Kossz az infot Jozsi! Na majd a heten meglatom mit kapok. Remelem a Kawasakinal nem mondanak tobbet 3-4 honapnal, hogy hozzanak bele csapagyat.... Nalam nem erezni a bekopast egyebkent pusztan latni rajta, hogy a felulet nem mindehol azonos szinu (a golyoknal picit matt).
Nekem elég könnyen lejöt a nyakcsapágy a tömítések simán maradtak semmi bajuk.Az új csapágyak 12000ft-ba kerültek.Én ha felemeltem az elejét és megmozgattam a kórmányt érezni lehetett hogy beáll a csapány a bekopott helyére.Mikor kiszedtem nem lehetett kézzel érezni szinte semmit rajta.Próbáltam csak utánnahúzni de kanyarokban kurva szar lett,szögletesn tért.Ilen dolgokon nem szabad spórolni.Miután kicseréltem mindtha nem is az a motor lett volna.Kb.1000 km után még kicsit utánahúzta azóta OK.
Milyen kis rovid. Az enyem vegul egy Muzzy lett. Masfel cm-el rovidebb csak a gyarinal.
Kibontottam teljesen a motor eljet. Azert tettem, mert eddig fekezesnel neha egy pattanast lehetett hallani onnan. (Ez a fekezeskori remeges egyik lehetseges oka is.) A csapagyon lathato ugyan kopas, de erezni semmit nem lehet rajta. Valoszinusitem, hogy csak a konusz nem volt elegge meghuzva, vagy kilazult (eleg konnyen lejott a kontra anya). Van valakinek tapasztalata a kormanycsapaggyal kapcsolatban? En vissza tennem siman, azt ami benne volt. Ne tegyem? Ha ne, miert ne? Honnan lehet szerezni komplett szettet (ket teljes csapagy + tomitesek)?
'93-ban a Pecsában a kiállításon Harmati Árpinak az YZF 750 SP-n úgy lötyögött a féktárcsája hogy azt hidtem leesik! Pedig zsír új volt! De az VERSENYMOTOR! Ott a hőtágulás és a minnél kisebb súrlódás miatt lötyögött! A lötyögő féktárcsa jobban szétveri a betéteket hogy kisebb legyen a surlódás!
Szerintem!
Egy széria motoron viszont nem megengedett a lötyögés! Oldalirányban lehet,( az Úszóagyazású tárcsáknál elgyengülhet a rugó a túlmelegedés miatt!)de előre hátra semmiképp!
Az Aprilián nekem is lötyögött, mint a Gazsi foga, de az olasz volt, hagy lötyögjön
Egy precíz japán motoron azért ne legyenek ilyen gondok! Én például egy métert se mernék lógó tárcsákkal megtenni. A biztonság legfontosabb eszköze a gumi, lánc és a fék!
Nem az a magyarazat, hogy a CR az Honda. Vazrepedes nem fogadhato el semmilyen motorgyarol! Szerintem. Amugy az egyik kollega most mondja, hogy a CRF-jen nemreg kellett a lengovillat hegeszteni, mert elrepedt... Szoval ugytunik manapsag minden gyar halamos a konnyelmusegre. Mindegy. Tema lefujva. Majd jelzem, ha talatam valamit, a heten szetramolom a motort.
Igen,Első körben nekem is efféle gondolataim voltak,,,de: sokat pályázott "céges versenyző"állítja,hogy ők meg ikább direkt kilazíttatják....ergó ne foglalkozzam vele.
De engem azért birizgál a kisördög.
Még valami: Valaki nem tudja a gyári futóműbeállítási értékeket a 98as 9hez? Most tettem szert a vasra és nincs hozzá könyv.
Add el a retekben vegyél Hondát és lőn minden gondod megoldódik. Ne legyél önsanyargató, hagyd meg az egyszerű köznépnek a bányaterméket We love suxx
A CR meg a mai napig is versenymotor, majd ugrassál 50m-t egy MTX-el és meglátjuk mit szól hozzá.
Némelyik esztergályos tud bele tenni új csapokat, de a legjobb lenne lecserélni a tárcsákat, ha másra nem, jó állapotú bontottakra. Amíg ezek nincsenek meg, szerintem ne is nagyon használd a motort! A fék nem játék
Sziasztok!
Most találtam rá erre a fórumra,tudna valaki segíteni 1jó tanács erejéig? Most vettem észre,hogy mindkét első féktárcsa kotyog a szegecselésén 1-2mm-t előre hátra.Menet közben nem venni észre,nem is ráz megilyesmi--csak az új nem ilyen. (98-as 9es)
Vegyek másikakat vagy hagyjam a francba?
Valakinek ötlete?
En egy egyszeru maganvallalkozaskent mukodo kiskereskedesben vettem. Garanciarol es egyebekrol nem esett szo, de nem is nagyon szorakoztam vele. Orultem, hogy kereskedeshez kepest igen jo arat adtak az egyebkent nem tul patent korabbi motoromert. Gyors, egyszeru megoldasnak tunt, mindenben segitokeszek voltak. Ki is probaltam a Ninjat (lebaszast is kaptam, amiert egykerekeztem : ]). Lattam, hogy torve volt, nem veszes, gondoltam. Pici szelephang es aprosagok. Egyaltalan nem ilyedtem meg attol, hogy hozza kell nyulni ez siman belefer. De a vaz hegesztes, azert nem.
Tovabbra sem tartom normalisnak, hogy pl. egykerekezestol eltornek a motorvazak. Ne torjon el. Ha ossze is koppan a telo, meg ott a gumirugozas. Ha van is csavarodasi nyomatek, ki kellene birnia. A lanc sem szakad el (altalaban) pedig az viszi at a teljes erot, motor plusz pilota sulyaval egyutt stb. Ki kellene birnia. A krosszmotorokkal 50 meterest ugratnak es nem torik el a vaz. A regi CR-emen ugy volt osszehajolva a sziklamaszastol az also bolcso, hogy felere volt osszeverve az atmeroje pontosabban felkor keresztmetszetu volt. De barhogy utottem vertem, nem tort el. Semmi. Nem hogy a vaz...
sziasztok
remélem tud nekem valaki segiteni vagy javasolni valamit.kawa zx6r 2001 motorozgatás után jött elő
nagy gázfröcs után ahogy esik vissza a fordulat furcsán dadog,motorféknél is és járatásnál is.nincs az a szépen visszadurrogos hangja .magas fordulaton semmi gond!elözmény semmi.gyertya új karbiszinkron
megvolt légszűrő tiszta! kérdésem a következö valami nem tud itt fennakadni vagy megszórúlni?
elöre is köszi.zoltán.
Nem találtam repedést sehol,mikor cseréltük a nyakcsapágyat nagyítóval néztem át kívül belül a csapágyak helyét is.A teleszkópok nem eresztnek nem lütyögnek,néztük mikor szét volt szedve.Ezért basz fel már hogy nem találom a hibát. Az én motorom svajci,remélem azok nem akkora faszok mindt az amcsik. Én meg nem egykerekezek ,nem tudok. Drága mulatság ha hanyatvágom a gépet. Hajtani viszont szeretek és ne díjaznám ha 250 felet széttörne a felni,ilyet ne is emlegesstek.
Nem a használtmotor vásárlásra értettem a spórolást. A használtmotor mindig lutri, ha gond van később akkor az IJTE lép fel Nekem sem volt még sosem új mocim, de idáig abszolút szerencsésnek mondhatom magam, mert semmiféle gondom nem volt a mocikáimmal Csak a szockó gépekkel, de valahol meg kell tanulni szerelni hobbi szinten, azért az árért meg simán belefér
Kawánál van/volt a huza-vona, hogy ki a hivatalos meg nem hivatalos márkakereskedés/szervíz. Na azokra gondoltam spórolás tekintetében akik márkafüggetlen kereskedésben vagy "szürke" K-nál vették a mocit és most esetleg szarakodnak garanciaügyben, szóval písz
Nyugi, Gyerekek!
Az amerikaiak sz@rba se nézik a japán motort, azért ezt veszik streetfighter-kedni. Kinyírják, és eladják potom pénzért. USA-ból behozott motort nem érdemes venni, mert a 90%-uk ilyen.
A váz repedése meg még gyakoribb lesz, mert ugye egyre jobban spórolják ki az anyagot mindenből - a súly csökkentése miatt. Valamit valamiért...
Ok. Ezt ertem. Ettol meg nem vagyok boldog. Plane, hogy pontosan tudom, hogy az en motorom is kulfoldrol van. Viszont nem tudom honnan. Hogy lehet vajon megtudni?
Tetszik ez a Viper dob:) hol lehet ezt kapni és mennyiért?