csak gyári áttétellel gyorsulhatnak, mókolás/sufnyituning nem megengedett, a haver gxr 750 sradja cbr 900rr első kis fogaskerékkel 320-at ment végre, 285-nél még ráelőzött a 954-re. csíny letudva, gyári.
Idézet:
"El kell keserítselek, de itthon nem fogsz vázat cserélni, csak ha vadi újat veszel.
Hidd el én próbálkoztam 1 évig tavaly és mindenütt akadályba ütköztem.
Nem fogadják el a bontott vázat akár van papírja akár nincs, akár van eredetvizsga akár nincs. Motorcsere viszont engedélyezett...ki érti ezt." az első gugli találat
hétfőn javítjuk a vázat, a tiednek mi a baja? ha csak váz az nem gáz.én megjavíttatnám mert ha eladod akkor nehéz lesz jót találnod, és a 300 mellé még perkálnod kell rendesen hogy nyeregbe ülj. mikepércsen 650-ért árulták a C-st most 500, de mire feláll 750 lesz belőle.
Bogyó gyere holnap, hozzál 6 csokit, szekit meg hívd fel, hátha tudtok szörpöt bótolni. 8-ra jó lenne ha ideérnél! Este is lejöhetsz, aludhatsz az új házban.
Ha ott az ember aki elviszi 300-é akkor esetleg, meg éri.
De amíg hirdeted, és csak nézegetik, meg fitymálják, addig meg is csinálod. Nem láttam a gépet milyen lett esés után, de ha nem tudja kipróbálni, akkor erősen alkudozhat, is.
Ha megcsinálod lesz megint egy jó motorod,ha eladod bagóért,akkor se motor,és tulajdonképpen se lóvé.(mert mi 3 kiló mostanság?)
Ha akarsz másik motort az eladás után,akkor meg duplán rosszul jársz,mert drágábban veszed,ráadásul zsákbamacska,úgyhogy van esélyed arra,hogy kezdheted előröl!
Szerintem.
Gondolom volt vele szájraesés gazdagon a műanyagos már nem tudta poariból feltámasztani az idomokat és ebből megszületett az ötlet az alkotónal - Mától fiam zxr legyél strítfájter!
Több éve láttam, akkor még sportdobbal, jól leáttételezve, akkor is füstölt már. Mondjad mennyit szánsz a motororra és segítek venni egyet. Ez a nyíregyi kuka.
Levettem a tákolmányt a motorról. Látom ide már nem jutott FBS, csak drót
2 órát bírtam szerelni, aztán feljöttem egy sörért.
Nincs meg véletlenül az alu segédváz levágott darabja (a vége)?
"El kell keserítselek, de itthon nem fogsz vázat cserélni, csak ha vadi újat veszel.
Hidd el én próbálkoztam 1 évig tavaly és mindenütt akadályba ütköztem.
Nem fogadják el a bontott vázat akár van papírja akár nincs, akár van eredetvizsga akár nincs. Motorcsere viszont engedélyezett...ki érti ezt."
az első gugli találat
De amíg hirdeted, és csak nézegetik, meg fitymálják, addig meg is csinálod. Nem láttam a gépet milyen lett esés után, de ha nem tudja kipróbálni, akkor erősen alkudozhat, is.
Ha akarsz másik motort az eladás után,akkor meg duplán rosszul jársz,mert drágábban veszed,ráadásul zsákbamacska,úgyhogy van esélyed arra,hogy kezdheted előröl!
Szerintem.
Egyébként borzalmas az a fejidom rajta
2 órát bírtam szerelni, aztán feljöttem egy sörért.
Nincs meg véletlenül az alu segédváz levágott darabja (a vége)?