Puig oldal gombát rendeltem. Ma szóltak h mehetek érte.
Ali n lehet olcsón rendelni a tengelyekbe. Kérdés mennyit ér? Viszont színben nagy a választék.
Nemrég vettem egy zzr 1400 2006ost. Azt szeretném kérdezni, hogy hideg és hosszabb megállás után indításkor elég bizarr hangja van szerintem a vezérműlánc feszítőnek, az olajnyomás felállásáig. Ez normális vagy gubanc van.
Arra jutottam, hogy több mint 10 év után eladom a 97' ZZR1100-as motorom. (nem az alábbi érintkezési probléma miatt :) )
Az utóbbi években már több ezer km-es túrákra jártunk vele ami az én magasságommal (195cm) már egy kicsit nyűgös volt. Így keresek egy kicsit túrásabb kivitelt.
Ha valakit érdekel írjon itt vagy a dgyuris@gmail.com-ra.
Jogos... :)
Nem gondoltam volna, hogy a kapcsoló elektromos része ilyen egyszerű felépítésű. Bár amikor szétpattintottam és a 6 rugó, 2 golyó és a 4 érintkező lemez a szélrózsa minden irányába elindult a szőnyegen hirtelen megállt bennem az ütő :D
Én szóltam.........
Anno volt olyan riasztóm ami inditani is tudta volna a motort a távirányitóról, és pont amiatt nem inditott mert a riasztó csak a gyujtás kontaktot kezelte, de a gyujtás bontva maradt.
Igazad volt kawa70, nem az ECU volt a ludas. Kipróbáltam egy bontottal és az eredmény nem változott.
Viszont azóta szétbontottam a gyári gyújtáskapcsoló alját és kiderült, hogy csak egy érintkező volt eloxidálódva, amit meg rátettem bontottat működik, csak Kanadai piacos.
Ergo kicsit elkapkodtam ezeket az alkatrész cseréket és 0 Ft-ból megoldottam a javítást. Viszont így most van gyújtáskapcsolóm és egy ECU-m ha valakit érdekel :)
Kimértem a trafóknál, gyújtás alatt megkapják a pozitívot, viszont multiméterrel és próbalámpával is mérve negatív jelet nem láttam indítózáskor. Szálszakadás nincs a motorvezérlőig. Illetve a motorvezérlőt kiméregetve úgy tűnik, hogy pont ennek a két kábelnek ami adja a jelet a trafóknak egyik értéke sem stimmel. Szóval most keresek egy ECU-t :)
A gyújtásvezérlőt kimértem, azokat kapcsolja össze amit a kapcsolási rajz mutat. A csatlakozónál összenéztem, hogy ugyan azok a kábelek találkozzanak amik a régi korbáccsal, sztem azzal nincs gond.
A zzr 1100 gyujtáskapcsolója két érintkezős. Az egyik a gyujtótrafókat kapcsolja, a másik a többi gyujtásos áramkört. Biztos, hogy jo mindkét érintkező, illetve jól kötötted be, jót vettél, stb.,?
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 1997-es ZZR 1100-asom és egy hete egyszer csak hiába fordítottam el a kulcsot, se kép se hang. Először aksira gondoltam mert már 10 év fölötti volt de kiderült, hogy a gyújtáskapcsoló halt be. Beszereltem egy bontottat így most vannak lámpák, forgatja a motort viszont nincs szikrám. Kimértem a biztosíték dobozt, abban minden dióda és relé jó, illetve a biztosítékok is. A 30A-es főbizti is. A motorvezérlő elektronikának nem minden értéke stimmel így arra még gyanakszom. A jeladót kimértem, az elvileg jó. A trafók primer oldala határérték közeli, a secundert nem tudtam rendesen mérni. Bár annak kis esélyét is látom, hogy egyszerre kihaljon mind a kettő.
Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet még a nyűgje? Sajnos az elektronikai tudásom nem túl erős :)
Lassan kuplung csere előtt állok, már nem bírja el 90.000 km felett a lovakat a drága, és telegáznál meg meg csúszik 9-10e környékén.Kérdés, mennyire bonyolult művelet, mert ezen még nem kellett cserélnem, bezzeg az MZ-n
Ali n lehet olcsón rendelni a tengelyekbe. Kérdés mennyit ér? Viszont színben nagy a választék.
LSL vagy Puig
Kinek van a ZZR - en bukógomba? Én majd szeretnék az 1200-ra tenni, de még nem tudom, hogy milyet kéne...?
Nemrég vettem egy zzr 1400 2006ost. Azt szeretném kérdezni, hogy hideg és hosszabb megállás után indításkor elég bizarr hangja van szerintem a vezérműlánc feszítőnek, az olajnyomás felállásáig. Ez normális vagy gubanc van.
Arra jutottam, hogy több mint 10 év után eladom a 97' ZZR1100-as motorom. (nem az alábbi érintkezési probléma miatt :) )
Az utóbbi években már több ezer km-es túrákra jártunk vele ami az én magasságommal (195cm) már egy kicsit nyűgös volt. Így keresek egy kicsit túrásabb kivitelt.
Ha valakit érdekel írjon itt vagy a dgyuris@gmail.com-ra.
Nem gondoltam volna, hogy a kapcsoló elektromos része ilyen egyszerű felépítésű. Bár amikor szétpattintottam és a 6 rugó, 2 golyó és a 4 érintkező lemez a szélrózsa minden irányába elindult a szőnyegen hirtelen megállt bennem az ütő :D
Anno volt olyan riasztóm ami inditani is tudta volna a motort a távirányitóról, és pont amiatt nem inditott mert a riasztó csak a gyujtás kontaktot kezelte, de a gyujtás bontva maradt.
Igazad volt kawa70, nem az ECU volt a ludas. Kipróbáltam egy bontottal és az eredmény nem változott.
Viszont azóta szétbontottam a gyári gyújtáskapcsoló alját és kiderült, hogy csak egy érintkező volt eloxidálódva, amit meg rátettem bontottat működik, csak Kanadai piacos.
Ergo kicsit elkapkodtam ezeket az alkatrész cseréket és 0 Ft-ból megoldottam a javítást. Viszont így most van gyújtáskapcsolóm és egy ECU-m ha valakit érdekel :)
Azért köszönöm a válaszokat és a segítséget!
Kimértem a trafóknál, gyújtás alatt megkapják a pozitívot, viszont multiméterrel és próbalámpával is mérve negatív jelet nem láttam indítózáskor. Szálszakadás nincs a motorvezérlőig. Illetve a motorvezérlőt kiméregetve úgy tűnik, hogy pont ennek a két kábelnek ami adja a jelet a trafóknak egyik értéke sem stimmel. Szóval most keresek egy ECU-t :)
A gyújtásvezérlőt kimértem, azokat kapcsolja össze amit a kapcsolási rajz mutat. A csatlakozónál összenéztem, hogy ugyan azok a kábelek találkozzanak amik a régi korbáccsal, sztem azzal nincs gond.
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 1997-es ZZR 1100-asom és egy hete egyszer csak hiába fordítottam el a kulcsot, se kép se hang. Először aksira gondoltam mert már 10 év fölötti volt de kiderült, hogy a gyújtáskapcsoló halt be. Beszereltem egy bontottat így most vannak lámpák, forgatja a motort viszont nincs szikrám. Kimértem a biztosíték dobozt, abban minden dióda és relé jó, illetve a biztosítékok is. A 30A-es főbizti is. A motorvezérlő elektronikának nem minden értéke stimmel így arra még gyanakszom. A jeladót kimértem, az elvileg jó. A trafók primer oldala határérték közeli, a secundert nem tudtam rendesen mérni. Bár annak kis esélyét is látom, hogy egyszerre kihaljon mind a kettő.
Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehet még a nyűgje? Sajnos az elektronikai tudásom nem túl erős :)
A válaszokat először is köszönöm! :)
Üdv
Dani
Én innen rendeltem tavaly, és teljesen jó!
http://nagyvas.hu/kereses_tipu...
Lassan kuplung csere előtt állok, már nem bírja el 90.000 km felett a lovakat a drága, és telegáznál meg meg csúszik 9-10e környékén.Kérdés, mennyire bonyolult művelet, mert ezen még nem kellett cserélnem, bezzeg az MZ-n
És mi a vélemény erről a márkáról?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Aranyosak vagytok