Én értelek és ezt mondom ha pályázni szerecc pályázzál
De ne kubikus talicskávval áss ki egy metróalagutat mikor már rég kitalálták hozzá a fúrópajzsot
Hát igen a B az egy 40 kg-val neehzebb madárka
Nem kell 9 ezer 8 ezertől húznak. Na azt a videód rakd már fel nekem légyszi ahol te a célegyenesen kívűl 8000 ezren tartod. És mivel nem vagyok köcsög nem kell feltétlen valami pöcsköszörű gokart pályának lennie lehet a hungaroring is
Az autópályázás az meg jó móka Nem sok más helyen tudsz végsebességezni
Mert kibaszottul untat az utcai motorkálás, sok a köcsög, és még több az a köcsög, amelyik a bokorban bújva azt várja, hogy leolvashassa a rendszámot, hogy aztán tartsa a markát 5-6 számjegyű összegekre.
Pörgőtlen? Tartsd 9e felett Sárnehéz? Nem egy haccá`, de nem is egy 9 Bélás, na az a sárnehéz Egyébként meg szeretem a kihívásokat...(bármikor visszaalakítható utcaira).
De tudod: egyenesen menni minden hülye tud
Kinek a pap kinek a paplan
Körbe-körbe menni egy girbe-gurba pályán egy sárnehéz pörgőtlen motorral nem tudom mért lenne jobb mint elkirándulgatni, tájakat látni, hazafele meg az autópályán 6 telibe elkenni a száját
Hát néztem a videódat bogyesz Az elején arra gondoltam, melegíted a gumát azért óvatoskocc. Asztán csilingelt a mikró, hogy kész a pattogatott kukorica. Lementem kiöntötttem egy tálba felvittem a monitor elé. Már a 4-ik percnél tartott a videód még mindíg ugyanaz a csigatempó Mondom biztos csak lassan melegszenek a gumik. Aztán a 6-ik percnél kezdett gyanús lenni a dolog, hogy még mindíg nem az jön ami elvárt
Na akkor esett le, hogy már rég a pályaköreidet róvod
Nagy csalódás volt
lepályásítottál egy 9-est
Minek
Ezek arra valók, hogy a fagyizó előtt felszedj vele valami sunát aszt elvidd egy kis motorkálásra kirándulni és a többi....
Pályán ezekkel csak bohóckodni lehet motorozni nem
Pályázáshoz vegyél egyett fele súlyban Tök mindegy mit
Zozokám ezt vitték el az orrom elől igaz akkor még 100ezer Ft volt az árra és be kopogott a blokja 2 nap alatt gondolom meg is javult ha meg emelkedett az ára
nos ehhez a fékbetét mizériához annyit tennék hozzá hogy van pár fékbetétem a brembótól a tokicón át a grimekáig tudnék bele tenni fasza tárcsanyűvő betéteket, most épp a 320-ast is egy gyári nissin rágja míg ki nem szedem a komplett elejét, de utána semmi felspécizett betétet nem teszek be a sajátomba. érdekes hogy a pályán nyúzott 600-asba kopott tárcsák mellett is jól muzsikált a kisipari betét és nem döglöttem meg ha meg köllött állni a fékút végén. amint az alanti 2 dik videó is mutatja, bírta a kiképzést, nem lötyögősödött ki sem a tárcsa, sem hullámosodott be, itt egy dolog van a kisipari betét és az AP....................... betétek között, az pedig a kereskedők árrése. amit te duplán kifizetsz hanem triplán. vettem már kérésre brembó piros szettet 28000-ért kedvezményesen, és kinevetett a csákó hogy mi az a ragasztott én meg elmotoroztam azt a 20 000 árrést amit ő a kereskedő -nem a gyártó- cég zsebébe tett, le van itt védve a piac, akkor is cseng a pénztárgép ha az egyik kamionról a másikra teszi át a targonca a raklap alkatrészt, amivel nem az árú megbízhatósága csökken hanem az ÁRA NŐ. kissé bizarrrr hogy a kisipari betéttel is megállok mások a "GYÁRIVAL" is, csak valaki halálra gazdagszik belőle ................. unix bárdi láng ............. és még aki előttük van ennyit a betétekről
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Karacsonyi_ajandeknak_csodas_40084558.htm?first=1