Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szewasztok lenne egy olyan kérdésem hogy nincs-e valakinek vagy nem-e tudtok olyan helyet ahol lehet szerezni a hátsó ülést nyitó zárat mert nekem sajnos az nincs meg!Ja és hogy a benzinszintmérőm nem működik hol keressem a hibát?Köszi előreis!
Bakker versenymotor, nem VTR Kapisi?
Sziasztok! Tud valaki valamit a ninja találkozóról?
10w50 minek bele? vagy versenymotorba kell vagy olajhűtésesbe... mind1... mindenki azt rak bele amit akar....
10W40 ,10W50 20W40,20W50 Majdnem mind szervízkönyv ezt írja
Pff akkor engem becsaptak. Mégpedig pont ebben a topicban írták kb. 1 éve hogy az újabbakba 10w50 a jó és szintetikus. Szervizkönyvem sajnos nincs. :-(

Motorom az van meg reglapom is volt de megszüntették az email címem és elfelejtettem a jelszavam azóta nem tudok bejelentkezni. Nem volt még időm mindent újra feltölteni.
az újak szervizkönyvében is azt ajánlják.. de a kitöltetlen adatlapodal és nuku motoroddal biztos jobban tudod
Azért a 10w40 félszintetikus csak a régebbi típusba megy, de abba tényleg.
Emeld meg a hátulját és jobb lesz. Gyárilag is van egy alátét a teló tetején, rakjál még mellé 2 olyat. 2 emberes, de penge motorod lesz a szerelés eredménye.
Sziasztok! Mostanában mindig 2 személlyel megyek és megtanultam fordulni úgy ahogy. Viszont amikor egyedül megyek (sajnos ritkán van ilyen) akkor "túlérzékenynek" érzem a motort, és nem merek vele dönteni. :-( Ilyenkor érzem igazán hogy lenne még hova fejlődni, meg azt is hogy nem 2 személyre találták ki ezt a motort.

Az lenne a kérdésem, hogy van-e olyan futómű beállítás amivel elviselhetővé lehet tenni a 2 személyes utazást? Hogy ne úgy kelljen beleerőszakolni a kanyarba. Vagy felejtsem el?
Hali szép a géped gratula hozzá.
Menjünk mártogatni
Bárhogy is volt,ez durva ez a kép!
Nem ment olyan gyorsan. A rakparton történt pár éve. Valami supermotoval vagy crossmotorral volt. Felszaladt a padkára aztán elkapott egy oszlopot.
Sajnos már én is láttam halálos kimenetelű motorosbalesetet,ami igen-igen elgondolkodtatott a száguldozásról,NA DE ILYET!Ez kemény.
Valós igen én is láttam egyszer a www.lánglovagok.hu-n.Azt hiszem egy pózna szakította ketté a csávót.
Ez a kép valós?!?
Hali köszönöm de most sajnos kimerűlt a tárcám egy kicsit ugyh még egyenlőre marad ez még át kell iratnom meg olajcsere ja és még a jogsit is most kezdem csak de legalább már kreszt nem kell raknom!Szép a géped üdv!
Sajnos a gyorshajtók csúnya véget szoktak érni.Egyébként én is az vagyok,bár próbálok leszokni
10 W 40 résszintetikus szerintem! Én azt használok! Repsol 10 W 40 Sintetico
Halli! Komplett Akrapovic rendszer nem érdekel ? Csak egy százas!
Tiszteletem!Immáron büszke tulajdonosa vagyok egy 1994-es ZX9R-nek!Azt szeretném kérdezni hogy milyen olajat szeret a gép milyet ajánlotok bele ?Előre is köszi sziasztok!
Sziasztok.
Megvételre ajánlom motorom, mely egy Kawasaki ZX 9 R típúsú bringa. 2005-ben vásároltam meg idomsérülten ezért egyszínű zöld.Én intéztem a papírjait, így én helyeztem forgalomba. 1999 a gyártási éve, a forgalomba helyezés pedig 2002.( A motor azóta fut!) Minden tekintetben kifogástalan, pályán soha nem használtam csakis közúton motoroztam vele. A képen látható extrákat adom hozzá. Akrapovic dob, MRA búbos plexi, kis indexek. Minden extrát újonnan én vásároltam hozzá. A gumik kb 60-70%-osak.(Michelin, szintén én vásároltam újonnan) A motor, bár nincs jelenleg divatban, nagyon jó. Ezt gondolom tudjátok. A szerkezet gyári, semmi tuning. Az a helyzet állt elő, hogy mindenképpen el kell adnom, így az árat Ti mondhatjátok meg. Ezért is kérek Mindenkit, hogy csak az jelentkezzen és küldjön emailt, akit komolyan érdekel.
címem:guld.peter1@gmail.com
Kössz a tanácsot
Így van.
Ha eszméletlen jól nyomtad, akkor a régi 400-asokat épphogy ki tudtad motorozni...