én csak a hungaroringet élveztem igazán, rabócs a távolság kényszere is, de ezek a kis pályák ekkora motorokkal biz ....................... mit írjak csak vannak
végig néztem pár kukucs + elbaszott ring videókat, de én biz nem értem mi a faszt keresnek ott 250cm3 feletti motorokkal ?
ez igaz a rabócsra is. 70-90-es sebességekkel mit lehet menni?
Kösz, annyit javítanék, hogy az igazán gyors, az nem a Chrobák-féle űridőhöz képest gyors, hanem amit hobbi szinten nyomnak átlagban. Mielőtt valaki beleköt
Biza! Bár idén csak tizenpárszor tudtam menni, és nem volt könnyű visszaszokni a tavalyi perec után, megszokni a gépet Szóval túl jó idők nem születtek még idén, de határozott volt a fejlődés (kakucson és eringen is 10 mp-et faragtam az év eleji és év végi idők között, de kakucson 5-6 mp, eringen 8-9 mp még hiányzik, hogy igazán gyorsnak számítsak). Majd jövőre...addigra lesz egy kis fejlesztés is futómű téren, ha jól megy.
Én csak pályán használom a gyárival (gyári betét és gyári tárcsa, rendesen felújított féknyereg és felső munkahenger) és nincs baj vele. Talán nem fog úgy, mint a 2002-esek, de hidd el, lehet küldeni rendesen, nem esik be a kar, nem melegszik el.
ha nekem 98-99 lenne használtban TUTI hogy nem gyökölnék azzal a kibaszott 296-os tárcsával. még mielőtt kuka lenne a tárcsa vennék így télvíz idején egy :
-2002-es alsó teleszkóp csizmát
- 1 pár alsó nissin fékmunkahengert betéttel
-2002-es első sárvédőt
- 2000 utáni első kerék tengellyel
- 1 pár ebay 320-as tárcsa - ha már lúd legyen kövér-
-fém fékcső ha pálya közelébe merészkednék.
elpattintanám az első sárvédőt 15 forintba, teló alsó szárak garázs feneketlen mélye, alsó munkahengerek 20ft, betétek 5ft, első felni 18ft, tengely 2ft,fékcső marad ha eladnám vasat, felpattintanám a 320-as cuccot és érdeklődve figyelném mások szélmalom harcát a " kiszi" cintányér tárcákkkkkkallllllllll
320-nál már csak a 954 330-asa naobbb, és fog olyat hogy az utas tudjon megmaradni az ülésben
ez igaz a rabócsra is. 70-90-es sebességekkel mit lehet menni?
én a napokban bontom le a 320-at és megy fel a 296 helyette, már csak pár idomot kell felszerelni és piacra megy az ÁRÁNYOM
Sok sikert
Himizoli:
szoktam olvasni hirdetésben hogy :igaz ütnek egy kicsit a tárcsák de a vezetést nem befolyásolja
most nem majd később
-2002-es alsó teleszkóp csizmát
- 1 pár alsó nissin fékmunkahengert betéttel
-2002-es első sárvédőt
- 2000 utáni első kerék tengellyel
- 1 pár ebay 320-as tárcsa - ha már lúd legyen kövér-
-fém fékcső ha pálya közelébe merészkednék.
elpattintanám az első sárvédőt 15 forintba, teló alsó szárak garázs feneketlen mélye, alsó munkahengerek 20ft, betétek 5ft, első felni 18ft, tengely 2ft,fékcső marad ha eladnám vasat, felpattintanám a 320-as cuccot és érdeklődve figyelném mások szélmalom harcát a " kiszi" cintányér tárcákkkkkkallllllllll
320-nál már csak a 954 330-asa naobbb, és fog olyat hogy az utas tudjon megmaradni az ülésben