Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a sok pályinkát egyedű meg inni na az a nehéz, de utána má könnyű motorozni.......
látom feldobtam a labdát ,szerintem ,a 240kg az nem dögnehéz ,a 86os 1000rxem na az nehéz .nem tudom,h ki hogy van vele,de a mostani megtankolva 200kilós gépek nem adnak biztonságérzetet ,nekem legalább is.bár van 60kilós,és van 120kilós pilóta is . .
96 B-s a kicsikem, egyem a szivet
Az enyem 160L korul van
A C-1-es már a 98-as felújított modell. Vagy 30kilót ledobott. Szerintem.
Ferfias vasak
245-183=62
Mi 62 kg a motorba?
na ez se igaz, mert ha belerakod amiket írtál akkor se több 210-215 kg-nál!
Különben is,asszem hogy a "C"-s a legkönnyebb a ZX-9R tipusoknál
Az ujjabbak csak erősebbek ha jól tudom
Megtankolva pedig 245kg. Nehéz dögök a régi kilencesek.
ZX900-C1:
183 kg. Száraz súly
kawa szervízkönyv
Dry Weight 170 kg (375 lb)

forrás
Idommal, vagy nélküle?
És a levegő tömege a gumikban?
Én a tízes súlyát írtam, az újabb kilencesek és a Z is 211 kiló körül van.
szint ugy 240
lehetne konyebb is bazz
186 kg szárazon
19 liter benzin
3.6 liter olaj
1 liter telóolaj
2.8 liter hűtőfolyadék
0.5 liter fékfolyadék
~213 kg
Kb 200 kg + - 5kg.
Könnyebb blokk, kisebb tank, eccerűbb váz.
,és az újabbak? gondolom faragtak le ebből a súlyból .
Jó reggelt!
Az enyimé 244 kg nékülem.
+100kiló bezin+100kg pilóta . .
nademégismennyi ,245?
180kg

Bogyó adjál magadról vmi életjelet. Remélem nem csináltál semmi hülyeséget!
sok!
húúúúúúúú.........
Sziasztok Srácok ,a ti gépeitek hány kilósak? ,menetkészen?