Ugrott egyet a tabulátor, oszt ez lett belőle Aki meg csinálta túlságosan nem érdekelte, aki átvette annak sem volt hiányérzete Érdekes módon pl a német szerelésiben gyönyörűen megtalálható a 30000km-es is. Kb hasonló hülyeség volt amikor a Honda magyar nyelvű kezelésijében az olajszint ellenőrzést betekert pálcával írta, pedig pont nem kéne. Az sem éppen mellékes dolog, de kit érdekel, nem Japánban vagyunk, falura jó lesz
Ha 1-2 decitől többet enne a motorom 2 olajcsere közt gyújtanám is fel. 1 liter még autónál is nagyon sok. A Z például a pályanap alatt sem evett semmit
Ezeket a hosszú élettartamú olajakat(50 vagy akár 100 ezer km) a kamionoknál is csak azokba szabad beletenni,amelyek nemzetköziznek,és a megtett út nagy százalékát autópályán,egyenletes sebességgel teszik meg.
Na de egy motor,ami nem 1500-2000-t forog,és állandóan kigyorsít,lelassít majd újra,az azért nem kicsit használja el az olaj kenőképességét!
Úgyhogy szerintem a mostanában divatos 12 ezrenként előírt olajcsere is szándékosan arra játszik,hogy a motorod minél hamarabb tönkre menjen,s vegyél újat!
Az az egy liter 12000 alatt szerintem még jó is,főleg ha még hajtja is a gépet.De biztos jobban kopik az a blokk a kelleténél így!
Természetesen nem. Azonban hondás haverom, simán el megy 10-12 ezer kmt egy olajjal. A végére meg is evett kb. 1 litert.
Direkt lemértem mikor cseréltem neki.
Tavaly vettem fuchs olajat a gépbe ismét. Akkor mondta az inportőr srác, hogy a németek már úgy gyártják, hogy akár 30-40 ezer kmt is elmehetek vele közúton, pályázásra max 2x .
Az újabbaknál már eleve 12 ezreket adnak meg,ez mondjuk úgy O.K.(persze nem az!),de ahol 6 ezrenként írja elő a cserét,ott miért hagyja ki a 30 ezrest hivatalosan?!?
Valakinek van sejtése arról,hogy a Kawa szervízkönyve miért nélkülözi a logikusan következő 30000-s szervízlátogatást?!?
Ott az olaj nem használódik el 6000 km alatt?!
A Kawánál sem értik ezt a hiányosságot!
Mert ha valaki hozzá mit sem konyító vesz egy Kawát,akkor ott 12000-t(24-től 36 ezerig) használja az olaját,mire újra lecserélteti,ha a szervízkönyvre hagyatkozik!
No itt voltam
kaja pia ingyen + szalas
No meg űzi is a masinát rendesen, ha lépést akar tartani velem.
Na de egy motor,ami nem 1500-2000-t forog,és állandóan kigyorsít,lelassít majd újra,az azért nem kicsit használja el az olaj kenőképességét!
Úgyhogy szerintem a mostanában divatos 12 ezrenként előírt olajcsere is szándékosan arra játszik,hogy a motorod minél hamarabb tönkre menjen,s vegyél újat!
Az az egy liter 12000 alatt szerintem még jó is,főleg ha még hajtja is a gépet.De biztos jobban kopik az a blokk a kelleténél így!
Direkt lemértem mikor cseréltem neki.
Ott az olaj nem használódik el 6000 km alatt?!
A Kawánál sem értik ezt a hiányosságot!
Mert ha valaki hozzá mit sem konyító vesz egy Kawát,akkor ott 12000-t(24-től 36 ezerig) használja az olaját,mire újra lecserélteti,ha a szervízkönyvre hagyatkozik!
Akkor ezután nem leszel fasz?