Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Találkozott már valaki olyan tünettel, hogy a motorja(zxr400 ) nem indul melegen? Tehát ha már rendesen bemelegedett akkor nagyon nehezen indul el. Henger dugó jó, most lett honolva-gyűrűzve, hengerfej teljesen felújítva, gyertya vadi új (CR9EK). Karbi szinkron is nem rég lett állíttatva. Viszont ha beindul akkor nem füstöl és nagyon jól megy....
Sziasztok.adott egy 99-es zizi 400.blokk csere----->93as 600as kerult bele.amiota osszeraktuk eszi a feszszabalyzokat.vagyis eddig 2db.az elsot mar az elejen kipurcantotta.a mostanival mentem 1-talan 2 ezer km-t is de csak ugy random behalt Budapest kozepen....valakinek valami hasznalhato tippje?
Azén 6kilósom is ezt csinálta februárban mikor vettem (-2fok). Az első henger nem akart gyulladni. Gyertyacsere (sima 1 pólusú NGK) meg gyertya kábel csere. Azóta úgy jár mint egy DOXA. Egyedül hidegindításkor ráz a frász mikor elkezd 4000-en pörögni de ez állítólag kawa betegség. Ha koppra behúzom a szivatót utána meg 2 milit vissza tolom és indítok akkor már egyből csak ilyen 1600 a fordulat egy pár másodpercig. Utána természetesen elkezdene pörögni de vissza lököm a szivatót és beáll olyan 1200re. Ez így normális???
Minden mocihoz lehet bekötni , de minek ? Volt egy pár vasam , a gs 500 four suzin gyárilag volt , de sosem hiányzott . A rutin gyorsan marad a fejbe adott seb.fokozat , hozzátartózó fordulat és km/h . Ennyi ! Arról nem is beszélve hogy mikor raknád a hetediket és nincs meg , akkor hatodikban vagy ! Felesleges kölöncnek tartom , ha valaki ismeri a saját vasát !
/Csak a gyenge ember tart rendet , a zseni átlátja a káoszt ! A. Einstein/
Kár kisérletezni vele , minimum karbi nyomáspróba asztalon ! Én csak jót akarok , NE ÁLLJATOK NEKI ! El nem hiszem hogy nincs debreceni szerelő aki rendbe kapná a jószágot !
Köszönöm mindenki segítségét, megpróbálom az olajcserét meg a két pólusú gyertyát,,Holnap jön a szerelő, de azon gondolkodom hogy feljelentem . Amúgy Debreceni a szerelő, nagyon ajánlott akitől a motort vettük egy srácot, de ő már nem szerel motort, és ő küldött ehhez a trógerhez, hogy nagyon jó szerelő.Hát kurvára nem az.
Én lecserélném az olajat,új gyertyákat bele.és indítás! Kétpólúsú gyertyával próbáld meg. Nekem is csinált ilyen trükköt tavaszi indításnál. Minuszokban három hengerezet,aztán semmi! Gyertya csere útán,pöcre indult hidegben is.
Még mielött találnátok egy újabb csúcs szerelőt , keressetek egy vagy több ismerős motorost a közeletekbe és tőlük kérjetek szerelő címet .A leírtak alapján a karbik túlcsordultak , a benyó lefolyt a forgattyúsházba . Ne indítgassátok ilyen olajjal mert csapágyas lesz a vas , ha eddig a vadbarom szerelőd nem tette azzá . Ha igen akkor a blokk kuka mert drágább lenne a javítás mint egy bontott blokk . A leállás kuplungoláskor esetleg hibás oldalsztender kapcsoló is lehet ludas ! Nemm akarlak megsérteni de ne áljatok neki a javításnak mert nincs meg a megfelelő tudás ! Rohadt szomorú ilyet olvasni , a minimum lenne hogy ráutalsz az illetöre , helynév utca , hogy ilyen éllősködő férgek éhen dögöljenekmég mielött hazavágnak még egy pár vasat !
Sziasztok. Van egy Kawasaki ZZR 500-om, és a segítségeteket szeretném kérni, mert nem nagyon értek hozzá műszakilag. Mikor megvettük, (Tavaly ősszel),remek állapotban volt, pöcre indult, szépen járt alapjáraton. Mivel nekem nincs jogsim még rá, (egy hónap múlva lesz meg) párom kipróbálta kb, 2 km-en, ment mint egy álom. Odaadtuk téli altatás előtti szervizre egy "drága jó " szerelőnek, aki úgy hozta vissza, hogy egy hét után visszavitettük, mert nem ment az egyik hengere, . Másfél hónap után hozta vissza, nagy telefonálgatások és veszekedések árán, össze vissza karcolva, , tiszta sárosan koszosan, (pedig mikor elvitte le lett pasztázva ,takarítva) és közölte hogy nem jó az aksi, azért nem indul meg hideg a motor. Elvittük az aksit, bemérettük, ahol közölték velünk hogy még túl is van töltve. Nagy nehezen beindítottuk, bemelegítettük, ment a párom vele 1 km-t, majd behúzta a kuplungot hogy megforduljon, de abban a pillanatban meghalt a motor. Azóta nem tudjuk be sem indítani. Erre újabb telefon, ,a szerelő közölte, hogy valószínűleg elektromos hibája van. Nem tudom szóba jöhet ilyen hiba? nem nagyon hiszek és bízom benne ezek után. De megnéztük pálcával, és a motorolajtartályban is benzin van . tele van benzines olajjal. Segítene nekem valaki, hogy mégis mik lehetnek a hibalehetőségek????? Mindenki segítségét előre is köszönöm!!!
Szép napot mindenkinek!
Most tervezgetném, hogy veszek új rendszert a kawára, red raptort találtam, amit tetszetősnek mondanék, viszont én túrázni járok vele sokat. Mit gondoltok? Illetve hozzá tenném, hogy akrapovicot nézegettem először de bevallom így, hogy két rendszer is kell rá jobban szétnéztem a márkák között....És akármilyen formával sem vagyok kibékülve, nem jöhet szóba egy klasszikabb ("kolbásztöltő végű") semmi képen sem, szerintem nem illene hozzá.
Várom véleményeiteket!
(a képen van a jelenlegi kinézett)
Nezz ra milyen aron mennek.plusz kis papirral ezaz egyetlen most a piacon. 400ert 25 kwos papirral ajandek. Igazabol csak a szezont birja ki aztan ugyis jon az rsv
Valami ötlet? :)
Széles utat!
/Csak a gyenge ember tart rendet , a zseni átlátja a káoszt ! A. Einstein/
1994 zzr 400 hoz tudok e fokozatkijelzőt bekötni??
Valaki jön az Euroringi gyereknapra? Összefuthatnánk valahol, ha meglesz tartva...
Most tervezgetném, hogy veszek új rendszert a kawára, red raptort találtam, amit tetszetősnek mondanék, viszont én túrázni járok vele sokat. Mit gondoltok? Illetve hozzá tenném, hogy akrapovicot nézegettem először de bevallom így, hogy két rendszer is kell rá jobban szétnéztem a márkák között....És akármilyen formával sem vagyok kibékülve, nem jöhet szóba egy klasszikabb ("kolbásztöltő végű") semmi képen sem, szerintem nem illene hozzá.
Várom véleményeiteket!
(a képen van a jelenlegi kinézett)