Meg anno vadásztam a netet , hogy amelyiknek van a tankon gyári matrica , annak nincs az oldalán a krómozott felirat ! Aztán ez sem volt egyértelmű , ezért döntöttem úgy hogy megrendelem a krómozott feliratokat ! Mert nekem a tankon ott van a gyárba felrakott Kawasaki matrica is ! 😉
Valaki kérdezte tőlem az ilyen Kawasakinak mi a szinkódja ?! Nos a gyári megnevezése : CANDY THUNDER BLUE /cukorka mennydörgés kék/ https://www-amazon-com.transla... 😉
Sajnos ezeknek az öreg karbis yoghurtosdobozoknak nincs sok becsületük még a mai megszaladt piacon sem :/
Tavaly nem kis kihívás volt az enyémet elkótyavetyélni, pedig szerintem egészen egyben volt (azt leszámítva, hogy télen nem igazán szeretett üzemelni). A hirdetésre nem jött egyetlen ajánlat sem, kereskedők hallani sem akartak arról, hogy beszámítsák bármennyiért bármibe 😕
Végül szőribe elcseréltem egy 250-es ZiZire, ami elég tré, de legalább a gyerek is vezetheti. 😋
Az idom töredezett, magyar csavarokkal, lengővilla persely odavan, a motornak nem lehet alapjáratot csinálni - igaz ha már megy vérpezsditő a kis dög. Tegnap mentem vele végre egy kis próbakört!
(persze, mert ez sem indult be egész télen... bezzeg a darázs! az pöccröff 😋 )
A motor tulajdonosa írt neked rá messengeren, már megvette a motort. Szerkezetileg és műszakilag is szerencsére rendben van a motor. Már a névre írás is megtörtént, használja is. Kiderült hogy 1997-ben mókoltak a papirozásal, ezért ez a 63 kW. Gyárilag a váz ZZR 400-as, de 600-as blokkot raktak bele mielőtt honosították volna annó. A motor a legjobb barátom motorja, én vettem észre ezeket a dolgokat, ezért jártam én utána, és jeleztem neki. Ő inkább csak motor használó, mint motor szakértő.
...bar oszinten szolva a kepek alapjan pont forditva gondolnam, hogy ez 600-as motor 400-as vazban, legalabbis mintha a ZX600-as szamsor a blokkon lenne...
Ennek nagyon LEGO szaga van.
Tobb verzio lehetseges, pl. blokkcsere volt es negyszazas a motor a haccazas vazban, avagy fotengely-hengersor cserevel hatszazasra at van alakitva. Utobbit azert ketlem, mert a hengerperselyek helyet az ontvenyben eselyesen ki kell boviteni ehhez.
A hengersor ontvenyet nezd korbe, szokott lenni japo gepeken loketterfogat jelzes. Az legalabb azt segit meghatarozni, hogy mekkora egyaltalan. A 63kW nem tudom, honnan jott nekik, a 600-as 70+, a 400-as meg valami negyven akarhany kene legyen.
https://www-amazon-com.transla... 😉
Tavaly nem kis kihívás volt az enyémet elkótyavetyélni, pedig szerintem egészen egyben volt (azt leszámítva, hogy télen nem igazán szeretett üzemelni). A hirdetésre nem jött egyetlen ajánlat sem, kereskedők hallani sem akartak arról, hogy beszámítsák bármennyiért bármibe 😕
Végül szőribe elcseréltem egy 250-es ZiZire, ami elég tré, de legalább a gyerek is vezetheti. 😋
Az idom töredezett, magyar csavarokkal, lengővilla persely odavan, a motornak nem lehet alapjáratot csinálni - igaz ha már megy vérpezsditő a kis dög. Tegnap mentem vele végre egy kis próbakört!
(persze, mert ez sem indult be egész télen... bezzeg a darázs! az pöccröff 😋 )
Mindenesetre nem ajánlom megvételre az ilyen "csodákat", kerüljétek az ilyet lehetőleg. 🙂
Tobb verzio lehetseges, pl. blokkcsere volt es negyszazas a motor a haccazas vazban, avagy fotengely-hengersor cserevel hatszazasra at van alakitva. Utobbit azert ketlem, mert a hengerperselyek helyet az ontvenyben eselyesen ki kell boviteni ehhez.
A hengersor ontvenyet nezd korbe, szokott lenni japo gepeken loketterfogat jelzes. Az legalabb azt segit meghatarozni, hogy mekkora egyaltalan. A 63kW nem tudom, honnan jott nekik, a 600-as 70+, a 400-as meg valami negyven akarhany kene legyen.