Ne akadj már ki így Szekibá.
Szerintem ez csak a szokásos szívjuk kicsit egymás vérét dolog. Van egy Yamahás barátom is, vele is ezt csináljuk állandóan.
lehet nevetni . de ez volt az utolsó válaszom ezen a fórumon. dehogy akarok én megmondó ember lenni inkább nevetek azokon akik erőlködnek itt hogy hol tudják még faszábban lehúzni a klotyón a munkájuk értékét azaz a megkeresett pénzüket hiper szuper fékbetétek és olajak és más értelmetlenül túlárazott alkatrészek beszerelésével. dehogy fogok társalogni arról hogy a diesel technológia fejlődött-e jobban vagy a benzines technika porosodik évtizedek óta egy helyben, hogy lettek a kozmás kétszelepes örvénykamrás dieselekből 16 szelepes izomgépek, simán füst nélkül eszik meg a versenypályákon a benzines járgányokat. nem is tudom miért látom lépten nyomon a közlekedési lámpáknál azt a feliratot az autók hátsóján hogy TDI és nem TSi vagy ha megkérdezem az autós ismerősöket mit mondanak a verdáról a dieselesek csak annyit szólnak: nyomatékot még még még a benzinesek : fogyaszthatna kevesebbet is ez a szar.
áhh, de hogy fogok itt feleslegesen írogatni, igaz nem fogom töröltetni a nevem a sport motorról mint ZOZO nagyúr, csak olvasom majd az írásaitok , nem kukkolva mint mások ha jelen leszek akkor majd ezzel szmájlival jelzem hogy figyellek benneteket mint a láthatatlan márkatestvér urak mindenkinek minden jót, kawasakisok kezeket a gázkarra huhucskisoknak a villáskulcsra vezérmű láncot cserélni + reszelőt hogy reszeljenek még pár lóerőt ahhoz hogy versenyképesek legyenek a -nagyot mondó- bajnokságban, mert a vb-n el sem mernek indulni. remélem pár fórumossal majd összefutok ha máshol nem akkor pályanapokon valahol. vagy a pipivel a tisza tavon nos urak aholyyyyyyyyyyyyyyy
Ez igen. Csapongunk ám a témák között rendesen. Ne folytassuk me még itt a következő érveléseddel a fideszt is belekevered. Vagy a MICHELIN botrányt vagy, hogy nem kaptál ajándékot a Jézuskától.
teljesen igazad van ez ami nekem van egy xar, régi karburátoros talyicska igaz hogy mikor az én motorom már rég futott akkor a tied anyagát még nem is bányászták ki, és az sem kis tény hogy az én motorom nem sport alapokból származott, nem a versenypályákra tervezték ellenben a veled azaz a gsxr -del amit alapból verseny motorként terveztek meg. igaz hogy 2000 vs 2003 között eltel időben a gsxr motorod jobban fejlődött mint az zx típus, de ugye ez senkit nem hat meg. nem is verem a melyem hogy jobb a verdám mint másé, de vélhetően még a tartósságra -is- öszpontosítottak a tervezők ,mert a haver zx9-bén mostani állás szerint épp 98 000 km van és még nem cserélt vezérmű láncot .
ami a bokán fosást illeti ez a kis cég -zűd- apró lépésekben de/és lassan elérte azt hogy igaz nem a zx9r típussal de a zx10r -el wsbk világbajnok lett és/vagy egyéni világbajnokot adott a sport motoros világnak. az utcai sport motorok fejlődésében is van hullámzás azaz ki mikor ér fel a csúcsra vagy épp avul el, nos mivel az idejét sem tudom mikor nyert wsbk címet a huhuki - 2005 a legendás k5 1000-el- azóta eccer sem értek fel, de a kawa az új fejlesztésével sorban eszi meg az ellenfeleit, + vb címeket nyert el a zx10r . most hogy ennyire fényezed a márkát én fosnám le a saját a saját bokám attól hogy egy csapat sem akar huhucskival versenyezni, sőt a gyárad még vissza is vonult a verseny sorozattól
akkor hol is állunk huhucskis van egy agyonfényezett márkád amit pont a világbajnokságon nem állítanak rajthoz?
én nem cseréltem 30ezernél vez láncot........de méh 48ezernél sem.......a szaros haccázasban meg 60ezernél sem..........szóval nem értem.........sőt, a ti szátokból halottam hogy a karbis 9-es ne áljon le a lámpánál melegen mert az istennek nem fog be indulni.........ugyhogy legyen nekem nyulott láncom inkább,mint hogy tologassak egy böszme szardarabot.........na PUSZI
nem szeretnék 30 000-ként 20-40 ezerért vezérmű láncot cserélni, 3/4 -est a kis japán faszára húznám és annál fogva függeszteném fel, ez egy fos a huhukiban, a kawában 100 000 ret is elfut egy morse lánc megfelelő méretben,
erre mondja a paraszt bácsika : öntözd kapáld fiam
Szerintem ez csak a szokásos szívjuk kicsit egymás vérét dolog. Van egy Yamahás barátom is, vele is ezt csináljuk állandóan.
áhh, de hogy fogok itt feleslegesen írogatni, igaz nem fogom töröltetni a nevem a sport motorról mint ZOZO nagyúr, csak olvasom majd az írásaitok , nem kukkolva mint mások ha jelen leszek akkor majd ezzel szmájlival jelzem hogy figyellek benneteket mint a láthatatlan márkatestvér urak mindenkinek minden jót, kawasakisok kezeket a gázkarra huhucskisoknak a villáskulcsra vezérmű láncot cserélni + reszelőt hogy reszeljenek még pár lóerőt ahhoz hogy versenyképesek legyenek a -nagyot mondó- bajnokságban, mert a vb-n el sem mernek indulni. remélem pár fórumossal majd összefutok ha máshol nem akkor pályanapokon valahol. vagy a pipivel a tisza tavon nos urak aholyyyyyyyyyyyyyyy
szeki
Van fényképem!
ami a bokán fosást illeti ez a kis cég -zűd- apró lépésekben de/és lassan elérte azt hogy igaz nem a zx9r típussal de a zx10r -el wsbk világbajnok lett és/vagy egyéni világbajnokot adott a sport motoros világnak. az utcai sport motorok fejlődésében is van hullámzás azaz ki mikor ér fel a csúcsra vagy épp avul el, nos mivel az idejét sem tudom mikor nyert wsbk címet a huhuki - 2005 a legendás k5 1000-el- azóta eccer sem értek fel, de a kawa az új fejlesztésével sorban eszi meg az ellenfeleit, + vb címeket nyert el a zx10r . most hogy ennyire fényezed a márkát én fosnám le a saját a saját bokám attól hogy egy csapat sem akar huhucskival versenyezni, sőt a gyárad még vissza is vonult a verseny sorozattól
akkor hol is állunk huhucskis van egy agyonfényezett márkád amit pont a világbajnokságon nem állítanak rajthoz?
Szeggyed mán összefelé magad
.. A fotó miatt 10m mentem rajta.(Park bejárat)