Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez szerelem a javából
Csak 1 a lom belőlük öcsike..
Mi ez a sok lom? Kezdesz olyan lenni mint Fazi a facén csak úgy nyomja a sok motort. Ezt mind eladnád és tudnál venni egy normális gsxr t
az Endru
megint sikerült egy kicsit "dógozni"...
Szimering,teloolaj csere,,ha ezek,akkor már fékfelujjítás Félolajcsere...
hát nem egy gyilkoló gép.....
Zenész lettéé??
elég?
Na és ő is természetesen
Ne támaszd oda a rönkök mellé mert felvágják tűzifának
nesztek Kawások........egy Suzukistól
Legalább 2-3 motort kell tartani, akkor az egyiken biztos kell legalább valami olajcserét csinálni, ha más nincs
igen
Szar érzés, ha nincs mit szerelni, ugye? :DDD
Mielőtt eladtam átnézte, cserélte ami kell. Azt mondta a vez. láncot nem kell még cserélni.
Köszönet!! Igen közben rátalátam arra amit a lógással kapcsolatban mondtál,meg emléxem Szeki hozzászólására. Azt hiszem beszerzek egy könyvet
Amúgy is nem csak a feszítő pozíciója a mérvadó, hanem meg van adva a könyvben, hogy a két vezérműtengely végén lévő fogaskerék közti részen mekkora lógás engedélyezett.
Automata feszítő, nem kell bántani, nézegetni. Ha zajos a lánc, akkor cserélni kell. 100K-t kibírnak Szeki szerint...
én is csak kíváncsiskodok. Az enyémben most 89ezer km van még szépen jár!
Hamár vezérműlánc akkor azt kérdezném, hogy mennyinél érdemes rákukkantani a feszítő pozíciójára?
Ez mind kinai,,ebay-os cucc,,,,