Sziasztok. Nagy a baj. Voltam egy laza 1500 km-es túrán ami jó is volt csak találkoztam félúton egy vaskaróval, Úgyhogy most kellene nekem indulásból egy fejidom és egy jobb oldali idom ami a fej és az eke között van mindez egy 1993-as E1-es vashoz. Ha valaki tud esetleg akkor dobjon már egy üzit. Előre is köszönöm.
A legjobb dolog ha a dynojet kittet tudnád beszerezni . Először is meg kellene nézned hogy lehet e a tűn állítani. Ha igen emeld fel egy rovatkat. Ha nem akkor még van egy két trükk.
nem....amikor hirtelen gázt adok akkor torpan meg...ha fokozatosan adom.akkor nem...hozzáteszem.hogy nem gyári a kipu csövem......egy csövesre vann megcsinálva..
sziasztok.......mitöl lehet az hogy néha megtorpan a motorom....de ha fokozatosan adom a gázt akkor nem..egyébként szépen jár..és napi használatba vann
Ez így igaz
Igaz nekem 750gsx f volt amit szerelőhöz vittem mivel nem ment az egyik henger 25k kért mert kitakarította a karbit amiben el volt ferdülve a rugó/szerinte/
Mit ad isten kb fél év múlva szedem szét a vasat a gumibakot ami a tank alatt van papírt szigetelőszalaggal rögzített + a tank felfogatásánál van egy speckó 2az 1-ben gumis alátét na ő ezt egy slagdarabbal oldotta meg az idom felfogatások fele hiányzott a karbik olyan retkesek voltak , hogy biztos nem a fél év alatt rakódott tele ennyit a szerelőről akivel összehozott az ördög!
Szép kerek történet . Az isten mentsen meg hasonlóktól !
Jóapám ezt a mondást úgy emlegette hogy : Amit fiam te nem csinálsz meg magadnak az nem is lesz megcsinálva soha ! De látom másnak is tanítgatták ezt a mondást ! Egyébként minden motron egyszer eljön a teljes vezetékköteg szét és összekötegelése , saruk csatik ellenőrzése és ezek ilyenkor derülnek ki milyen hasznos műveletek . Sajátomon télen játszottam el szobában kiterítve az egész korbács és szálakra szétszedve újra kötegelve , szar csatik kicserélve !
Amúgy ügyes voltál és nem iriigylem az akkori idegállapotod ! Köszi hogy megosztottad !
Sziasztok!
Elmesélem a legújabb történetet ami velem megesett, hátha másnak a jövőben segítség lesz, és nem a saját kárán tanul...
Elindultam gurulni, kb 160 km volt betervezve, már későre járt, amikor Pápa után egyszer csak gondolt egyet a moci, és menet közben leesett a fordulatszám, megállt, majd se kép se hang az út szélén. (Murphy törvénye, hogy előző nap valamihez kellettek a szerszámok, így nem volt egy darab szerszám sem nálam....) mellékbiztosítékok ellenőrizve, kiderült, hogy nem ott van a gond... Jött a főbiztosíték az indítórelénél. Aki már cserélte, tudja, hogy nőgyógyász ujjakra van hozzá szükség, ami még nem is lett volna probléma, de úgy össze volt gyógyulva a stecker, hogy nem tudtam levenni... Mindez este 7 körül, szürkülő fényben, és viharfelhőkkel körülvéve nem túl bizalomgerjesztő szituáció.... 70 km volt még vissza otthonról, vagy 50 km a szülői háztól. Szerencsémre megállt, (sikerült leinteni) egy motorost, akinél volt egy csavarhúzó, bár elmondása alapján nem tudja miért, mert használni nem nagyon tudta volna :) Stecker szét, biztosíték kicserélése. Villany nuku továbbra is, mert annyira megolvadt a stecker valamitől, hogy elkokszolódott belül minden... Innen további szerszámok nélkül sehova... Újabb szerencse, egy autós megállt intés nélkül, persze kiderült, hogy valójában motoros szív dobog belül, minden nemű szerszámmal.... Stecker megkapirgál, villany előjön, de elkezd a kábelköteg füstölni a fessszabályzó felől.... Itt jött az újabb pofon... A kedves "motorszerelő" aki 2 éve szelephézagállítás után kicserélte a fesszabályzót úgy szerelte fel a tűzősarukat, hogy a piros szál érintésre elhagyta a sajátját... széthúz minden a fesszabtól, majd döntés, irány az 50 km, csak akkuról... Sikeresen hazaértem. Otthon a generátort leteszteltem, nincs baja, úgyhogy a diagnózis: megdöglött a fesszabályzó a kontaktos tűzősaru miatt, amit a nagyon kedves, és segítőkész tatabányai gyártó is megerősített telefonon keresztül.
Beszereztem egy újat, a tűzősarukat normálisan összenyomtam, és beleforrasztottam a kábelt. A fesszabályzó beszerelésénél kiderült, hogy az előzőt ráadásul nem is a megfelelő pozitívra kötötte a szerelő, holott egyértelmű és szinte eltéveszthetetlen beszerelési útmutató állt a rendelkezésére.... (6 vezetékes a gyári, az univerzális új pedig "csak" 5...)
Tanulság: csak az van jól megcsinálva, amit Te csinálsz meg magadnak... Mindig ellenőrizd ha tudod, amit csináltak a gépeden...
Erre nem is mertem rákérdezni , mert a trollok rögtön leugattak volna ! Máskor egy direkt pozitívval izgasd meg az önindítót , egy csomó kellemetlenségtől kíméled meg magad !
semmit. mert a végén öninditö relét kellett cseréljek....mert le volt merülve az akksim..és addig nyomogattam a startot mig le égett........de már jó.......pancserkodtam,
Itt találsz gyári-vagy avval megegyező indexet.