igazad van. Szerintem tök mind1 hogy melyikünk oldja meg. Nekem legutóbb sikerült, megpróbálom most is.... a lényeg hogy menjünk!!!! Kint tali!!!
ma reggel motorral jöttem!
Bird:
Ezhüje. Mindenki kap névjegykártyát, Ilonka! Ez nem gyorsulás, itt nem az a jó, ha minél hamarabb van kész ;) Előbb egyeztetnem kell a Legfelsőbb Tanáccsal az ügyben! :D
Höhöj!
Allveer beszélsz itt hülyeségeket!
Naná, hogy inkább ZXR, de méginkább ZX7R
Én simán megpakolom a 7-est is és gond nélkül lenyomok vele hosszú távokat és max tankolni állok meg. Jó-jó a Zizi, de amikor a Muzzy-n keresztül előbújnak a lovak hááát az valami beszarás!
Halkan súgom meg, hogy a ZZR1400-as azért el tudna csábítani
Az egyik sport-túra gépezet a másik pedig sport. Ennyi.
Viva ZX7R!
Túró, melyik csop.-ban akarsz menni?
már csak azért mert én is a Pajzs helyére pályáztamvolna hogy a DU.-s gyorsban tudjak menni... na mind1, majd kint elintézem...
Csatklakozván az előttem szólókhoz, ha rokonokhoz és a hegyekbe akarsz menni, akkor ZZR-t kell venni. Persze ezt nem azért mondjuk, mert nekünk is ilyen van. A ZXR-n egy nagyobb motorozás alkalmával le fog szakadni a hátad. Természetesen én nem vagyok a ZXR ellensége, sőt I ZXR és I Kawa
De a ZZR-t jól meg is lehet pakolni, pl. 3 doboz, tanktáska.
mollo: Kihasználni a ZZ-R-t tudnád jobban. Közúton - épeszű pilótát feltételezve - nincs szükség arra az előnyre, amit futóműve és kisebb tömege miatt egy sportmotor egy sport-túrával szemben nyújt, pláne nem a viszonylagos kényelmetlensége árán. Teljesítményében a ZZ-R (1100) mindössze a ZX-10R-től és a ZX-12R-től marad el, az összes többinél erősebb és ami a lényeg: forgatónyomaték. 108 Nm@8500 1/min.
Vannak viszont esztétikai és egyéb szubjektív szempontok, amik miatt az emberek gyakran akkor is a ZX-sorozatot választják, ha nem mennek vele versenypályára.
Vegyed őket szemügyre jól.
Igazából nekem csak hobby célra kellene a motor, nem kívánok vele pályára menni . Csak munkahelyre, iskolába ez max 60 km. + motoros találkozókra mennék, stb...
Így melyiket tudnám jobban kihasználni?
túró:
Nemnemnem. ZXR létezett már 1989-ben is, amikor kijött a ZZ-R.
mollo:
Előbbi sportmotor, utóbbi sport-túra. Mindkettő kapcsán kell kötni bizonyos kompromisszumokat, ZXR kényelmetlen, túrázásra kevéssé, ám sportcélokra jól alkalmas, ZZ-R kényelmes, de pályára nem az igazi, cserébe 1000 km-t úgy mész vele egyhuzamban, ahogy a ZXR-rel biztos nem.
te 6-tal sem éred el az átlagos színvonalat!
ez itt a baj!
nemhogy hiányzik egy kereked! á! legalább 100!
hivjál fel lsz..
LX
LX
csak jelezni akartam hogy én kérem készültem szombatra!
LX
Milyen helyet ad át? Regisztrálni kell?
lámpa nélkül, esős úton!?
slickel??
LX
ma reggel motorral jöttem!
LX
Ezhüje. Mindenki kap névjegykártyát, Ilonka! Ez nem gyorsulás, itt nem az a jó, ha minél hamarabb van kész ;) Előbb egyeztetnem kell a Legfelsőbb Tanáccsal az ügyben! :D
vagy gyors, vagy du-s!
akkor majd megoldom!
Na mi van a névjegykártyámmal öcsisajt?
Ja vazze szereztem színrefújt idomot a gépezetre ócsóért olaszból, amcsiból meg ződ bukógombeszt
Tttte balek! :D
Allveer beszélsz itt hülyeségeket!
Naná, hogy inkább ZXR, de méginkább ZX7R
Én simán megpakolom a 7-est is és gond nélkül lenyomok vele hosszú távokat és max tankolni állok meg. Jó-jó a Zizi, de amikor a Muzzy-n keresztül előbújnak a lovak hááát az valami beszarás!
Halkan súgom meg, hogy a ZZR1400-as azért el tudna csábítani
Az egyik sport-túra gépezet a másik pedig sport. Ennyi.
Viva ZX7R!
Túró, melyik csop.-ban akarsz menni?
már csak azért mert én is a Pajzs helyére pályáztamvolna hogy a DU.-s gyorsban tudjak menni... na mind1, majd kint elintézem...
LX
nekem tartoztak. sorry :o)
gazdag vagyok! van pénzem, megyek holnap ki ring!
pajzs! átadod a helyed??? :o)
Csatklakozván az előttem szólókhoz, ha rokonokhoz és a hegyekbe akarsz menni, akkor ZZR-t kell venni. Persze ezt nem azért mondjuk, mert nekünk is ilyen van. A ZXR-n egy nagyobb motorozás alkalmával le fog szakadni a hátad. Természetesen én nem vagyok a ZXR ellensége, sőt I ZXR és I Kawa
De a ZZR-t jól meg is lehet pakolni, pl. 3 doboz, tanktáska.
Tegnap tán nem elmosott titeket az eső??? Vagy lehet, hogy a Hősök rossz oldalára jöttetek volna?
Kihasználni a ZZ-R-t tudnád jobban. Közúton - épeszű pilótát feltételezve - nincs szükség arra az előnyre, amit futóműve és kisebb tömege miatt egy sportmotor egy sport-túrával szemben nyújt, pláne nem a viszonylagos kényelmetlensége árán. Teljesítményében a ZZ-R (1100) mindössze a ZX-10R-től és a ZX-12R-től marad el, az összes többinél erősebb és ami a lényeg: forgatónyomaték. 108 Nm@8500 1/min.
Vannak viszont esztétikai és egyéb szubjektív szempontok, amik miatt az emberek gyakran akkor is a ZX-sorozatot választják, ha nem mennek vele versenypályára.
Vegyed őket szemügyre jól.
Így melyiket tudnám jobban kihasználni?
Nemnemnem. ZXR létezett már 1989-ben is, amikor kijött a ZZ-R.
mollo:
Előbbi sportmotor, utóbbi sport-túra. Mindkettő kapcsán kell kötni bizonyos kompromisszumokat, ZXR kényelmetlen, túrázásra kevéssé, ám sportcélokra jól alkalmas, ZZ-R kényelmes, de pályára nem az igazi, cserébe 1000 km-t úgy mész vele egyhuzamban, ahogy a ZXR-rel biztos nem.
Aha hát én nagyon túrázni nem kívánok. Max leugrani a rokonokhoz vele. vagy esetleg fent a hegyekben menni.
Köszi a választ.
ha nem akkor zxr.
én nem túra, tehát melyikem van!?
csak hogyinteraktív legyena diskurzus! :o)