Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mivel a hideg miatt nem mertem motorozni (nehogy megfázzak mert márc 7-én műtenek) igy kicsikét csinosítgattam :)
áhhh vicces fejem van. Amúgy is, de ráadásul még a hajam is nagy.
Itt hagyott benneteket
Tudsz valamit Szekiről
Na igen a bélásom az így pont működött
Ki ez a Don Juan DeMarco
Te figyuljál már killer. Azt a képet nézve nem erős az a killer név? Jobban illene a motorospszihopata név inkább
Úgyan máááán! Csak fel akarsz szedni!
Gecóóóóóóóó!
Király vagy
Na ugye, érdemes ide járni...a veszekedések ellenére is
Ma is tanultam valamit
Te is arra motorozol?
Azt hiszem az F-nél nem kell ezzel szarozni, ott a gyújtás ráadása után telinyomja a rendszert. De lehet, hogy tévedek...
Szeki mondta ezt a trükköt még évekkel ezelőtt: oldaltámasz lent (!!!), egyesbe lököd, gyújtást rá, és nyomod az indítót. Ilyenkor csak az üzemanyag-szivattyú fog működik, nem fog indítózni. Addig nyomod, amíg abba nem hagyja a kattogást. Utána ki üresbe és indíthatod. Egyből el fogja kapni, meglásd.
Erre én is kíváncsi vagyok
Hi
Elmagyaráznád a "gombos trükköt"?
Ha feltöltöd az úszóházat (a gombos trükkel) akkor szinte pöccre kell indulnia. Nekem így kb. második fordulatra elkapja telelés után. Ha nem töltöm fel, akkor szenvedősebb...
Nekem sem volt gondom az indítással pedig 2015.május 09 raktam le és 2016 januárban indítottam először :). Tavalyi szezont teljesen kihagytam .Beletettem a zsír aksit és 2 szorra indult is. :) valóban amikor 929rr volt az elsőre indult 6 hónap után de az injektoros.
Első képre Boncz Géza mondaná:Csillog villg mint a zsepkendőmön
dehogynem,,de amugy jó kis motorok,,egybe vannak,,és még ezekbe is van anyag,,nem hiába 2 mázsa megtankolva,, A nagy Kawát könnyyebben mozgatom mint ezt a kis szarost..
Az enyém már kész,,várja a honosítást,,,most a csájé jön,, álltalános karbatartás hogy szezonra kész legyen,,olajcsere,,légszűrő,,gyertyák,telóolaj,szimering,,lánckarbantartás,,,ilyen nyalánkságok...