mert az egyenesben odaértem melléd, és mire befértem volna a féktávon, előttem már csak a frissin "beporozott" szakasz volt, ott meg ugye nem mertem féktávot venni, tehát elvettem a gázt.... nem vagyok idegroncs, csak gyáva vagyok.....
Én nem éreztem, hogy csúszkált, kivéve mikor "melegítőköröztem", akkor nem is erőltettem. A fele-kétharmada időm arra ment el, hogy bízni kezdjek a gumiban..
Meg kell venni, ha jó, akkor alkalmi vétel. Aztán sokat gyakorolni vele azt a rengeteg dolgot, amit vezetéstechnikáról olvasol. Mert azt muszáj. A sebességet nem kell erőltetni. Sokat járni vele Mátra jellegű helyekre, de: mindig a saját sávban maradni, tartalékot hagyni, szembejövőre saját sávban -mindig- számítani. Másokat sosem utánozni. Ha megvetted szóljál, örülni fogunk.
már megint kezded? kötsög... gondoltam hogy jó az ha egyforma a "dizájn" és gondoltam örülsz ha megdícsérik az idióta 5letedet majom.... de azért én is szeretlek.... te pöx
és különben is! mi a szart baszogatsz??? Attól gyorsabb leszek??? béna vagyok , gyáva vagyok.... ennyi.... majd 1x elmúlik.... vagy nem és hétfő van tehát ne bosszants fel.....
Nem mindegy mit írtok!!!
Már nagyon sokat segítettetek nekem!!!
Csak azért írtam azt a behozatalt, mert olaszban élnek az unokatesómék, és
a szomszédjuknak van egy 2000-es ZX-je, állitólag super állapotban, és 4500 - 5000
Euróért odaadná. Csak ezért érdeklődtem, hogy mi a véleményetek.
Bár tudom, hogy igazatok van, és tényleg sok lenne az a moci...
Köszi!
Bundy:
Nekem az az érzésem, hogy mindegy, mit mondunk, te feszt mondod a magadét :)
Ez a nem akarok cserélgetni meg egy hülyeség. Ma nehezen veszel olyan motort, ami ma nem túl nagy és 3 év múlva nem túl kicsi.
mert az egyenesben odaértem melléd, és mire befértem volna a féktávon, előttem már csak a frissin "beporozott" szakasz volt, ott meg ugye nem mertem féktávot venni, tehát elvettem a gázt.... nem vagyok idegroncs, csak gyáva vagyok.....
LX