Azt mondták , nem vagyok beszari , ha a kavicsos-múrvás úton félkézzel fogva a kormányt 100km/h-nál belemerek markolni az elsőfékbe ! Én szófogadó gyerek lévén megtettem már többször is , ma is ! 😉
Gondolom jól tapad aszfalton és vészfékszerű lesz a vékezés fövid fékut kevés abs munkával. Laza talajon hosszabb lassulás és az abs munkára van kényszeritve
Be is tartok mindent amit mondott a Karcsi ! Dolgozzon az ABS de a pofámra vigyázzak közben ! A hátsót megdolgoztatták , de az elsőt rám hagyja , mert aszfalton nem tudnak úgy belenyúlni az elsőfékbe , hogy dolgozzon az ABS ! Én meg szófogadó felhasználó vagyok !
A szervíz szerint a szar folyadéktól , az elmaradt cseréktől , és az állástól a vezérlő szelepek letapadhatnak ! Megelőzése : folyadék csere betartása , ABS munkára bírása !Persze ezt perec nélkül véghezvinni ! 🙃
Mert a Kawasakinál a javítás után felhívták rá a figyelmem , hogy jót tesz a vezérlő egységnek ha néha megdolgoztatom , de vigyázzak nehogy perec legyen ! Nosza nem vagyunk beszariak , az utcánk néhol murvás , és ha megbízik az ember az ABS-ben , akkor 70-nél parketta elsőfék , ami ugye normál féknél totál perec ,itt megcsúszás nélkül szépen ledarál ! Rajtam ne múljon , dolgozzon az ABS ! 🙃
Ez amúgy egy érdekes kérdés. Amikor fékfolyadékot cserélek, akkor ugye az ABS kocka járataiban benne marad a "régi" folyadék. Azzal mit lehet csinálni? Ahogy tudom, az autóknál van szervizüzemmód, ahol ezeket is át lehet öblíteni.
Ma egy kicsit háborgattam a vasat , leömlő takarítás , utána egy-két huzósabb karika a kavicsos utcánkba , had daráljanak az ABS-ek ! Zokszó nélkül tették a dolgukat elöl-hátul szépen ledaráltak négyszer-ötször ! Mehet tovább a téli álom ! 😉
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Egyéb kérdések, igények esetén keress bátran!
Kinéztem egy 1100-as zzrt és szelep probléma adott nála.
Kérdésem az, hogy mennyibe kerülne egy db szelep vagy kompletten.
Tudom, hogy ezeket ha már cserélem, akkor kompletten illik.
Alszik a kicsikém , minden a legnagyobb rendben vele , ill. a két felségjelzést /Kawasaki felirat/ kell megrendelnem , de az is egy nekifutás lesz 50e ft-ért !
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Egyéb kérdések, igények esetén keress bátran!
Szeretnék egy kicsit érdeklődni.
Kinéztem egy 1100-as zzrt és szelep probléma adott nála.
Kérdésem az, hogy mennyibe kerülne egy db szelep vagy kompletten.
Tudom, hogy ezeket ha már cserélem, akkor kompletten illik.
Köszönöm