Sziasztok sporttársak. Kisebb szerelés (karbisor szétszedés-tisztítás-tűszelepcsere, gyertya+gyertyakábel csere, karbiszinkron) után sikeresen tudtam ma menni a vassal egy tesztkört. Tapasztalat: jól és egyenletesen húz, szép a hangja mondhatni tökéletes lenne de viszont tudtom szerint ezek gyári adat szerint végre olyan 231km/h mennek én viszont 200nál többet nem tudtam kipréselni belőle (200nál 12000 forgott 6ban). Kérdésem az lenne hogy én tudom rosszul vagy lenne benne még szufla ami még esetleg valami hiba miatt nem jött ki belőle. Ebben az esetben valami tipp esetleg? Szelephézagot, vezérműlánc nyúlást még ezek után nézek meg gondoltam még egy kompresszió mérésre is ha már úgyis szétszedtem. A motor egyébként egy 1993as zx600e1 angol modell Ausztriából. Papírjai szerint 95 lovas 70Kw.
Szia! Csatoltam egy képet a service manualból. Igaz ez a 600ashoz van. Viszont elvileg csak a motor más ha jól tudom. Persze vannak itt nálam okosabbak ezen a téren ;)
Mondjuk valami jó nehéz vasról iktasd az önindítót , és legyen a feladata Amerika kapitánynak de csak is sisakban tolással indítson mint régen a gyorsaságin !
Szia! Igen, arra. Nos, beállítottam a szinkront, viszont ahogy néztem a pilotok két és félszer fél fordulaton voltak alapból. A legjobbnak láttam ha így hagyom és így lövöm be a szinkront. Érdekesség, hogy a service manual 1100-as fordulatot ír alapjáratniak. Viszont a kawasati szerint ennek 1400 esik jól. Legalábbis amikor megvettem ezt állították. Visszaraktam 1100-1200 körülire az alapjáratot. Szépen veszi és ejti a fordulatot. Viszont amikor ráadom a gázt, akkor az alapjárat és a felpörgés között néha furán muzsikál a gép. Kicsit remeg, fura hangot ad, de a másodperc tört része alatt eltűnik és emelkedik a fordulat. Nem torpan meg igazából sehol. Alapjáraton sem esik szét a szinkron. Szóval szerintem akár jól is sikerülhetett.
Gondolom a pilot csavarokra gondolsz . Az 1100-as nál kettő fordulatra vannak kitekerve , a 600-ast nézd meg a manualba . Először az 1-2 hengert állítom a köztük lévő csavarral , majd a 3-4 -es hengert , aztán a középső csavarral a 1-2------3-4 hengerpárokat állítom össze .
Szia! Szóval megjött ez a csoda szinkron teszter. Meg szeretném kérdezni, hogy Te hogyan szoktad szinkronizálni a tiédet? Az alapjárati csavarok hogy állnak? Hány teljes fordulaton kell kitekerve lenniük miután be lettek tekerve? Mi az alap érték ezeknél? Nyilván onnan érdemes kezdeni a dolgot. Aztán jön a csavaros állítgatás a 3 csavaron a 4 karbi között. Stb.
Sziasztok!
Megérkezett hozzám a képen látható csoda eszköz. Viszont az egyik óra már most máshogy áll mint a többi. Be lehet ezt állítani valahogy ugyan arra az értékekre? http://ecx.images-amazon.com/i...
Sziasztok!
Kérdés a villamosságban jártas társakhoz: Miért van az a jelenség, hogy az indítózásnál megfigyelhetően csak akkor hajlandó elindulni a vas, ha már nem indítózok? Vagyis amíg indítózom a motort, nyomom az önindító gombját, addig nem indul el, ha pár másodperc után elengedem, indul.... Lekapcsolt világításnál is ugyanezt a jelenséget produkálja, laikusként gondolom, hogy talán addig nem kap megfelelő áram erősséget?
Köszönöm a segítséget.
Ebben a videóban 11 e-nél van 210 környékén.
http://youtu.be/ssdScdYgnyw
http://youtu.be/OKkh7NabicQ
http://www.sportmotor.hu/video...
Megérkezett hozzám a képen látható csoda eszköz. Viszont az egyik óra már most máshogy áll mint a többi. Be lehet ezt állítani valahogy ugyan arra az értékekre?
http://ecx.images-amazon.com/i...
Tolásra rögtön indul. Az akksit is kicseréltem de nem változott.
Kérdés a villamosságban jártas társakhoz: Miért van az a jelenség, hogy az indítózásnál megfigyelhetően csak akkor hajlandó elindulni a vas, ha már nem indítózok? Vagyis amíg indítózom a motort, nyomom az önindító gombját, addig nem indul el, ha pár másodperc után elengedem, indul.... Lekapcsolt világításnál is ugyanezt a jelenséget produkálja, laikusként gondolom, hogy talán addig nem kap megfelelő áram erősséget?
Köszönöm a segítséget.