Az volt a furcsa, hogy a középső 2 barnás színű a baloldali kékes-lila. Nekem ez azt jelentette, hogy ott szegényebb keveréket kapott...
Majd Szeki kijavít.
Én is mentem -18-ban, de hülyeség volt, és nem is mennék többet, akkor is csak muszályból. Nem tudom, hogy hogy szoktál motorozni, de én azt szeretem, amikor városban 2-3-ban félgázra kanyarban már kezd elforogni a kerék, megtapad és kilő a motor, vagy fenn a hegyekben berakom negyedikbe, és addig borítom, amíg le nem ér a lábtartóm. Télen egyiket sem lehet biztonságosan. Ha kijön eléd valaki hogy állsz meg? A fék sem úgy fog ilyenkor. Ha úgy alakul februárban ott a Yeti Race.
Akkor kijáratom majd.Persze ha eltettem végleg.Azt nem mondanám hogy nem megyek vele még idén.
olyan helyen lakunk ahol lehet hatóságmentesen karikázni,és jó az út is.
Ez bűn,nem is tudom miért engedélyeznek hivatalosan ilyesmit!
15 -18 fok jön,az meg a legjobb motoros idő!
Bár mi a múlt hétvégén is kentük,pedig akkor csak 8 fok körül volt.De száraz!
Pipi csendbe legyél, mert szólok az asszonyodnak, és rád adja a papucsot
1 hete még (amikor mentem a tizesért) tapadt a gumi, tegnap már a kocsira is téli gumit tettünk. Ilyenkor már nem érdemes motorozni, legfeljebb enduróval. Abban nem lehet nagy kárt tenni.
Jimy! Mit akarsz vágott slickkel ebben a hidegben?
Le akarod zúzni a gép másik oldalát is?
A jégen könnyebben megálsz, mint most azzal a gumával...
Vagy csak pusztán irígy vagy kawazxr-re, hogy neked, nem jött össze múltkor annyira és be akarod hozni...
Ja most az jutott eszembe, Kanáryról rég halottam...
Tán elveszett az Angol ködben?
Jóféle angol sört küldhetne panyolára, mondjuk egy raklapnyi megtenné...
Majd Szeki kijavít.
Tényleg vigyek pénzt a Ram-Air-re?