Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugrott egyet a tabulátor, oszt ez lett belőle Aki meg csinálta túlságosan nem érdekelte, aki átvette annak sem volt hiányérzete Érdekes módon pl a német szerelésiben gyönyörűen megtalálható a 30000km-es is. Kb hasonló hülyeség volt amikor a Honda magyar nyelvű kezelésijében az olajszint ellenőrzést betekert pálcával írta, pedig pont nem kéne. Az sem éppen mellékes dolog, de kit érdekel, nem Japánban vagyunk, falura jó lesz
1x ha hires leszek jottok ti is
3 napos disznovagas
kaja pia ingyen + szalas
hetvegen mekkora buliban voltam baccatok
Mar leteloztam vele
Nekem eredeti német van,majd megnézem hogy mit ír
nem nem nállamvan a teló!bizzunk seduba hogy felraka a fotot
sedunal van a telo bogyo?
Dobdd mar fel a kepet please
Csakhogy itt 12 ezer km alatt ette meg az 1 litert,ami az olaj egyre nagyobb fokú elhasználódása miatt szerintem érthető.
Ha 1-2 decitől többet enne a motorom 2 olajcsere közt gyújtanám is fel. 1 liter még autónál is nagyon sok. A Z például a pályanap alatt sem evett semmit
Neki nem tétel egy másik mocit venni, ha ez beáll.
No meg űzi is a masinát rendesen, ha lépést akar tartani velem.
Ezeket a hosszú élettartamú olajakat(50 vagy akár 100 ezer km) a kamionoknál is csak azokba szabad beletenni,amelyek nemzetköziznek,és a megtett út nagy százalékát autópályán,egyenletes sebességgel teszik meg.
Na de egy motor,ami nem 1500-2000-t forog,és állandóan kigyorsít,lelassít majd újra,az azért nem kicsit használja el az olaj kenőképességét!
Úgyhogy szerintem a mostanában divatos 12 ezrenként előírt olajcsere is szándékosan arra játszik,hogy a motorod minél hamarabb tönkre menjen,s vegyél újat!
Az az egy liter 12000 alatt szerintem még jó is,főleg ha még hajtja is a gépet.De biztos jobban kopik az a blokk a kelleténél így!
Természetesen nem. Azonban hondás haverom, simán el megy 10-12 ezer kmt egy olajjal. A végére meg is evett kb. 1 litert.
Direkt lemértem mikor cseréltem neki.
És a sajátodban benne mernéd hagyni 30 ezerig azt az olajat?!
Jó reggelt . ma meglátogatlak ha nem gond .
Pipogya.......
Tavaly vettem fuchs olajat a gépbe ismét. Akkor mondta az inportőr srác, hogy a németek már úgy gyártják, hogy akár 30-40 ezer kmt is elmehetek vele közúton, pályázásra max 2x .
sedu ragd már fel a kormány teló fotot fazinak!köfi nincs több F.A.SZ.-ság
Az újabbaknál már eleve 12 ezreket adnak meg,ez mondjuk úgy O.K.(persze nem az!),de ahol 6 ezrenként írja elő a cserét,ott miért hagyja ki a 30 ezrest hivatalosan?!?
A Z1000 manual is faszság. 6000-ként cseréld ki, vagy 2 pályanap után.
Valakinek van sejtése arról,hogy a Kawa szervízkönyve miért nélkülözi a logikusan következő 30000-s szervízlátogatást?!?
Ott az olaj nem használódik el 6000 km alatt?!
A Kawánál sem értik ezt a hiányosságot!
Mert ha valaki hozzá mit sem konyító vesz egy Kawát,akkor ott 12000-t(24-től 36 ezerig) használja az olaját,mire újra lecserélteti,ha a szervízkönyvre hagyatkozik!
Böszörményből már csak olyan motorokat adnak el, amiket már a bontóba se vennének be...

Akkor ezután nem leszel fasz?