jah beszélgettél a fazival?? nem kell csak karbisor az meg mind kopott
de akkor ajánlj H-t ha 50 ezer mert tudok itt a környéken eladot 150ért de kivárom az 50 et mert ugy is eljön az
Igaz, de nem a B-ről meg az F-ről beszélek, hanem a C-E-ről, a hatdugós tokicoról. B-t nem tudom ilyen, ezek szerint jó, ahogy az F is. A C-nél nagy kézerő kell, és akkor megáll az is rendesen.
Gyári tárcsa, gyári betét, hosszú fékkar kombó a legjobb eddigi tapasztalataim szerint. Kínait el kell felejteni, kalap szar. Betétből még van 1-2 jó, mint EBC, Lucas, vesrah (csak utóbbit tud kifizetni). De még ezekkel is marokra kell fogni rendesen, hogy intenzíven lassuljon.
Ezzen a véleményen vagyok én is. Meg multkor kitárgyaltuk a másik okot amiért nem tenném fel a kinai gecit semmi pénzzért.
Azon a fékrendszeren ahol azt sem tudod hogy húzzzd a gyárikarral hogy foglyon valamit. Nahhh hát oda nagyon kell ez..... lehetbmarokra gyúrni. Me valjuk be nincs olyan féke egy kilencesnek hogy kétújjal berántod oszt fejre állsz. Rendesen marokra kell fogni hogy történjen valami. Nah ha még ezt megfejelitek egy rövíd erőkarral az lesz ám a buli.
de akkor ajánlj H-t ha 50 ezer mert tudok itt a környéken eladot 150ért de kivárom az 50 et mert ugy is eljön az
Szinter betét mennyit javít a helyzeten?
Azon a fékrendszeren ahol azt sem tudod hogy húzzzd a gyárikarral hogy foglyon valamit. Nahhh hát oda nagyon kell ez..... lehetbmarokra gyúrni. Me valjuk be nincs olyan féke egy kilencesnek hogy kétújjal berántod oszt fejre állsz. Rendesen marokra kell fogni hogy történjen valami. Nah ha még ezt megfejelitek egy rövíd erőkarral az lesz ám a buli.