megesett hogy egynapos etap otthon-tátra-otthon visszaútján eger-szarvaskőnél bedobtuk a törölközőt,nem bírtuk tovább a seggelést, és kínunkban röhögve sziesztáztunk egy vízmosásnál, de azé odakinn 180-as átlagot toltunk és megvolt a szerpentin oda-vissza kétszer!
igaz,de valamely csapatba " be kell hogy motorozzál" hogy befogadjanak, nem klub rájderekről beszélek, én ismerek olyat aki este egymaga lenyom 100-200km-t csak jókedvből, de olyan csapattal motorozik akik minden kocsmánál megállnak egy cigire,és vendéglőkben ebédelnek óraszám.nem szeret velük menni de a bandázás szelleme viszi őt is. olyan csapattal is próbáltam menni annó akik 200km/h átlagot nyomtak ótópályán, majd a benzinkutaknál cigiztek telefonálgattak jó ízűen.
ha járok a mátrában és a felső parkolóban látom azt a sok élet unt mátra specialistát akik támasztják a fabódék oldalát, és napoztatják a spéci verdákat elgondolkozom hogy én inkább 300km-el arrébb ilyen tudással és technikával a szlovákok skalpját gyűjteném az alacsony tátriban, és este 600km a hátam mögött inkább zsibbadt picsával esnék le a motorról mint laposra ült seggel jönnék haza a mátrából.én azokkal szeretek nyomulni akik kinyitják a térképet és azt kutatják hogy merre nem jártunk még és mék a legkacskaringósabb/látványosabb út ahol még nem jártunk. pedig a kanyarodás nem az erősségem, alföldi gyerök vagyok, mint pipi.
ha pedig nyélbe üttetett az üzlet,és csak vékony maradt a pénztárcád akkó inkább a kötelező dolgokra-szervíz, gumi, benya,- költsd a suskát ne pedig apró de lényegtelen extrákra, mee rosszabb kis extrás mocit a garázsba nézni, mint a gyári motorod a monitorod képernyőjén a tátra árnyékában hűsölni látni! tapasztalat!
igaz nincs adatlapom de nem lakunk egymástól messze. egy jó állapotú C-D tip-al aminek 43e van az órájában még sok teli tankot lehet kipukkantani, és túra tempóban, nem találkozós életvitelben, akár 70e felé is vihető ez a szám, túra tempóval még ha 200-as átlagot is tolsz nem kell motorhibára gyanakodnod.ha a tulaj nem is beszédes a motor árulja magát,csak tudj olvasni belőle.
valakivel már beszéltünk erről, ha közösségben és érdekből motorozol ott kell az egó és az egó erősítő évjárat, ha visz az élményért nyomod akkor bármilyen verdákkal összejöhetsz, csak ne keljen az élményre szánt időt szereléssel/szenvedéssel tölteni. volt hogy reggel 7 kor kezdtem a napot a hajlító gép mellett, du 2-kor meg szendvicset majszoltam a zempléni regécen, csak az élmény kedvéért.
régebben én is szerettem volna motor vásárláshoz hitelt felvenni, de egy jó ismerős intett tőle, és megfogadtam. ő jól látta a jövőt, én jól döntöttem,2000 tájékán etz-vel kezdtem újra motorozni, és tom milyen összerakni egy kalap suskát amit vagy egy komoly eladónak vagy egy simlis kupecnek adsz át és vagy korrekt cuccot kapsz vagy egy kalap kakit.
a madaras ember váza is feladta a héten, oda kellene állítani a sok kétkedőt és szembesíteni hogy mekkora seggfejek némelyek, sport motor vázból choppert kovácsolni! még a sokat látott ember is azt mondta rá hogy fúúúúúúúúúúúúúúúúúú. ilyet még nem basztam! és mit lehet rá mondani, szarból várat csinálni?
amikor hitelt vesznek fel még nem is tervez senki mást, "ez még belefér" hallgattam eleget a tv-ben. épp tegnap bontottunk le egy fali klímát mert ezt is vinné a bank, szép lakásból, ami sokak számára elérhetetlen, szal még nincs lefoglalva de ha megjön a tavasz akkor jön a bank is és akik ott laknak kilátástalan helyzetbe kerülnek.
az egyik motorkatalógus tesztjében épp a 98-99-es évj C-D modelljeit teszi kapósabbá a teszt írója, a jobb futómű és kezelhetőség szempontjából.a blokk motorkód szerint is egy ívású, az újabb már technikailag fejlettebb, mint pl nikasil henger, integrált gyújtás és ford.szám jeladó,osztott világítás, épp az akkori kornak megfelelő design. sokan nem akarnak elvből öregebbet venni, mert hogy adják el, na ők a divathullámon lovagolnak.
akkor hitel válság, igy minnyá más! az hogy a kórházakban nincs megfelelő személyzet, nincs semmi a gyógyító munkához az valaki(kik)nek a felelőssége,de nem válság. ha minden jól megy pár hónap múlva sokaktól kérdezni fognak....
ha járok a mátrában és a felső parkolóban látom azt a sok élet unt mátra specialistát akik támasztják a fabódék oldalát, és napoztatják a spéci verdákat elgondolkozom hogy én inkább 300km-el arrébb ilyen tudással és technikával a szlovákok skalpját gyűjteném az alacsony tátriban, és este 600km a hátam mögött inkább zsibbadt picsával esnék le a motorról mint laposra ült seggel jönnék haza a mátrából.én azokkal szeretek nyomulni akik kinyitják a térképet és azt kutatják hogy merre nem jártunk még és mék a legkacskaringósabb/látványosabb út ahol még nem jártunk. pedig a kanyarodás nem az erősségem, alföldi gyerök vagyok, mint pipi.
Miért kin kis fordulaton motorozni vele? (636)
Én pl a B-t már nem adom el! Minek! Inkább veszek mellé egy C-t vagy F-t valamikor!
az egyik motorkatalógus tesztjében épp a 98-99-es évj C-D modelljeit teszi kapósabbá a teszt írója, a jobb futómű és kezelhetőség szempontjából.a blokk motorkód szerint is egy ívású, az újabb már technikailag fejlettebb, mint pl nikasil henger, integrált gyújtás és ford.szám jeladó,osztott világítás, épp az akkori kornak megfelelő design. sokan nem akarnak elvből öregebbet venni, mert hogy adják el, na ők a divathullámon lovagolnak.