Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem
látod neked nem elég 4 kerék!
te 6-tal sem éred el az átlagos színvonalat!

ez itt a baj!

nemhogy hiányzik egy kereked! á! legalább 100!
Túró,

hivjál fel lsz..

LX
igen. s már foglalt minden hely! :o(
IGEN!!!! Padawan regisztrálni kellett volna..... de nyugi, sztem vhogy megoldjuk

LX
ezeket a reakciókat vártam.... feleség corsájában utánfutóra rakott motorral
csak jelezni akartam hogy én kérem készültem szombatra!

LX
túró:
Milyen helyet ad át? Regisztrálni kell?
LX: TE motorral mentél? KÖZÚTON?
te hülye vagy!?
lámpa nélkül, esős úton!?
slickel??
meg a Jedi tanáccsal ..... ugye

LX
igazad van. Szerintem tök mind1 hogy melyikünk oldja meg. Nekem legutóbb sikerült, megpróbálom most is.... a lényeg hogy menjünk!!!! Kint tali!!!
ma reggel motorral jöttem!

LX
Bird:
Ezhüje. Mindenki kap névjegykártyát, Ilonka! Ez nem gyorsulás, itt nem az a jó, ha minél hamarabb van kész ;) Előbb egyeztetnem kell a Legfelsőbb Tanáccsal az ügyben! :D
nincs olyan hogy du-s gyors!

vagy gyors, vagy du-s!

akkor majd megoldom!
Qssss!
Na mi van a névjegykártyámmal öcsisajt?
Ja vazze szereztem színrefújt idomot a gépezetre ócsóért olaszból, amcsiból meg ződ bukógombeszt
Bird:
Tttte balek! :D
Höhöj!
Allveer beszélsz itt hülyeségeket!
Naná, hogy inkább ZXR, de méginkább ZX7R
Én simán megpakolom a 7-est is és gond nélkül lenyomok vele hosszú távokat és max tankolni állok meg. Jó-jó a Zizi, de amikor a Muzzy-n keresztül előbújnak a lovak hááát az valami beszarás!
Halkan súgom meg, hogy a ZZR1400-as azért el tudna csábítani
Az egyik sport-túra gépezet a másik pedig sport. Ennyi.
Viva ZX7R!
Jó reggelt

Túró, melyik csop.-ban akarsz menni?
már csak azért mert én is a Pajzs helyére pályáztamvolna hogy a DU.-s gyorsban tudjak menni... na mind1, majd kint elintézem...

LX
egy adósság rendezés fontosabb volt!
nekem tartoztak. sorry :o)
gazdag vagyok! van pénzem, megyek holnap ki ring!

pajzs! átadod a helyed??? :o)
Mollo!

Csatklakozván az előttem szólókhoz, ha rokonokhoz és a hegyekbe akarsz menni, akkor ZZR-t kell venni. Persze ezt nem azért mondjuk, mert nekünk is ilyen van. A ZXR-n egy nagyobb motorozás alkalmával le fog szakadni a hátad. Természetesen én nem vagyok a ZXR ellensége, sőt I ZXR és I Kawa
De a ZZR-t jól meg is lehet pakolni, pl. 3 doboz, tanktáska.
Szaisztok kawások!

Tegnap tán nem elmosott titeket az eső??? Vagy lehet, hogy a Hősök rossz oldalára jöttetek volna?
mollo:
Kihasználni a ZZ-R-t tudnád jobban. Közúton - épeszű pilótát feltételezve - nincs szükség arra az előnyre, amit futóműve és kisebb tömege miatt egy sportmotor egy sport-túrával szemben nyújt, pláne nem a viszonylagos kényelmetlensége árán. Teljesítményében a ZZ-R (1100) mindössze a ZX-10R-től és a ZX-12R-től marad el, az összes többinél erősebb és ami a lényeg: forgatónyomaték. 108 Nm@8500 1/min.
Vannak viszont esztétikai és egyéb szubjektív szempontok, amik miatt az emberek gyakran akkor is a ZX-sorozatot választják, ha nem mennek vele versenypályára.
Vegyed őket szemügyre jól.
Igazából nekem csak hobby célra kellene a motor, nem kívánok vele pályára menni . Csak munkahelyre, iskolába ez max 60 km. + motoros találkozókra mennék, stb...
Így melyiket tudnám jobban kihasználni?
túró:
Nemnemnem. ZXR létezett már 1989-ben is, amikor kijött a ZZ-R.

mollo:
Előbbi sportmotor, utóbbi sport-túra. Mindkettő kapcsán kell kötni bizonyos kompromisszumokat, ZXR kényelmetlen, túrázásra kevéssé, ám sportcélokra jól alkalmas, ZZ-R kényelmes, de pályára nem az igazi, cserébe 1000 km-t úgy mész vele egyhuzamban, ahogy a ZXR-rel biztos nem.
Szóval ZXR-ed van.
Aha hát én nagyon túrázni nem kívánok. Max leugrani a rokonokhoz vele. vagy esetleg fent a hegyekben menni.
Köszi a választ.
ha túrázni akarsz akkor zzr.
ha nem akkor zxr.

én nem túra, tehát melyikem van!?
csak hogyinteraktív legyena diskurzus! :o)