Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, visszük is!
Vegyétek csak a kínai fékkarokat!

http://motorinfo.hu/magazin/2016/02/26/hogy-mi-a-bajunk-a-kinai-motoralkatreszekkel-video/#.VtTuBn3hC1u
Látszik rajta, hogy van gazdája.
hééééé ez a motor itt van Kabán. egy nagyon fasza kis gép nem kókány!!!! a gazdia családtagként szereti!!!! ja és motorszerelő a srác úgyhogy tuti a legjobb cuccokat rakta bele ha javítani kellet (ha kellett mert nem emlékszem hogy ez volt e valaha is nála szétszedve hiba miatt) azért adja el mert vett egy 10-es ninját :) úgyhogy csak ajánlani tudom :)
druszám azt mondtad multkor hogy a honda az asszonyé akkor most háremet tartasz
ez a 3 honda üti a 120 évet mi?
1. be 4000-től már szépen jön fel gázra.....
köcce
Valójában kerekezés miatt gondoltam erre a megoldásra..... Öszintén mondom eddig nem foglakoztatott a dolog ,de az is lehet hogy nem mindjárt igy kéne kezdenem
http://www.gearingcommander.com/
Itt tudsz számolgatni, melyik áttétellel hol és mennyi...
Ne variálj a gyári áttételen. Nem érdemes ,én próbálkoztam de ezek a pici japók elég jó eltalálták a gyárit. Ha csak nem akarsz egyfolytában kerekezni vagy lassan gyorsulni d evégre többet. Szoszo a gyári a legjobb.
Minek az neked? Hringen akarod leforgatni a 6-at? :D
Neked meg...
Van valami jó lánckerék combo recepted? Előre kisebb,hátra nagyobb........
Na akkor hogy valami motoros téma legyen. Ma nekem is meg volt a téli karbantartás. Úgy kezdődött hogy bementem a garázsba rá néztem a motorra. A következő pedig hogy kijöttem. Mert rájöttem hogy nem kell csinálni semmit neki. Na meg is voltam kb 1 perc alatt.
Ugye ugye
nem ér megsértődni,te is takony kölök vagy????inkább én nem irok többet
Sírjatok!! Lassan én is azt mondom mint a Zozo,meg a Szeki,,,
Mi addig motorozunk...
Sírok
de suzukira is jóóóó!!
nekem aztmonta a Himi,hogy el cseréli,mütrágyára.........szart-szarért jeligére