Köszi, de az 5mm-t csak hasraütésre mondtam be, nem mértem meg, rendes méretet meg csak akkor tud az ember, mikor szét van borítva a karbisor, de azt én nagyon nem szeretném mostanában.....
Ja! Dehogynem! Amíg minden reggel 200 konténerhajó indul kínából európába 1tonna/100km koromkibocsátással hogy a környezetvédők olcsón vehessenek szart, addig én pont leszarom hogy 2 grammal többet füstölök-e naponta. A fedeleit szépen lezártam, amcsi mintára sk gyártott alu fedelekkel.
Különben lehet hogy megoldódott tegnap a probléma, átnéztem a gyertyákat, megfújkáltam a csatlakozókat, megigazgattam a gyertya meg trafókábeleket, lecseréltem egy lazának tűnő szívócsonkdugót, kicseréltem a 2-es henger vákumcsővének a laza bilincsét a benzincsapnál, kivettem a légszűrőházfedél alá véletlenül becsípett kábelt, így most már a fedél mellett se tud szívni. Hogy melyik varázslat vezetett eredményre, azt nem tom, de a ma reggeli próbaindításnál már a 2-es henger leömlője melegedett a leggyorsabban, 1 perc alatt melegebb volt mint a tegnapi méréseknél bármikor, a többi is szépen melegszik, szóval akár már jó is lehet. A gázt is szépen késés nélkül veszi állványon, majd holnap meló után kipróbálom, most má menni kell dógozni. Azért a benzint még lecserélem frissre, az sose árt, meg egy tisztítót is kap.
FPM80-as anyagból, benzin és olajálló (2T is), 10es csomagban (5x1mm) 2000 HUF. 5mm-től 14mm-ig elérhető, ugyanabban az árban, ha kell, üzenj, viszek haza amennyi kell, ne szivjatok...
Valószínű igazad van megpróbálom a benzincserét megy egy menet a tisztító löttyel, az a legkevesebb meló, aztán ha nincs eredmény, akkor felcserélem a csába a trafókat, ha vándorol a hidegebb kipuff, akkor ott van a hiba. Taperolni szerencsére nem kell, van lézeres mérő.
Echte honda volt, cikkszám alapján rendeltem az oem parts-ról néztem ki. Komoly lehúzásnak éreztem én is, szaros 2 gramm gumi, gyémánt árban. De legalább a motor jó lett, gyerek meg azóta is vigyorog mint a tejbetök. Le van szarva, nem ez fog nyomorba dönteni.
Közbe néztem , a fészek gyűrű és az átfolyó csövek gyűrűi is 3,30 euró ! Tehát a 3db 12e nagy átbaszás volt ! Legalább originál csomagolásban volt , mert azt is kétlem !
Pedig én azt tenném , először csak a gyertyát cserálném bármelyikre , aztán a közös kábelt cserélném át , mindkét esetben tapiznám a könyököket , ezzel vagy megállapítod a hibát vagy kizárod ezt mindkettőt !?
Menni este már nem mentem vele, csak állványon pörgettem, de úgy egyértelműen jobban reagált mint amikor hazajöttem, hogy mit csinál majd terhelés alatt, azt még nem tom. Gyertyakábelt már cseréltem tavaly, de cserélgetni nem egyszerű őket, kurva szűk a hely a váz, csatlakozók, termosztát, minden ott van egy kupacban, szar hozzáférni, pedig már pont ezért ki is baxtam a szekunder levegő rendszert.
Mivel én gyárit veszek , darabot , amennyit kell ! Szerintem inkább nem kap , sokat kapna fulladozna , de ha gyertya baszogatással jó lett , lehet gyertya , vagy pipa- kábel , cseréld a másik közös trafóju hengerrel át , és ha az nem melegszik mint a többi akkor meg is van a hiba ! Az üzemanyag leengedése ma már kérdéses , mi a jobb , ha marad vagy leengeded , állítólag a sok szartól , már a benzinszint alatt is rohad a tank pl. A benzinnek az állásával nem is kell olyan hosszú idő hogy szétessen , és hiába látod tisztának a karbit , az mégsem az ! Sajna ez csak rosszabb lesz ! Azt nem is lehet mondani ki hogy tegye el , vagy hogy kell , csak azt hogy szerintem , ill. én hogy teszem el !
Bár nem zzr hanem zrx, de a blokk gyakorlatilag ugyan az. Tavaly tavasszal gyors nagy gázra csuklott, aztán bőgött de nem ment, aztán egyszer csak elkapta és ment mint az állat. Karbipucc, javult de nem múlt el, 2 flakon karbitisztító lötty a benzinbe, és teljesen helyrejött, egész nyáron faxa volt. Télre evo 100-al tettem el, a karbikból leengedtem a naftát, tehát nem volt bennük semmi ami belerohadhatott volna. Ehhez képest ma ugyan azt csinálta megint. A gyertyákra ránéztem hogy milyenek, mind tiszta szép barnás, kivéve a 2-est, az túl szép, szinte fémesen tiszta volt, és ugyan ennek a leömlője indítás után még csak 100 fokos, mikor a többi már 150 körül van. Kiszedve szép erős szikra van ennél is. Viszont a gyertya baxtatás után szépen jár és állványon most tisztán veszi a gázt, szépen felpörög azonnal. De a kipuffja mégsem melegedik úgy mint a többi. Sokat kaphat ez a karbi?
A gyári Kawa az 1100 ashoz 2 euró/ db Ha valaki gyorsba akarja , vagy sokallja , akkor itt Győrbe a FLUIDTECH nevezetű hidraulika alkatrész boltban tudok olajálló gyűrűket venni !
Különben lehet hogy megoldódott tegnap a probléma, átnéztem a gyertyákat, megfújkáltam a csatlakozókat, megigazgattam a gyertya meg trafókábeleket, lecseréltem egy lazának tűnő szívócsonkdugót, kicseréltem a 2-es henger vákumcsővének a laza bilincsét a benzincsapnál, kivettem a légszűrőházfedél alá véletlenül becsípett kábelt, így most már a fedél mellett se tud szívni. Hogy melyik varázslat vezetett eredményre, azt nem tom, de a ma reggeli próbaindításnál már a 2-es henger leömlője melegedett a leggyorsabban, 1 perc alatt melegebb volt mint a tegnapi méréseknél bármikor, a többi is szépen melegszik, szóval akár már jó is lehet. A gázt is szépen késés nélkül veszi állványon, majd holnap meló után kipróbálom, most má menni kell dógozni. Azért a benzint még lecserélem frissre, az sose árt, meg egy tisztítót is kap.