Sztornó, megvan a manualban. Ott vannak egymás mellett. Ugyanaz, mint a ZZR-en: lengő vezetékek a hibakódokhoz meg egy plasztik csati 6 dróttal. Gondolom a kép alapján sejted is, merre kell keresni.
Pontosan.
De.
A manuálban (ER6) van egy 650E típus, ott nincs ABS, így csak egy sima diag csati van.
Aztán látok egy 650F típust, ott a "self" diag csak EGY vezetékes, gondolom a földre kell kapcsolgatni.
Az érdekes, hogy az első lapon a motor képe, egy "N", a felirat is
ER-6n;
ER-6n ABS;
de a kapcsolási rajz a fentebb említett.
Igen, ilyet láttam a ZZR rajzon is. Egy nagy ABS diag csatit sok lábbal és egy két vezetékből álló self-test terminált, amivel a hibakódokat kell kivillogtatni/törölni belőle. Nyilván lehet ettől eltérő a tiéd, de ezek szerint legalább a rendszer igen hasonló.
Az indokolatlan cukis becézgetést (szupcsi, moci, üdcsi, ajcsi, telcsi, stb.) nem mindenki szereti, mert van neki egy valamelyest gyerekes, plázapicsás, ostobenkó felhangja, ami - feltételezem - Kawa és Sanyi szerint nem méltó a ZZR-hez.
Ha benne van a manuálban, mert addig elfelejtem. Ilyenkor visszasírom a GS-t, ott nem volt ilyen probléma.