasznát, mikor egy keskeny hegyi erösen lejtös uton kanyarogtunk lefelé szakado esöben törmelékes utátfolyásokkal tarkitva.
Monyuk én annyiért az enyémtöl nem válnék meg, pedig tavalyelött megfordult egy pillanatra, és venni helyette egy ujat ha már megszünik a gyártása
Én nem kerestem ABS-es vasat , de ha már van rajta , működjön ahogy kell mindegy is hogy mibe kerül ! Valamelyik ZZR 1400 teszt leíràsban olvastam , hogy ilyen teljesítmény ,sebesség és súly mellett illetlenség ABS nélküli verziót megrendelni ! Nekem meg ez jutott ! Most a Használtautón 3,5 milla egy ABS-es nagy zizi ! 😉
😂
Légy kemény 😂
Viccet félretéve egyik kolléga a vasát egy autopálya kihajton amortizálta le, mert megcsuszott vmi olajfolton az eleje fékezéskor. Az ABS ott segitett volna. Nyilván eddig is léteztünk nélküle, meg ki mire használja a gépet de van.amikor jó ha van.
Monyuk én annyiért az enyémtöl nem válnék meg, pedig tavalyelött megfordult egy pillanatra, és venni helyette egy ujat ha már megszünik a gyártása
Légy kemény 😂
Viccet félretéve egyik kolléga a vasát egy autopálya kihajton amortizálta le, mert megcsuszott vmi olajfolton az eleje fékezéskor. Az ABS ott segitett volna. Nyilván eddig is léteztünk nélküle, meg ki mire használja a gépet de van.amikor jó ha van.