több lehetőség van ! Kavicsos úton , vízes úton , havas úton parketta fék ! Nem mondom hogy nem kell vér a pucába hozzá ! De bízni kell a szarba és húzni kell ill. tiporni !
A kockáig csak hosszabb? Igaz, ki kell bontani, de úgy gondolom, hogy fékfolyadék két évente, egy kis első kerék vezeték 3-4-5-6 évente nem akkora meló.
NA. És ha az ABS érzékelőt leszerelem és a másik kerékre, a gyárilag ott elhelyezkedő mellé teszem, kerék megpörget, és utána az áthelyezettet elveszem, úgy érzékeli, mintha nem p9örögne a kerék.
Vagy veszek egy bontott tárcsát, ráteszem az akkus fúróra, arra az érzékelőt és úgy játszok vele?
Sose csináltad , akkor honnan tudod hogy működik is rendesen ?! Én tudom hogy nehéz az agyat rávenni az ellenkezőjére amit diktál ! De meglepően jó érzés mikor jobbal fogod a kormányt és közbe elmarod az elsőféket ! Ha minden ok , szépen megálsz , közben darál a jobbkezed alatt a fékkar !
Hasonló. Ilyen motorokkal nem sűrűn kell bajlódnom, de a rendszer szenzorokon alapul. Elméletben:
1. ha a sebességjel megvan (speciel benne van a pakliban, hogy pl. minimum X km/h-t kell érzékeljen) ÉS
2. a fékezett keréken az ABS jelfogó nem érzékel mozgást
akkor bekapcsol az ABS modul pumpája és mozgatja a folyadékot.
Nyilván részletes kapcsrajz és/vagy eská elkövetett méricskék híján nem tudom, ki mire és hogy van hatással, de ha mondjuk a hajtáson van a sebességmérő, lehet elég lenne a hátsó kereket szabadon pörgetni (emelő, görgős állvány, stb.) és beindulna a pumpa egy elsőfék meghúzásakor. Avagy még elegánsabb lenne, az ABS modulra ráfeküdni, kinyomozni a lábkiosztást, melyik lábára mit kell kapcsolni, hogy aktiváljon.
Nem tudom, csak máshonnan közelítek. Kell legyen okosabb megoldás a murván vészfékezésnél.
Vagy veszek egy bontott tárcsát, ráteszem az akkus fúróra, arra az érzékelőt és úgy játszok vele?
1. ha a sebességjel megvan (speciel benne van a pakliban, hogy pl. minimum X km/h-t kell érzékeljen) ÉS
2. a fékezett keréken az ABS jelfogó nem érzékel mozgást
akkor bekapcsol az ABS modul pumpája és mozgatja a folyadékot.
Nyilván részletes kapcsrajz és/vagy eská elkövetett méricskék híján nem tudom, ki mire és hogy van hatással, de ha mondjuk a hajtáson van a sebességmérő, lehet elég lenne a hátsó kereket szabadon pörgetni (emelő, görgős állvány, stb.) és beindulna a pumpa egy elsőfék meghúzásakor. Avagy még elegánsabb lenne, az ABS modulra ráfeküdni, kinyomozni a lábkiosztást, melyik lábára mit kell kapcsolni, hogy aktiváljon.
Nem tudom, csak máshonnan közelítek. Kell legyen okosabb megoldás a murván vészfékezésnél.