Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak azt nem értem huhucskis létedre MIÉRT ide írogatsz?
caaaaak neked nekem is van a kimagasló huhucski technikáról pár képem saját termés frissen szedve,

erre mondja a paraszt bácsika : öntözd kapáld fiam
Ne akadj már ki így Szekibá.
Szerintem ez csak a szokásos szívjuk kicsit egymás vérét dolog. Van egy Yamahás barátom is, vele is ezt csináljuk állandóan.
lehet nevetni . de ez volt az utolsó válaszom ezen a fórumon. dehogy akarok én megmondó ember lenni inkább nevetek azokon akik erőlködnek itt hogy hol tudják még faszábban lehúzni a klotyón a munkájuk értékét azaz a megkeresett pénzüket hiper szuper fékbetétek és olajak és más értelmetlenül túlárazott alkatrészek beszerelésével. dehogy fogok társalogni arról hogy a diesel technológia fejlődött-e jobban vagy a benzines technika porosodik évtizedek óta egy helyben, hogy lettek a kozmás kétszelepes örvénykamrás dieselekből 16 szelepes izomgépek, simán füst nélkül eszik meg a versenypályákon a benzines járgányokat. nem is tudom miért látom lépten nyomon a közlekedési lámpáknál azt a feliratot az autók hátsóján hogy TDI és nem TSi vagy ha megkérdezem az autós ismerősöket mit mondanak a verdáról a dieselesek csak annyit szólnak: nyomatékot még még még a benzinesek : fogyaszthatna kevesebbet is ez a szar.
áhh, de hogy fogok itt feleslegesen írogatni, igaz nem fogom töröltetni a nevem a sport motorról mint ZOZO nagyúr, csak olvasom majd az írásaitok , nem kukkolva mint mások ha jelen leszek akkor majd ezzel szmájlival jelzem hogy figyellek benneteket mint a láthatatlan márkatestvér urak mindenkinek minden jót, kawasakisok kezeket a gázkarra huhucskisoknak a villáskulcsra vezérmű láncot cserélni + reszelőt hogy reszeljenek még pár lóerőt ahhoz hogy versenyképesek legyenek a -nagyot mondó- bajnokságban, mert a vb-n el sem mernek indulni. remélem pár fórumossal majd összefutok ha máshol nem akkor pályanapokon valahol. vagy a pipivel a tisza tavon nos urak aholyyyyyyyyyyyyyyy

szeki
Killer nyugi, én 73000-nél néztem rá, és kvára nem kellett volna cserélni, mert 2mm lehetett benne...
Van fényképem!
Ez igen. Csapongunk ám a témák között rendesen. Ne folytassuk me még itt a következő érveléseddel a fideszt is belekevered. Vagy a MICHELIN botrányt vagy, hogy nem kaptál ajándékot a Jézuskától.
teljesen igazad van ez ami nekem van egy xar, régi karburátoros talyicska igaz hogy mikor az én motorom már rég futott akkor a tied anyagát még nem is bányászták ki, és az sem kis tény hogy az én motorom nem sport alapokból származott, nem a versenypályákra tervezték ellenben a veled azaz a gsxr -del amit alapból verseny motorként terveztek meg. igaz hogy 2000 vs 2003 között eltel időben a gsxr motorod jobban fejlődött mint az zx típus, de ugye ez senkit nem hat meg. nem is verem a melyem hogy jobb a verdám mint másé, de vélhetően még a tartósságra -is- öszpontosítottak a tervezők ,mert a haver zx9-bén mostani állás szerint épp 98 000 km van és még nem cserélt vezérmű láncot .
ami a bokán fosást illeti ez a kis cég -zűd- apró lépésekben de/és lassan elérte azt hogy igaz nem a zx9r típussal de a zx10r -el wsbk világbajnok lett és/vagy egyéni világbajnokot adott a sport motoros világnak. az utcai sport motorok fejlődésében is van hullámzás azaz ki mikor ér fel a csúcsra vagy épp avul el, nos mivel az idejét sem tudom mikor nyert wsbk címet a huhuki - 2005 a legendás k5 1000-el- azóta eccer sem értek fel, de a kawa az új fejlesztésével sorban eszi meg az ellenfeleit, + vb címeket nyert el a zx10r . most hogy ennyire fényezed a márkát én fosnám le a saját a saját bokám attól hogy egy csapat sem akar huhucskival versenyezni, sőt a gyárad még vissza is vonult a verseny sorozattól
akkor hol is állunk huhucskis van egy agyonfényezett márkád amit pont a világbajnokságon nem állítanak rajthoz?
én nem cseréltem 30ezernél vez láncot........de méh 48ezernél sem.......a szaros haccázasban meg 60ezernél sem..........szóval nem értem.........sőt, a ti szátokból halottam hogy a karbis 9-es ne áljon le a lámpánál melegen mert az istennek nem fog be indulni.........ugyhogy legyen nekem nyulott láncom inkább,mint hogy tologassak egy böszme szardarabot.........na PUSZI
Már várom hogy Szeki válaszoljon
fosom ketté ha 40 ezrenként vez.láncot kell cserélni. Ez olyat add hogy fosos lesz a bokád is.
lehet vicces,,de nem cserélném gixer 1000-re
most kezdtem vazze!!! majd a végén is lesheted milyen lett..
Csak ossze hoztuk... Koszonom..;)
Tiszta dzsuva Nem így ismerlek hímikém A hátsókereket is takarícsd meg alig láccik a piros az olajsártól
Szeggyed mán összefelé magad
Szeged ma ééss,,,megint csak Honda buhera
Megcsapott a Kawasaki szele?
Nem Debrecen,hanem Hajdúböszörmény!
nem szeretnék 30 000-ként 20-40 ezerért vezérmű láncot cserélni, 3/4 -est a kis japán faszára húznám és annál fogva függeszteném fel, ez egy fos a huhukiban, a kawában 100 000 ret is elfut egy morse lánc megfelelő méretben,
Titokban GSXR-re vágynak, ezért kékek... Mint te...
Hát ilyen úton én is csak egy endúroval .....
.. A fotó miatt 10m mentem rajta.(Park bejárat)