Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Es most?
jó reggelt Kawasaki ZXháromnegyedtizenkettes gazdák .
Jo reggelt!
Jó napot!
1-sőőő Végre
beherofka,vagy Eszter vette ki az erődet? na csumidázlak ZámbóJimbo
Igazad van! Fel a fejjel! Bocsi tezsvírem, de KO vagyok, mék csicsikáni.
csak viccelek arra értem hogy mostanság elég pokol az életem de rosszután csak jön már a jó,szokták volt mondani!mert már unok itt állandóan panaszkodni
Hát nem emlékszem mi oknál fogva kerülnél oda,
a pokolban
Hol?
ittvadok
Jó estét!
Látom dübörög a topik.
És a Te lelkeddel Fiam!
Én ki fogom próbálni vader Most mindegy lenne a jégen...
Az erő legyen veled...
Csak tégy egy próbát,gyorsulj fel 40-re és fékezz csak az elsővel,nézd meg hol álltál meg,aztán ugyanezt mindkettővel,persze először a hátsó,utána elsővel.Ha ugyanott kezdesz fékezni,mint az előbb,rövidebb úton fogsz megállni!
A Mátrába?Naná,hogy persze! Remélem többször eljutok idén,mint tavaj!
Ezt én sem értem kristály tisztán vader, autónkon sem véletlenül elég hátul a dob Fékezéskor minden súly előrejön (lendület)
Motoron azt pláne gatya a súly hátúl. Szerintem fékezéskor a lábammal meg tudnám állítani a hátsókereket mint Frédiék...
Igazad van idény nyáron. Jó éjszakát, mert valentin nap van
A jövőre, már idén van. És nem vagyok rendes!
Vader tudom, hogy utcán jól motorozol (gyorsan, de ésszel), dicsértelek is, de ebben nem értünk egyet, főleg az én motoromnál, ahol az eleje le van engedve 1 centit, a hátulja pedig ki van emelve.

Jövőre megint megyünk a Mátrába?
Pedig a fékezést kellene megtanulni a legjobban,a helyes fékezést.
Mivel a motoron a legnagyobb ereje a féknek van,nem pedig a gáznak.Meg lehet tanulni,csak javasolni tudom,életet menthet,és persze jobb köridőket.
Ma adtam el a GPZ900R-t, ami nagyon jó vétel az a ZX10R. 2005-ös, ződ, az irányára 1,1MFt. Tetszőleges gumival, sportdobbal+gyári árulom.
Ha van utasom (ritkán) akkor használom, esetleg kavicson, füvön. Egyébként nem értem hogy lassítana, amikor a hátsó kerék már a levegőben van, vagy csak minimális súly van rajta. Inkább csak bekacsázik tőle a motor.
A motogp-ben pl. használják, de szerintem mi nem úgy motorozunk.

Salakmotoron pedig nincs is fék, mégis megáll