Szewasztok lenne egy olyan kérdésem hogy nincs-e valakinek vagy nem-e tudtok olyan helyet ahol lehet szerezni a hátsó ülést nyitó zárat mert nekem sajnos az nincs meg!Ja és hogy a benzinszintmérőm nem működik hol keressem a hibát?Köszi előreis!
Pff akkor engem becsaptak. Mégpedig pont ebben a topicban írták kb. 1 éve hogy az újabbakba 10w50 a jó és szintetikus. Szervizkönyvem sajnos nincs. :-(
Motorom az van meg reglapom is volt de megszüntették az email címem és elfelejtettem a jelszavam azóta nem tudok bejelentkezni. Nem volt még időm mindent újra feltölteni.
Emeld meg a hátulját és jobb lesz. Gyárilag is van egy alátét a teló tetején, rakjál még mellé 2 olyat. 2 emberes, de penge motorod lesz a szerelés eredménye.
Sziasztok! Mostanában mindig 2 személlyel megyek és megtanultam fordulni úgy ahogy. Viszont amikor egyedül megyek (sajnos ritkán van ilyen) akkor "túlérzékenynek" érzem a motort, és nem merek vele dönteni. :-( Ilyenkor érzem igazán hogy lenne még hova fejlődni, meg azt is hogy nem 2 személyre találták ki ezt a motort.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e olyan futómű beállítás amivel elviselhetővé lehet tenni a 2 személyes utazást? Hogy ne úgy kelljen beleerőszakolni a kanyarba. Vagy felejtsem el?
Hali köszönöm de most sajnos kimerűlt a tárcám egy kicsit ugyh még egyenlőre marad ez még át kell iratnom meg olajcsere ja és még a jogsit is most kezdem csak de legalább már kreszt nem kell raknom!Szép a géped üdv!
Tiszteletem!Immáron büszke tulajdonosa vagyok egy 1994-es ZX9R-nek!Azt szeretném kérdezni hogy milyen olajat szeret a gép milyet ajánlotok bele ?Előre is köszi sziasztok!
Sziasztok.
Megvételre ajánlom motorom, mely egy Kawasaki ZX 9 R típúsú bringa. 2005-ben vásároltam meg idomsérülten ezért egyszínű zöld.Én intéztem a papírjait, így én helyeztem forgalomba. 1999 a gyártási éve, a forgalomba helyezés pedig 2002.( A motor azóta fut!) Minden tekintetben kifogástalan, pályán soha nem használtam csakis közúton motoroztam vele. A képen látható extrákat adom hozzá. Akrapovic dob, MRA búbos plexi, kis indexek. Minden extrát újonnan én vásároltam hozzá. A gumik kb 60-70%-osak.(Michelin, szintén én vásároltam újonnan) A motor, bár nincs jelenleg divatban, nagyon jó. Ezt gondolom tudjátok. A szerkezet gyári, semmi tuning. Az a helyzet állt elő, hogy mindenképpen el kell adnom, így az árat Ti mondhatjátok meg. Ezért is kérek Mindenkit, hogy csak az jelentkezzen és küldjön emailt, akit komolyan érdekel.
címem:guld.peter1@gmail.com
Motorom az van meg reglapom is volt de megszüntették az email címem és elfelejtettem a jelszavam azóta nem tudok bejelentkezni. Nem volt még időm mindent újra feltölteni.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e olyan futómű beállítás amivel elviselhetővé lehet tenni a 2 személyes utazást? Hogy ne úgy kelljen beleerőszakolni a kanyarba. Vagy felejtsem el?
Megvételre ajánlom motorom, mely egy Kawasaki ZX 9 R típúsú bringa. 2005-ben vásároltam meg idomsérülten ezért egyszínű zöld.Én intéztem a papírjait, így én helyeztem forgalomba. 1999 a gyártási éve, a forgalomba helyezés pedig 2002.( A motor azóta fut!) Minden tekintetben kifogástalan, pályán soha nem használtam csakis közúton motoroztam vele. A képen látható extrákat adom hozzá. Akrapovic dob, MRA búbos plexi, kis indexek. Minden extrát újonnan én vásároltam hozzá. A gumik kb 60-70%-osak.(Michelin, szintén én vásároltam újonnan) A motor, bár nincs jelenleg divatban, nagyon jó. Ezt gondolom tudjátok. A szerkezet gyári, semmi tuning. Az a helyzet állt elő, hogy mindenképpen el kell adnom, így az árat Ti mondhatjátok meg. Ezért is kérek Mindenkit, hogy csak az jelentkezzen és küldjön emailt, akit komolyan érdekel.
címem:guld.peter1@gmail.com
Ha eszméletlen jól nyomtad, akkor a régi 400-asokat épphogy ki tudtad motorozni...