Hidd el még én is meglepodtem amilyen véleménnyel ti voltatok...3 hónap állás után úgy indult ,mintha 5 perce állitottam volna le.A kawánal nem ehhez voltam szokva,persze mentségére legyen írva ,hogy karbis volt ,de azt tavasszal kellett sokáig nyüstölni...na de utána nem volt gond avval sem.
Olasz származék (Homasita), van benne helyzetjelző, féklámpa. De mivel ez ledes, az egész kábelezést át kellett alakítanom, kb. 10 dióda van beleintegrálva. Persze ezek nem látszanak. A nem látszó dolgok: láncszett,kerekek csapágyazása, szimeringezése, féktárcsák cseréje (akitől a motort vettem 2 különböző Kawasaki tárcsával adta, persze mindegyik kisebb volt a kelleténél, ez csak az első kerék! Tipikusan elgörbült hátsó tárcsa. A hátsó lengővilla teljes felújítása, összeborult tűgörgők, szimeringek. Váz , villa festés. Itt, ott idomrepedések javítása. Gyertya, olaj csere, és még sok apróság, amit fel sem tudok sorolni. De mégis jó gép, szeretem. De ha esetleg ez egy Ducati lenne, akkor is szeretném!!!
Sziasztok, csak annyit szeretnék hozzáfűzni a dologhoz, hogy szerintem minden motoros ha unatkozik (mivel nem lehet motorozni), szerelgeti a vasat, márkafüggetlenül. Én személy szerint nagyon várom a jóidőt, most itt tartok:
Végül is igazad van Pipi, meg Himi a szutyuki egy kalap szar és ez a lényeg lehet fröcsögni de ez tény ezért kár morgolódni. innestől kezdve lehet bármiről beszélni :) .
A többi topicba röhögnek rajtunk,,jó lenne má befejezni,,,mit baszakodtok itt... Régebben mi mentünk röhögni más topicba hogy szívták egymás vérét,,,most ez fordítva.Nem 15 éves taknyosok vagytok...
Na nem tom mire itt a nagy sértődgetés Akkora nagy durva beszólásokat itt én nem láttam amiért bárkinek is fel kellene húzni az orrát
tájékoztatásul közlöm egyéni véleményem. tök mindegy, hogy huhuki vagy kakazacsi gyakorlatilag egy rakás szar mind a kettő de ide sorolhatjuk az összes márkát, mert mindegyiknek van valami nyűgje, hol több, hol kevesebb. De ezt a kijelentésemet pont viszájára is fordíthatjuk mer előhozakodhatunk a jó tulajdonságokkal is akkor meg mondhatjuk milyen csodálatos masinák ezek.
A rossz hír az, hogy minél újabb egy technika annál kevésbé tartós. Ez a mai kor üzletpolitikája eldobhatósra gyártanak mindent, mert kell a munkahely és az állami bevétel
Egy biztos. az a jármű még nem született meg amire nyugodt szívvel kijelenthetném, hogy meg vagyok vele elégedve
Az ajnározott tojota is holnap teszi a műszaki vizsgáját, így 9-dik év távlatából is arra gondoltam, hogy hozzányulás nélkül is át lehet tolni rajta megint DE NEM jobb és baloldalt a kormányösszekötőknél valami biz-baszt ki kell rajta cserélni tizenkétezerért Nem tudom kellett-e ennyi pénzt szerelésre költenem erre az autóra eddig Úgy látszik ezt is megeszi az idő
Persze ez is nézőpont kérdése Mert annak meg örülök, ha a masterra nem kell rálocsolnom 300 ezret éves szinten csak szervízre
Persze szerintem tavaly föle is volt Idén még el sem kezdődött az év már két hátsó lengéscsillapító csere, bal első-alsó talpas gömbfej, egy innyektor ami még nincs a kézben de 40 ezret mondanak rá használtan(tavaly újítattam fel mind a 4-et) és megint klíma, amihez szét kell bontani az egész műszerfalat valami párologtató szivárog Tehát el sem kezdődött az év cirka 150 eret belelocsoltunk
félek a következő 10 hónaptól remélem minimum egy kettőstömegű lendkerék júniusig, novemberig meg egy nagynyomású szivattyú csere benne lesz, hogy tartani tudjuk a tervet
De pont nekem kell levezetni a te okfejtésedet
De magadnak...?
Be indul e a 954, vagy kell hozzá a gyufa, hogy megmelegedjen a kipufogó
Pont én mondom mindenkinek, hogy relax
Valóban dedós dolog sértődgetni én pl. szívesen szívom a huhukisok vérét
tájékoztatásul közlöm egyéni véleményem. tök mindegy, hogy huhuki vagy kakazacsi gyakorlatilag egy rakás szar mind a kettő de ide sorolhatjuk az összes márkát, mert mindegyiknek van valami nyűgje, hol több, hol kevesebb. De ezt a kijelentésemet pont viszájára is fordíthatjuk mer előhozakodhatunk a jó tulajdonságokkal is akkor meg mondhatjuk milyen csodálatos masinák ezek.
A rossz hír az, hogy minél újabb egy technika annál kevésbé tartós. Ez a mai kor üzletpolitikája eldobhatósra gyártanak mindent, mert kell a munkahely és az állami bevétel
Egy biztos. az a jármű még nem született meg amire nyugodt szívvel kijelenthetném, hogy meg vagyok vele elégedve
Az ajnározott tojota is holnap teszi a műszaki vizsgáját, így 9-dik év távlatából is arra gondoltam, hogy hozzányulás nélkül is át lehet tolni rajta megint DE NEM jobb és baloldalt a kormányösszekötőknél valami biz-baszt ki kell rajta cserélni tizenkétezerért Nem tudom kellett-e ennyi pénzt szerelésre költenem erre az autóra eddig Úgy látszik ezt is megeszi az idő
Persze ez is nézőpont kérdése Mert annak meg örülök, ha a masterra nem kell rálocsolnom 300 ezret éves szinten csak szervízre
Persze szerintem tavaly föle is volt Idén még el sem kezdődött az év már két hátsó lengéscsillapító csere, bal első-alsó talpas gömbfej, egy innyektor ami még nincs a kézben de 40 ezret mondanak rá használtan(tavaly újítattam fel mind a 4-et) és megint klíma, amihez szét kell bontani az egész műszerfalat valami párologtató szivárog Tehát el sem kezdődött az év cirka 150 eret belelocsoltunk
félek a következő 10 hónaptól remélem minimum egy kettőstömegű lendkerék júniusig, novemberig meg egy nagynyomású szivattyú csere benne lesz, hogy tartani tudjuk a tervet