Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aza másik a járása ! Anézését meg a járását ! ... 😉
Hát ez elég szigorú! De majd milyen legyen egy ekkora vadállatnak. 😉
Az a nézés ! 😉
https://www.motorcyclespecs.co... Hogy ezzel mi lett ?! 🤔
Az időgép
Üdvözöljük a jövőben. A ZZR 1400 állítólag az első sorozatgyártású motorkerékpár a világon, amely 200 lóerős. A csúcsteszt tisztázza, hogy egyszerűen vezethetetlen, tiszta gumiromboló vagy minden idők leghatékonyabb pulzusgyorsítója.Einstein óta tudjuk, hogy minden relatív, még az idő is. Ha elég gyorsan haladsz, kijátszhatod a folyamatukat. Ennek megfelelően azoknak, akik nagy sebességgel száguldanak le a lejtőn, lassabban kell öregedniük. Így nézve a Kawasaki ZZR 1400 valóban a fiatalság kútja lehet. Szép ötlet, de aligha késleltetheti az időt a nanoszekundum töredékénél nagyobb mértékben, ha 300 km/órás sebességgel száguld az autópályán.

A ZZR 200 LE ellenére sem hatol át új dimenziókba. Főleg, hogy a többi gyorsasági motorhoz hasonlóan önként 298 km/h-ra számol be. Ami szinte normális az első Honda Double-X, a Suzuki Hayabusa vagy a jelenlegi 1000 köbcentis szupersportkocsik óta. Miben különbözik a Kawasaki új időgépe ezektől? Szállj fel a nyeregbe, kapcsold be a popométert és indulj el.Első ülésteszt: A széles kormányt kényelmes a fogás, az ülésmagasság mindössze 795 milliméter. A szélvédő meglepően alacsony volt. A lábtartók pedig magasra vannak szerelve. Ez szűk térdszöget eredményez, ami hosszú távon nem különösebben kényelmes, különösen magas emberek számára
. A gázkar minden egyes elfordítására azonnal reagál a két rozsdamentes acél hátsó hangtompító élénk sziszegése.
Tehát kapcsolja be az első sebességet, és húzza meg a kábelt tisztelettel. Első meglepetés: nem sokat lehet érezni a 260 kilogrammból. A motorkerékpár nagyon jól kiegyensúlyozottnak tűnik. A ZX-12R-hez hasonlóan a Kawasaki is
alumínium monocoque vázat használ
, amely teherhordó alkatrészként integrálja a motort. A két kiegyensúlyozó tengelynek köszönhetően az 1400-as olyan simán megy, hogy
a 12-essel ellentétben mereven csavarozható volt a vázhoz, ami tovább növeli a merevségét. Ráadásul a MotoGP motorokhoz hasonlóan a tankot az ülés alá húzták, ami a súlypontot lejjebb engedi a jobb kezelhetőség érdekében.Második meglepetés, amikor óvatosan haladunk a sebességfokozatokon – a 200 LE
egyeseknek horror víziókat tár elénk: pörgő hátsó gumik, magasba gurulók, akaratlan kerekek, de az állítólagos
vadállat szelíden viselkedik. A négyhengeres macska módjára dorombol, rendkívül simán és zavaró terhelésváltás nélkül fut.
Az alacsonyabb sebességtartományban pedig elegáns visszafogottsággal éri el a dolgát. Észrevehető: Bár a hatfokozatú váltó precízen kapcsol,
a sebességváltások kemények. A rezgések idegenek a motortól. Csak a 6500 ford./perc környékén bizserget egy kicsit. Nagyon kellemes sikló és társ, amely kezdetben nem támaszt különösebb követelményeket a vezetési képességekkel szemben. A fejlesztés során pontosan ez volt
a cél.
Úgy tűnik, egyedül öt technikus dolgozott a befecskendező rendszeren egy teljes éven keresztül. A biztonság érdekében.
Volt egy dolog, amit a Kawasaki el akart kerülni, amennyire csak lehetséges: úgy vonult be a történelembe, mint egy olyan kerékpár gyártója, amely olyan negatív címlapokat szerzett, mint a Hayabusa.Ezért a világ legerősebb sorozatgyártású motorkerékpárjának teljesítményfejlesztését
a sebesség alsó harmadában akarták megszelídíteni
. A jobb irányíthatóság érdekében esőben. Vagy ha a ZZR olyan durva motoros képességekkel rendelkező emberek kezébe kerül, akik egyébként a réten találnák magukat a gázmarkolat enyhe csavarása után.
És hogyan lehet 200 lovat kiképezni úgy, hogy a sípszóra kontrolláltan ügessenek, vágtassanak vagy elszaladjanak? Ha hiszel a Kawa sajtószövegében, "az erős motor hatalmas, 100 Nm nyomatékot ad le mindössze 2000 ford./percnél." A mérés szerint 83 Nm van, még mindig
nagy a nyomás. De nem érzi úgy. 4000 ford./perc alatt a motorkerékpár nem tűnik sokkal erősebbnek néhány középkategóriás motorkerékpárnál. A csuklón gyors és véletlen előzés nem lehetséges; Egy vagy akár két fokozat visszakapcsolása nélkül nem működik.Jól olvastad. 1400 cm3, 200 LE, 3000 ford./perc – és még mindig válts sebességet. Ennek két oka van: Először is, 2500-as fordulatszámon nyomatékkésés tapasztalható, ami hatodik fokozatban 90 km/h-nak, negyedikben pedig 70 km/h-nak felel meg. Pontosan azon a területen, amely
országúti előzéseknél releváns. A másodlagos áttétel viszont rendkívül hosszú,
a hatodik elméletileg eléri a 324 km/órát. A Kawa szinte ötödikként éri el a maximálisan lehetséges 298 km/órát. Az első 128 km/h-ig megy fel, ami
negatívan hat a hajtűkanyarokban és a nagyon szűk ívekben. Ha gyorsan akarunk haladni, akkor a 200 LE-s gránátot szinte úgy kell kilőni a sugarakból, mint egy 125 köbcentis kétütemű crosser-t kuplungrásegítéssel.
A teljesítményjellemzőkről ezért megoszlanak a vélemények. Nem kell az alvázról beszélni, ha
gyorsan utazik országúton. A szerénynek tűnő
felfüggesztési út ellenére – elöl 117, hátul 122 milliméter – a teljesen állítható rugóelemek
mindent elnyelnek, ami
a kerekek alá kerül. A fejjel lefelé fordított villa és lengéscsillapító rendkívül érzékenyen reagál.
Mindegy, hogy besüppedt aknafedél vagy
egy csúnya dudor: nincs mélyedés, nincs
komoly szakadás. Csak pufferelje le.
E kiemelkedő kényelem ellenére mindig van elegendő tartalék még a sportolási igényekhez is
. Csak remélni tudjuk, hogy ez a magas színvonal a jövőben is megmarad a leszállított gépeknél.
A váltakozó kanyarokban való swing ugyanolyan szórakoztató. Még ha nem is kínálja a szupersportolók visszajelzését és átláthatóságát, az 1400-as ellenállás nélkül dönthető, és szinte a megcélzott ideális vonal mentén fut korrekciós beavatkozások nélkül. A szűk kanyarokban azonban hajlamos alulkormányozni. Ennek ellenére: A pazar megjelenés miatt nem számított ilyen könnyű és precíz kezelhetőségre. Az aerodinamika optimalizálására szolgáló szár hosszúságot sugall. A tény az, hogy 1460 milliméternél
a tengelytáv viszonylag rövid. Ezen kívül van egy meglehetősen meredek, 67 fokos kormányfej és az alacsony, mindössze 94 milliméteres görgő.További plusz: egy ilyen típusú kerékpárnál nagy a kormányszög, és egy mozdulattal tekerhetsz az úton. Ezt a könnyed lábast ismét aláhúzzák, mert a technikusok nem használtak kormánycsillapítót. És így
állandóan rácsodálkozik a vezetés nyugalmára, egy jó ötszázassúly manőverezhetőségére. És arról, hogy ez a rakéta milyen finoman tudja végigdörzsölni a 190 Bridgestone BT 014-et az aszfalton.
De a ZZR mást is tud csinálni. Gyorsulási sávok az autópályán, gyors pillantás a válla fölött – tiszta út, gyorsulás. 6000 ford./perctől olyan dolog történik, ami a modern motorokon ritkán látható: a turbóeffektus. Ez nem tükröződik sem az értékeken, sem a teljesítménygörbén. A ZZR 1400 nulláról 100 km/h-ra 3,0 másodperccel, 200 km/h-ra 7,5 másodperccel egyenrangú testvéreivel, a ZX-10R-rel és a ZX-12R-rel. Nem, ami ezt a motorkerékpárt olyan kiemelkedővé teszi, az az óriási erőfejlődés
a sebesség utolsó harmadában. Tehát 200 és 300 km/h között.
Példa: Két erős luxuskategóriás szedán párbajozik a kétsávos autópályán, egymás mellett ingázva 230 és 240 km/h között. Nyugodtan várhatsz mögöttük az ötödikben. Az 1400-as majdnem 9000 fordulatot tesz meg. A mért 181 lóerős maximális teljesítmény 9900 ford./percnél van. A Ram Air rendszer további tíz lóerős növekedést ígér ezen a sebességen. Az autók végre véget vetettek a holtversenynek. Elég a gáz gyors elforgatása,
és a méretek torzulnak, az idő látszólag összenyomódik: a Kawa hihetetlen lökéssel csapódik el a két fémtest mellett, amitől pillanatok alatt szúnyogokká fonnyadnak a széles visszapillantó tükrökben. . Még 280-nál is észrevehető a mohó takarmány. Nincs más sorozatgyártású kerékpár, még a Hayabusa sem
, amely így áttöri az időt. Senki más nem veszi ilyen könnyen a 300-at.
A praktikus ZZR pedig soha semmilyen helyzetben nem inog. Deszkának érzi magát akkor is, ha betonlapokon vagy nyomvonalakon halad át. Bár, mint említettük, nincs kormánycsillapító, a visszarúgásra való hajlam csekély. A hurrikán valahogy tombol körülötted. Bár a védőkupola nem olyan markáns, mint a ZX-12R-é, és a szélvédelem is lehetne jobb, a széláramlás teljesen lamináris, nagyobb turbulencia nélkül.
De mi történik, ha az időutazást hirtelen meg kell szakítani? A Kawasaki csak ABS-szel szállítja zászlóshajóját Németországban. A sugárirányban csavarozott négydugattyús féknyereg két lebegő 310-es tárcsába harap, amelyeket
hátul egy 250-es tárcsa és egy kétdugattyús féknyereg támaszt meg. Az ABS későn szabályoz.
Olyan későn, hogy nemkívánatos megállások lehetségesek, ha jó a tapadás. És ez annak ellenére, hogy a maximális lassítást állítólag korlátozzák, hogy
megakadályozzák az előreszaltót. E hiányosság ellenére: a ZZR fékek a legjobb ABS-fékek közé tartoznak. Jó adagolhatósággal, hatalmas hatással és tisztességes átlátszósággal. A 100 km/órás csúcsmérésen a ZZR 41,5 méter után állt meg. Ha végsebességgel horgonyoz le, akkor is fél kilométeres féktávot kell hagynia.
Rossz, ha valami ilyesmit kell kipróbálni a mindennapi használat során. Általában véve a legtöbb motoros élete nem az autópályán zajlik. A 200 lóerős motorkerékpár egy pörgős országúti tekerés után 5,8 litert fogyaszt 100 kilométeren.
Ez 379 kilométeres túratávot eredményez . Állandó 130 km/h sebesség mellett autópályán még 0,4 literrel is kevesebb. Ha viszont egy kicsit gyorsabban megy, és folyamatosan 180 és 250 km/h között halad, akkor valamivel több mint nyolc litert fog átöblíteni az injektorokon. A többfunkciós műszer információt nyújt a hátralévő
hatótávról. Amikor az
„üzemanyag üres” kijelző bosszantóan villog, és
eszeveszetten keresgélni kezdesz, még mindig két liter lötyög a tankban. Ha mérsékelten vezet, már csak körülbelül 34 kilométer áll rendelkezésére a benzinszivattyú keresésére. Az állomáson meglepődhet, ha ellenőrzi a légnyomást: a Kawasaki 2,9 bar-t ír elő mind az első, mind a hátsó részre. Biztonsági okokból a hatalmas végsebesség miatt.
Látható, hogy a tervezők különös figyelmet fordítottak a biztonság kérdésére, még sötétben is. Négy dedikált fényszóró teszi az éjszakát
nappallá, kiváló megvilágítást biztosítva a tompított és a
távolsági fényben egyaránt. Jelenleg alig van jobb fényű motorkerékpár.
Ezzel a hozammal akár éjfélkor is áttörhetné a tesztpályát
. Elméletileg legalábbis. A ZZR-nek viszont délután kellett átmennie a pilonerdőn. A gyors szlalomban pedig 107,3 ​​km/órás sebességgel lepett meg a mérési ponton. Ez az
az időgép „induló gyengesége” ellenére a legjobb szupersportolók magas szintjén áll. Mindez relatív.MOTORKERÉKPÁR mérések - Kawasaki ZZR 1400
Vezetési teljesítmény
Végsebesség* 298 km/h

Gyorsulás
0-100 km/h 3,0 mp
0-140 km/h 4,4 mp
0-200 km/h 7,5 mp

Gyorsulás
60-100 km/h 4,4 mp
100 -140 km/h 3,5 mp
140-180 km/h 3,6 mp

Sebességmérő eltérés
effektív (kijelző 50/100) 48/96 km/h

fordulatszámmérő eltérés
kijelző piros terület 11000 ford./perc
effektív 10500 ford./perc

fogyasztás a tesztben
130 km/h-nál 5,4 l/100 km
országút 5,8 l/100 km
Elm. Hatótáv 379 km
Üzemanyag típus Super

Méretek és tömegek
H/Sz/Ma 2160/910/1170 mm
Ülésmagasság 795 mm
Kormánymagasság 885 mm Fordulókör
6080 mm
Tömeg teli tankkal 260 kg
Hasznos teher 175 kg
Kerékterhelés eloszlás v/h 50/50 %
Menetdinamika1

Fékmérés Féktávolság
100 km/h-tól 41,5 m
Átlaglassulás 9,3 m/s2
Megjegyzések: Az ABS nagyon jó irányíthatósága és kései szabályozása miatt a fékezés nagyon pontosan kivitelezhető.

Kezelési pálya I (gyors szlalom)
Köridő 20,7 másodperc
vmax a mérési ponton 107,3 ​​km/h
Megjegyzés: A ZZR stabilan átszövi a pilon sikátort. Az enyhén késleltetett gázreakció megakadályozza a tiszta vonalak kialakulását.

Kezelési pálya II (lassú szlalom)
köridő 29,2 másodperc
vmax a mérési ponton 52,1 km/h
Megjegyzés: A ZZR-t hosszú ívekben pontosan a pályán kell tartani. A lassú sebességnél tapasztalható alulkormányzottság megnehezíti az ideális vonalvezetést.
Mivel a lábtartók és a burkolatok a helyükön vannak, gyorsabb pályaidő nem lehetséges.

Körpálya Ø 46 méter
Köridő 11,4 másodperc
vmax a mérési ponton 50,9 km/h
Megjegyzés: Nagyon szilárd és stabil még az elválasztó hézagokon is. Az ülés korlátozza a tempót.Műszaki adatok - Kawasaki ZZR 1400
Motor: vízhűtéses négyhengeres négyütemű soros motor, két kiegyensúlyozó tengely, két felső, láncos vezérműtengely, hengerenként négy szelep, serleges szelepek, nedves olajteknő kenés, befecskendezés Ø 44 mm, szabályozatlan katalizátorok másodlagos katalizátorral levegőrendszer, generátor 490 W, akkumulátor 12
V
/ 14 Ah,
hidraulikus működtetésű, többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló, hatfokozatú váltó, O-gyűrűs lánc.

Furat x löket 84,0 x 61,0 mm

Lökettérfogat 1352 cm3

Sűrítési arány 12:1
Névleges teljesítmény
140,0 kW (190 LE) 9500 ford./percnél

Max. nyomaték 154 Nm 7500 ford./percnél

Szennyezőanyag értékek (homologáció) g/km-ben / NOx 0.100

Alváz: Monocoque alumíniumból, fejjel lefelé fordított villa, Ø 43 mm, állítható
rugós talp, visszapattanó és nyomócsillapítás, kétkaros lengőkar alumíniumból, központi rugós támasz karrendszerrel, állítható rugós talp, visszapattanó és kompressziós csillapítás, dupla tárcsafék elöl, Ø 310 mm, négydugattyús fix féknyergek, hátsó tárcsafék, Ø 250 mm, kétdugattyús fix féknyergek, ABS.
Öntött alumínium kerekek 3,50 x 17; 6,00 x 17
gumi 120/70 ZR 17; 190/50 ZR 17
abroncsok a tesztben
Bridgestone BT 014 »SL«, »L«

Méretek és tömegek: tengelytáv 1460 mm, kormányfej dőlésszöge 67,0 fok, görgő 94 mm, felfüggesztés útja f/h 117/122 mm, megengedett össztömeg 435 kg, Tartálytérfogat/
tartalék 22,0/2,0 liter.

Szervizadatok
Karbantartási intervallumok 6000 km-enként
Olaj- és szűrőcsere 12000 km/4,1 l-enként
Motorolaj 10 W 40
Teleszkópvilla olaj SAE 5 W Gyújtógyertyák
CR9EIA-9
Alapjárati fordulatszám 1100 ± 50/min
Gumiabroncsnyomás egyéni (utassal)
elöl/hátul 2. 9/2,9 (2,9/2,9) bar
Pontozás: Motor - Kawasaki ZZR 1400
A kimagasló nyomatékértékeket megakadályozza, hogy az általános áttétel túl hosszú az alacsonyabb fordulatszám-tartományban tapasztalható
nyomatékváltozás miatt . A nagyon sima, könnyen irányítható tengelykapcsoló pluszpontokat nyer . A fogaskerekek reteszelése lehetne kicsit lágyabb, a gázreakció pedig még közvetlenebb.

Pontozás: Alváz
Szinte minden kritériumban a legjobb pontszámok.
A ZZR alváza alacsony rugóútja ellenére szinte bármit elbír. Az egyenes vonalú stabilitás kiváló, és a kézreállóság is nagyon jó egy 260 kilós bringához.

Pontozás: Biztonság – Kawasaki ZZR 1400
A ZZR a biztonsági részben is nagyon jól teljesít
.
Az egyetlen dolog, ami jobban lehetséges, ha a
dőlésszögtől való megszabadulásról van szó, az az, ha a burkolat nem érne le. Viszont nagy dicséret
a fékrendszernek. Bár nem működik olyan átlátszóan vagy mérgezően, mint fajtiszta sporttársai,
az adagolása kiváló,
ahogy a hatása is. Az ABS-
vezérlés egy sportos motorkerékpárhoz is ideális.Pontozás: Mindennapi élet
A mérsékelt fogyasztásnak köszönhetően az 1400-as Kawa
nagyon tisztességes hatótávolsággal rendelkezik. 175 kilogrammnál a
hasznos teher meglehetősen csekély.

Pontszám: Kényelem – Kawasaki ZZR 1400
430 milliméter távolság az ülés és a lábtámasz között – a térd szöge kedvezőtlen. Különben igaz. Legalábbis a sofőrnek. A pilóta utas számára a csapok lejjebb lehetnek, a fogantyú pedig szélesebb lehet.

Pontszám: Költségek / Környezet - Kawasaki ZZR 1400
Euro 2 – a mai szabványok szerint egy új dizájn műfaja. Ugyanis legkésőbb 2008. január 1-től már nem lehet vény nélkül árusítani a ZZR-t U-Kat-tel és SLS-szel is. Rendkívül magas: adók, biztosítás és gumikopás – a ZZR vezetés árnyoldala.

Következtetés - Kawasaki ZZR 1400
Az 1400 méltó utódja a ZZR 1200-nak, és új mércét állít fel a stabilitás és a maximális sebesség tekintetében. Nincs más kerékpár, amely ilyen könnyen és gyorsan közlekedik. Senki más nem egyesíti a gyep és a biztonság ellentétét olyan ügyesen, mint ez a Kawa. A farkasruhás tigris még olyan jámbor tud lenni, mint egy bárány, néha egy kicsit túl szelíd. Őrült világ.Volt még valami? - Kawasaki ZZR 1400
Plusz
Nagyon jó láthatóság a tükrökben
Könnyen tankolható
Mínusz
Különböző résméretek a burkolaton
A lengéscsillapító visszapattanó állítása nehezen elérhető
Az ülés alatt gondatlanul elhelyezett elektromosság
A tartalék hatótávolság kijelzése nagyon
optimista
Alvázbeállítások
Villa:
Rugó előfeszítés hat gyűrű látható
(negatív rugóút 40 milliméter)
Kompressziós szint 10 (7) Kattintások, visszapattanó fokozat 5 (4) Kattintások nyitva

Lengéscsillapító:
Rugó előfeszítése körülbelül 60 százalék
(negatív rugóút 30 milliméter)
Kompressziós fokozat 1 1/4 (1) Kattanások, visszapattanás 2. szakasz 1/2 (2)
Kattintással nyitás A sportos vezetési stílushoz tartozó értékek . 😉
ZZR1400 teszt MOTORRAD
Aztán miért nem találkoztunk a Velencei-tónál ? ! 🤔
Az is megvolt , mármint a GPZ900R ! 1995-ben ! 😉
Az nem semmi lett volna ! A GPZ900 R mint z első Kawasaki Ninja , kiadásának 30.évfordulójára készült limitált kiadás ! Lenne értéke úgy gondolom ! 😉
😆
https://www.motorcyclespecs.co...
Mikor vettem a zöldet majdnem ez lett belőle.....csak nem volt merszem a bolthoz. Német oldalon hirdette az ember, de belorusziába volt a motor. Levelezgettem az eladóval, de a távolság miatt nem mertem belvágni, mert mi van ha mégse kerek valami. Pedig már azt is felajánlotta fél útig elhozza. Az országba nincs ilyen másik, de európába se biztos. 273- as volt ha jól emlékszem.
Nyilván , de az a sötét , és zöld nyilazással színkombinációban , akkor igazán ravasz és dühös a tekintete ! 😉
Azé egy final edition petformance jöhetne
Van a ZXR , meg van a ZZR . Volt mindkettő , szerintem nem kellene keverni még a színüket sem ! Ha már ZZR , akkor megnézném a legszebb ZZR-szín kombinációban , mégpedig a 93-as narancs-lilában !
Hát, lehet lecserélném ha ide is eljutna. Bár a fehér jobban tetszik szinben
A felfogatási pontok máshol vannak a Gen2-őn !
nekem úgy is jó lenne , ha valaki megrendelné nekem a kék színben !? 🤔
Ja lattam hogy elneztem az evjaratot.
Mi a kulombseg?
Köszi ! 2012-elötti kellene , és ha lenne valakinek itthon , egyszerűbb lenne nekem ! 😉 👋
Ilyen üléspúpot keresnék / 1.gen 2012-ig / ZZR1400-hoz ! 😏
A mai ZZR-es Velencei-tó körüli motorozás ! 😉
Egy egészséges zizzenés a ,Motorosok ZZR-en, facebook csoporttal a Velencei tó körül ! 😏
Józsi ! A "kezelhetetlen " nyers erő ! A mostani motoros barátaim egyikének volt egy ilyen motorja úgy hogy nemes egyszerűséggel úgy hívják a " bölény " ! Ráadásul az enyém Gen1-es ,2006-os első szériás kezelhetetlen durva gázreakciók stb. amit írtak róla , ezért változtattak 2008-ban a befecskendezési térképen , majd 2012 től a KTRC kipörgésgátló , teljesítmény választási lehetőség ,stb. a 2012 elöttiekben még nincs KTRC , tehát semmi elektromos finomítási lehetőség , csupán a jobbkéz lehetősége mennyire legyen szelíd az állat ! 😉
Szép is az! Remélem meglesz a concourse. El kell adnom az enyém először. Aztán rerepülök 😃