csak viccelek arra értem hogy mostanság elég pokol az életem de rosszután csak jön már a jó,szokták volt mondani!mert már unok itt állandóan panaszkodni
Csak tégy egy próbát,gyorsulj fel 40-re és fékezz csak az elsővel,nézd meg hol álltál meg,aztán ugyanezt mindkettővel,persze először a hátsó,utána elsővel.Ha ugyanott kezdesz fékezni,mint az előbb,rövidebb úton fogsz megállni!
A Mátrába?Naná,hogy persze! Remélem többször eljutok idén,mint tavaj!
Ezt én sem értem kristály tisztán vader, autónkon sem véletlenül elég hátul a dob Fékezéskor minden súly előrejön (lendület)
Motoron azt pláne gatya a súly hátúl. Szerintem fékezéskor a lábammal meg tudnám állítani a hátsókereket mint Frédiék...
Vader tudom, hogy utcán jól motorozol (gyorsan, de ésszel), dicsértelek is, de ebben nem értünk egyet, főleg az én motoromnál, ahol az eleje le van engedve 1 centit, a hátulja pedig ki van emelve.
Pedig a fékezést kellene megtanulni a legjobban,a helyes fékezést.
Mivel a motoron a legnagyobb ereje a féknek van,nem pedig a gáznak.Meg lehet tanulni,csak javasolni tudom,életet menthet,és persze jobb köridőket.
Ha van utasom (ritkán) akkor használom, esetleg kavicson, füvön. Egyébként nem értem hogy lassítana, amikor a hátsó kerék már a levegőben van, vagy csak minimális súly van rajta. Inkább csak bekacsázik tőle a motor.
A motogp-ben pl. használják, de szerintem mi nem úgy motorozunk.
Látom dübörög a topik.
Az erő legyen veled...
A Mátrába?Naná,hogy persze! Remélem többször eljutok idén,mint tavaj!
Motoron azt pláne gatya a súly hátúl. Szerintem fékezéskor a lábammal meg tudnám állítani a hátsókereket mint Frédiék...
Jövőre megint megyünk a Mátrába?
Mivel a motoron a legnagyobb ereje a féknek van,nem pedig a gáznak.Meg lehet tanulni,csak javasolni tudom,életet menthet,és persze jobb köridőket.
A motogp-ben pl. használják, de szerintem mi nem úgy motorozunk.
Salakmotoron pedig nincs is fék, mégis megáll