És bár ezt a tdm-et hengerfej hiba miatt bontva eladtam 1.5 éve, azért a blokk azóta egy új hengerfejjel -és ezzel a váltóval/kuplunggal- azóta is megy egy másik motorban gond nélkül. Nem kell hülyeségekkel foglalkozni meg ragtapaszozni azt ahol nincs baj.
Szeretném kérdezni, hogy szedett már valaki szét 400/600-as váltót? Olyan érzésem van, mintha kopott lenne vagy a kimenő tengely, vagy valamelyik fogaskerék/kerekek. Azt csinálja, hogy 1-2-3 váltásnál "csattanik", de 4-5-6 váltásnál már csendben vált. Nem járó motornál betettem sebességbe, és a kis lánckeréknél nézve 1-1,5 fog holtjátéka van a tengelynek. De mivel bele nem látok, ezért nem tudom hogy a tengely bordája kopott, vagy a rajta levő fogaskerék, vagy mindkettő kopott lehet? Csak nagyon zavaró a váltásnál ez a csattogás. Tud valaki esetleg megoldást, tanácsot?
Sziasztok.Most akarok venni egy 2015-ős Zzr1400-as motort Németben.Egy olyan kérdésem lenne,hogy ennek is három gyári kulcsa van?Kettö fekete és egy piros mester.Mert elég nagy Kawás vagyok,meg volt is már ilyen mocim 2006-os.De ennél nem tudom a gyári kulcsok számát.Köszi!
Eladó Kawasaki ZZR400-hoz a képeken látható alkatrészek ,(más nincs!) egyben az ár 30000 ft. külön : első villa felnivel:25,hátsó villa:8,hátsó felni:15,komplett első fék:15,hátsó fék:8,középső sztender:6,oldal sztender:6,bal első lábtartó:8,hátsó lábtartók:6/db,sérült sportdob:5,termosztát:3,kiegyenlítő tartály:4,láncvédő:4,bal oldali tükör:4e.ft . állapotukról Érdeklődni :20 /46-kettő- 8-kettő-37.számon lehet. (pestmegye)
Fórumtárs tette fel tdm-ről. Csak viszonyitásként.
Már plexit keresek zzr 1400 hez.
Előre is köszi!
Nah majd legközelebb Ti jöttök és összekötjük egy Balaton felvidék kanyarral