Próbáltam. Ha jó az út akkor csak az első, mert ha már igazán nagyot fékezel akkor a hátsó kerék úgyis a levegőben van. Mondjuk nekem a kilencesen gyengusz volt az első fék...
Pedig jó,ha megtanulod használni a hátsóféket,rövidebb lesz a fékút,hamarabb meg tudsz állni,mint aki csak az elsőt használja! Nem hülyeség!Gyakorolni,gyakorolni!
Ma vettem hozzá ZX10-R telókat radiális fékkel Kingmidiastól (nagyon rendes srác), így ami benne van az eladó. Kipróbálható, hibátlan. A fékbetétek is használhatóak még. Szerintem jobb, mint a kilenceseké volt, mondjuk azokban 3-4X annyi km is volt.
Árulom mindkét motoromat, amelyiket megmarad azt fogom használni. Szerintem a 10-est viszik el, mert az van jobb áron.
Én még nem láttam motorozni, mindenesetre nagy spillernek tartja magát Én úgy vagyok vele amig be nem bizonyosodik az ellenkezője én hiszek neki...
Én meg csak lelkes amatőr vagyok, annak sem a felsőbbik kategóriája. Látok nagyon sok balfaszt komoly technikával, meg olyat is látok aki tudja mit is csinál, nem csak mázliból játszik...
Cápa tanácsára én próbátam hátsóféket egyszerre használni az elsővel. De nem megy na... Nincs súly hátul, pici fékre rögtön blokkol. Ha majd egyszer lesz farmotoros motorom akkor talán hatásfoka is lesz...
Hát Szeki nem mostanában lesz újjabb gépem Válság van, újításhoz, meg suska kell. Ezt a szezont "Bordó villámmal" töltjük rajta vannak azok a dolgok, amit akartam, egybe van nincs lepattanva a gép. Bár egy nagytakarítás biztos erre is ráférne, hisz olasz import. Az olaj olyan volt benne mint a likvár...
Vagy szelepszár szimering, vagy gyűrű, vagy mindkettő csere is lehet kellene, de ettől függetlenül pompás a paripa. Nyilván elgondolkozik az ember egy 10 évvel fiatalabb motoron, ha jó árba hallja. Ha annyi pénzem lenne, hogy hánynám mint a ganyét egyszerre két motor akkor sem kellene. Én két motrot egy seggel nem tudok megülni, hisz nem vagyok Basi
Azt meg, hogy sedu 10-én hátul, milyen fék van az pont nem érdekelne tőlem akár dob fék is lehetne . Az enyémet kizárólag vészhelyzetre használom, ha kell egy kis drifft, egyébként nem...
Mintha valami módszert tudnál 300 fölé azt írtad. Remélem nem úgy kezdődik, hogy első lépésként flexel csináljunk helyet a zizi1400-es blokknak...
Én sem használom soha a hátsót de rajtam kivűl nálunk is használja mindenki.
Ma vettem hozzá ZX10-R telókat radiális fékkel Kingmidiastól (nagyon rendes srác), így ami benne van az eladó. Kipróbálható, hibátlan. A fékbetétek is használhatóak még. Szerintem jobb, mint a kilenceseké volt, mondjuk azokban 3-4X annyi km is volt.
Árulom mindkét motoromat, amelyiket megmarad azt fogom használni. Szerintem a 10-est viszik el, mert az van jobb áron.
Én meg csak lelkes amatőr vagyok, annak sem a felsőbbik kategóriája. Látok nagyon sok balfaszt komoly technikával, meg olyat is látok aki tudja mit is csinál, nem csak mázliból játszik...
Majd levágom a kis büdöst ami a gatyádban van, úgyse jó semmi másra...
Nem olvastad, Szeki is irta, hogy villám...
A halnál a hideg miatt pont kimerült az elem...
Pedig másképpen esélytelen vagy a 300-as mutatványra!
Vagy szelepszár szimering, vagy gyűrű, vagy mindkettő csere is lehet kellene, de ettől függetlenül pompás a paripa. Nyilván elgondolkozik az ember egy 10 évvel fiatalabb motoron, ha jó árba hallja. Ha annyi pénzem lenne, hogy hánynám mint a ganyét egyszerre két motor akkor sem kellene. Én két motrot egy seggel nem tudok megülni, hisz nem vagyok Basi
Azt meg, hogy sedu 10-én hátul, milyen fék van az pont nem érdekelne tőlem akár dob fék is lehetne . Az enyémet kizárólag vészhelyzetre használom, ha kell egy kis drifft, egyébként nem...
Mintha valami módszert tudnál 300 fölé azt írtad. Remélem nem úgy kezdődik, hogy első lépésként flexel csináljunk helyet a zizi1400-es blokknak...
Papírokkal, téli áron a képen látható állapotban eladó. Nem pályamotor! Nincs rajta hitel. Sportkipufogó+ karcmentes gyári. 3 gyári kulcs.
Igaz Z 750-et keres de hátha megdumálod.
Csak ma nem volt mire!
1 év garanciát adok rá!