Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pecásokra várhatnál egy ideig...

Szigorúan csak az F verzióra vonatkozik

Viskosität des Gabelöls KAYABA 01 (SAE5W)
Ölmenge 533 ± 4 ccm (vollständig trocken)
ca. 453 ccm (bei Ölwechsel)
Gabelölstand Voll eingefedert, ohne Feder, unterhalb Oberkante Außenrohr
118 ± 2 mm
Freie Länge der Gabelfeder 234,6 mm (Grenzwert 230 mm)
Nekem meg a balos!
Már megjött a szimering(7000 a pár,gyári),úgyhogy kapom szét.
Két sör me messze van a posta.
Amugy mi pizz lesz?
szinte ingyee van
Akkor elég 1 liter cserekor
A jobbos szimeringem könnyezik
67254 Ft és portós.
Remelem nem utanvetelel es 25e-ret irtal ra
Itencsaszar vagy!

Hű-ha!
Kűttem neked pakkot.
AZ BAZZ
Leve box lesz?
arnyekod@hotmail.com
Akad
neked van msn-ed ?
Sedu!
Ej ha!
Most mondják hogy közületek árul valaki egy zx-10 et.Ezt a motort én is néztem (Miskolci vagyok) ez meg a szomszéd városba volt.Mitől kerül most 1,1Mft-be mikor barcikán még 5 kíló volt igaz totál tk-ra vágva?Erre rá mertek ülni egy ilyen tk-s szarra?
Az 565 teljesen száraz belsőnél kell bele!
479 pedig kiengedés után,mert annyi benne marad feltapadva.
A telószárra írtam ,de igazad van,nem adnám oda akármiért ezt az ÓCSKAVASAT
Szerintem egyforma a villa:46 mm-es.
Mint láttad 479,vagy 565 ccm-et ír,csak nemtoom mire írja ezt a 2 mennyiséget
Az is egy megoldás!
Csak egyszerűbbet keresnék!