AP Racinget használtam. Viszonylag olcsó szinteres betét a nagyobb nevek között, de gyorsan kopik, ezért nem eszi a tárcsát, ám hajlamos hidegen olyan lenni, mint a 6:20-as. Csikorog
RMS szerintem eléggé középkategória, nem venném meg, még robogóra sem Braking ismert márka, de nem használtam még.
Gyári volt eddig a legjobb minden értelemben, főleg hideg fékerőben, de az sok $$$$.
Én EBC-t vennék vagy TWR Lucast, szinterest. Organikus szerintem ebbe a motorba nem való, ha valaki meg is akar állni De ez csak az én véleményem...
az egy utolsó szériás karbis rr, az a legjobb. de mint benne van a nevében rr sportra született. mi pont ellentétesen vagy több célra használjuk azt amit másra vagy csak egy kifejezett célra fejlesztettek. mi magyarok többet várunk el egy rr-től pl, túra is sport is fighter is, tartós is, ........is,..........is.
mondjuk ott van a nagy szakállas túra modell az xj 600s diverzió, túra masina, de még annál is rosszabb, miután elmotoroztál vele pár ezer km-t rájössz hogy ratyi futómű ratyi fékkel párosítva, jó szélvédelem és épp az elegendő teljesítmény alsó határát súroló power van meg benne ami 2 személlyel épp elfut. aki tehát lehúz vele pár szezont megváltásként éri meg egy sportosabb motor képességeit, vissza gondolva elmondhatja, "uhh setítben motoroztam éveket". kb ez volt mikor a vfr-ről vissza ültem a sokkal nehezebb vaskosabb szélesebb zx9 B-re, de volt fék futómű power.
Egy bálna jól mondod. Aztán majd ráülsz egy 954-re vagy egy szájbabaszott k4 es ezresre ami ízig vérig sportgép azt leszakad a pofád miket lehet vele borítani.
kényelmetlenebb a 9-nél, talán ha lecserélik a csutka kormányt egyenesre akkor jobban ülsz rajta és kezesebb. láttam első szériást egyenes kormánnyal kiemelővel, 180-200 ig simán bírható volt + kezes.
átlag fizikumnak megterhelő egy nap pálya motorozás, nekem is megterhelő volt az első, 6-8x 20 perc jó kis edzés volt. előbb utcai gumin majd slick-en. meggyőző különbség van közöttük, bátrabb lehetsz vele.
Naja A 9-es meg nem pályára Nehéz vele jól menni, egy kibaszott bálna. De ha ezzel megtanul a paraszt...
Szeki: idén voltam hringen egyszer, csak próbaképp, annyira most nem élveztem, pedig előtte szerettem. Igaz nem volt sikerélményem sem, oda még kevés vagyok. Sokkal élvezetesebbeket tudtam idén eringen menni. Kakucson volt olyan nap, hogy olyan fáradt voltam a végére, úgy kellett leemelni a motorról. Még a kesztyűmet sem bírtam magamtól kitépőzárazni Na azoknak a napoknak volt értelme.
én a kanyarokat néztem nem az egyenest, vagy nevezzük egyvonalas lesnek, mert köze nincs hozzá.
ezek szuperlotyó és gokartpályáknak készültek, a + bevétel hogy mások is rá merészkednek.
igen egy túra hajó a 9-es, a 10 hez képest. de pl a moto gp blokk alapja a zx9 blokk volt. más világ, nem is szabad hasonlítani. de kényelemben veri az r1-et és a 900rr-t a huhukinak meg rf900-a volt. mikor először láttuk a kiállításon azokkal a halszálka betétekkel, lcd tv-t megszégyenítő hátsó lampionokkal több sikert jósoltunk neki, sztán feledésbe merült a butított gsxr 1.1 blokk.
70-90? Ering célegyenes simán 170+ az én szar ráfordulásommal gyári áttétellel (az utolsó kanyarkombináció a leggyengébb nálam eringen). Kakucs hátsó egyenes is bőven 100+ (talán 140 de nem szoktam nézegeti ott, nincs rá idő ).
Ezeken a kis pályákon faszán sokat lehet tanulni, hogyan lehet egymásba fűzni szépen a kanyarokat, lendületből menni. Tök mindegy mekkora motor van alattad.
RMS szerintem eléggé középkategória, nem venném meg, még robogóra sem Braking ismert márka, de nem használtam még.
Gyári volt eddig a legjobb minden értelemben, főleg hideg fékerőben, de az sok $$$$.
Én EBC-t vennék vagy TWR Lucast, szinterest. Organikus szerintem ebbe a motorba nem való, ha valaki meg is akar állni De ez csak az én véleményem...
robogowebshop.hu
Normál organikus 2033/pár (RMS)
Szinteres 5500/pár (delta braking)
pinkmotoros.hu
AP Racing 8400/pár
parilla.hu
Braking szinterezett 8990/pár
mondjuk ott van a nagy szakállas túra modell az xj 600s diverzió, túra masina, de még annál is rosszabb, miután elmotoroztál vele pár ezer km-t rájössz hogy ratyi futómű ratyi fékkel párosítva, jó szélvédelem és épp az elegendő teljesítmény alsó határát súroló power van meg benne ami 2 személlyel épp elfut. aki tehát lehúz vele pár szezont megváltásként éri meg egy sportosabb motor képességeit, vissza gondolva elmondhatja, "uhh setítben motoroztam éveket". kb ez volt mikor a vfr-ről vissza ültem a sokkal nehezebb vaskosabb szélesebb zx9 B-re, de volt fék futómű power.
http://youtu.be/BFXWqwCJunw
http://youtu.be/1pSJF5O8qJ0
Szeki: idén voltam hringen egyszer, csak próbaképp, annyira most nem élveztem, pedig előtte szerettem. Igaz nem volt sikerélményem sem, oda még kevés vagyok. Sokkal élvezetesebbeket tudtam idén eringen menni. Kakucson volt olyan nap, hogy olyan fáradt voltam a végére, úgy kellett leemelni a motorról. Még a kesztyűmet sem bírtam magamtól kitépőzárazni Na azoknak a napoknak volt értelme.
ezek szuperlotyó és gokartpályáknak készültek, a + bevétel hogy mások is rá merészkednek.
Ezeken a kis pályákon faszán sokat lehet tanulni, hogyan lehet egymásba fűzni szépen a kanyarokat, lendületből menni. Tök mindegy mekkora motor van alattad.